-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Твердопаливні котли
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2023 12:20 - 05.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискрмінаційні вимоги
Номер:
06534f34e96240a3ac9cc127ae4e98b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-004634-a.a1
Назва:
Дискрмінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В ТД Вами вимагається "амовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 4000,00 (чотири тисячі гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору." - це не є законною вимогою! ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено на якій правовій підставі може працювати уповноважена особа. До того ж в вартість робіт/надання послуг/ поставки товарів не вкючена дана послуга і не може бути включена. Будь-ласка приберіть дану вимогу, практика АМКУ задовільнить таке оскарження на 100%.Для ознайомлення можливо ще раз надсилаємо Вам посилання до Закону https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/print .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2023 17:51
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовник проводить процедуру відкритих торгів (з особливостями) щодо закупівлі – твердопаливних котлів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 4000,00 гривень. Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Вимоги документації, в частині оплати консультативних послуг учасниками торгів, у жодному разі не порушує права учасників торгів, так як документація в цій частині не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб'єктами сфери публічних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору. Крім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла отримувати Замовникам консультаційні послуги та визначати порядок розрахунків за послуги Консультанта на умовах договору на користь третьої особи з покладенням витрат на Учасника-переможця торгів.
Щодо практики рішень Антимонопольного комітету України, замовник у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядниками коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.22 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Статус вимоги:
Відхилено