• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги дератизації та дезінсекції

Завершена

1 059 486.03 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 594.86 UAH
Період оскарження: 22.01.2018 12:38 - 03.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Заперечення щодо дискваліфікації Учасника

Номер: f7817c590c2a48afbba80db61585c676
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-000054-b.c3
Назва: Заперечення щодо дискваліфікації Учасника
Вимога:
Детальний опис у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішенням тендерного комітету, яке викладено у протоколі №17 від 15.02.2018 вирішено скаргу ТОВ "ЕМПЕКС" відхилити та залишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

вністи зміни в тендерну документацію, згідно чинного законодавства щодо предмету закупівлі.

Номер: 3ec8a34f1b1f47a097890f89040581bb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-000054-b.c2
Назва: вністи зміни в тендерну документацію, згідно чинного законодавства щодо предмету закупівлі.
Вимога:
У Тендерній документації Замовник підмінює поняття посилаючись на Законодавство і нормативні документи, які не мають нічого спільного з предметом закупівлі “Послуги дератизації та дезінсекції за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» чим порушує ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Послуги з дезінсекції та дератизації відносяться до профілактичних дезінфекційних заходів у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» дезінфекційні заходи (дезінфекція, дезінсекція, дератизація) - заходи щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація) Закон України “Про ліцензування видів господарської діяльності” не передбачає здійснення такого виду господарської діяльності, як дезінфекція, дезінсекція та дератизація і не передбачає отримання будь-яких документів дозвільно характеру та ліцензій. Пестици́ди — це хімікати, які використовуються в сільському господарстві, садівництві для боротьби зі шкідниками (шкідливими або небажаними мікроорганізмами, рослинами і тваринами) і не застосовуються у середовищі життєдіяльності людини. Посілаючись на Закон України “Про пестициди і агрохімікати”, не враховуючи при цьому Ст. 12. Порядок застосування пестицидів і агрохімікатів (при застосуванні пестицидів і агрохімікатів здійснюється комплекс заходів відповідно до регламентів, встановлених для певної грунтово-кліматичної зони, з урахуванням попереднього агрохімічного обстеження грунтів, даних агрохімічного паспорта земельної ділянки (поля) і стану посівів, діагностики мінерального живлення рослин, прогнозу розвитку шкідників і хвороб) та Ст. 13. Особливості застосування пестицидів і агрохімікатів цього закону. Замовник незаконно у тендерній документації вимагає від учасників надання копій санітарних паспортів на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив, а також на автомобільний транспорт для перевезення пестицидів та мінеральних добрив посилаючись на ДСП 8.8.1.2.001-98 «Державні санітарні правила транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» що повністю суперечить предмету закупівлі “Послуги дератизації та дезінсекції за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» Наполягаємо, щоби Замовник вніс зміни в тендерну документацію, згідно чинного законодавства щодо предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Враховуючи зміст ст. 1 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», яку зазначає скаржник під дезінфекційними заходами слід розуміти заходи (дезінфекція, дезінсекція, дератизація) щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація). Згідно ч.2 ст. 34 вищевказаного закону, виробництво, зберігання, транспортування, застосування та реалізація дезінфекційних засобів здійснюються з дотриманням вимог відповідних нормативно-правових актів. В минулій відповіді замовник вже зазначав, що для надання послуги, зазначеної в предметі закупівлі, транспортування, зберігання та застосування пестицидів регламентується Державними санітарними правилами ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджені Міністерством охорони здоров’я України 03.08.1998 № 1 (надалі – Державні санітарні правила ДСП). Згідно цих правил під пестицидами слід розуміти - токсичні речовини, їх сполуки або суміші речовин хімічного або біологічного походження, призначені для знищення, регуляції і припинення розвитку шкідливих організмів, внаслідок діяльності яких вражаються рослини, тварини, люди і завдається шкода матеріальним цінностям, а також гризунів, бур'янів, деревної і чагарникової рослинності, засмічуючих видів риб. Враховучи вищеописане, нормативно-правові акти, а також дані правила є частиною санітарного законодавства та обов'язкові для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами, що проводять будь-які дії з пестицидами. Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо санітарних паспортів

Номер: ad7e425c27c9451a90240cb4a262cac6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-000054-b.c1
Назва: Щодо санітарних паспортів
Вимога:
Щодо санітарних паспортів зазначених у ДСП 8.8.1.2.001-98 «Державні санітарні правила транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» Вимога тендерної документації щодо надання копій санітарних паспортів на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив, а також на автомобільний транспорт для перевезення пестицидів та мінеральних добрив є незаконною з наступних підстав: 1. Вимоги ДСП 8.8.1.2.001-98 стосуються виключно сільськогосподарських підприємств і не мають відношення до надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації. Наприклад: згідно п. 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 «Завезення пестицидів у витратні склади здійснюється централізовано. Про завезення пестицидів у господарства агроном по хімзахисту доводить до відома місцеву санепідстанцію і територіальну установу Мінекобезпеки.» 2. ДСП 8.8.1.2.001-98 не зареєстровані Міністерством юстиції України, а отже не являються нормативно-правовим актом. 3. Додатком 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджено форму санітарного паспорта на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив. Зокрема у формі зазначено, що санітарний паспорт підписує Головний державний санітарний лікар району. На сьогодні повноваження головного державного санітарного лікаря делеговані тільки одній особі – Голові Держпродспоживслужби України персонально. А отже санітарний паспорт підписаний іншою особою є незаконним. 4. ДСП 8.8.1.2.001-98 не затверджено форми санітарного паспорта на транспорт, а тому він не може бути виданий взагалі. Будь-які довільні форми санітарного паспорта на транспорт є незаконними. 5. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом. Так, у Перелік документів дозвільного характеру не входить жоден із вищевказаних санітарних паспортів. Окрім того, у ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Зважаючи на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимоги щодо надання копій санітарних паспортів на складське приміщення та транспорт оскільки така вимога є незаконною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пунктом 1.1. та 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовником ставиться вимога до учасників надати у складі їх пропозицій копії з оригіналів санітарних паспортів на автотранспорт та складського приміщення щодо зберігання й застосування пестицидів. Враховуючи норми ЗУ "Про пестициди і агрохімікати", а саме ст. 11 транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами. Тому для надання послуги, зазначеної в предметі закупівлі, транспортування, зберігання та застосування пестицидів регламентується Державними санітарними правилами ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджені Міністерством охорони здоров’я України 03.08.1998 № 1 (надалі – Державні санітарні правила ДСП). Згідно п.4.5.2. Транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічною службою, повинен бути справним і легко піддаватися знезараженню. Відповідно до пункту 5.1.21. зазначених правил Зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санепідслужби та охорони природи і отримання паспорта (форма паспорта визначена в Додатку № 4 до правил). Тому, дані правила є частиною санітарного законодавства та обов'язкові для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами, що проводять будь-які дії з пестицидами. Виходячи з вищевказаного, а також ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимогу подану через електронний майданчик 23.01.2018 о 12:04 год. стосовно закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги дератизації та дезінсекції) відхилити та залишити без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено