-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир кисломолочний та сир твердий)
Завершена
277 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 388.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 388.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2018 09:25 - 11.02.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Номер:
1ce8f56683c04d04874a2776bb290587
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-30-000277-c.a2
Назва:
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Скарга:
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця.
Учасник - ТОВ "Вінпродтрейд".
Замовник - КУ "Барська міська рада".
Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-01-30-000277-c.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення.pdf 03.03.2018 17:12
- Пояснення.pdf 03.03.2018 17:12
- рішення від 05.03.2018 № 2010.pdf 05.03.2018 19:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2018 19:34
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.03.2018 19:07
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
382f4c21424b43eab1ce7a4330f8a67d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-30-000277-c.c1
Назва:
оскарження
Вимога:
УВАГА ОСКАРЖЕННЯ
Пов'язані документи:
Учасник
- Сири БАР.pdf 26.02.2018 15:46
- Відповідь на скаргу.pdf 01.03.2018 17:19
Дата подачі:
26.02.2018 15:46
Вирішення:
Тендерним комітетом Барської міської ради було розглянуто вашу скаргу на процедуру закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця ФОП Нечитайло Маряни Миколаївни та повідомляємо.
Перш за все зазначаємо, що Барською міською радою було здійснено тендер ( торги)- конкурентний відбір учасників з метою визначення переможця торгів згідно процедурами, установленими Законом України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) для постачання продуктів харчування до навчальних закладів Барської міської ради на 2018 р. Тендерним комітетом Барської міської ради було розроблено та затверджено Тендерну документацію, у відповідності до якої відбувався конкурсний відбір учасників на постачання продуктів харчування.
Відповідно до ст.. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі критерію « наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Відповідно до п.3ч.2 ст.16 Закону замовник зазначає в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону замовник не обмежується у праві вибору та встановлення порядку документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям.
Поняття «аналогічний договір» Законом та іншими нормативними актами з питань закупівель не визначено та не врегульовано, замовник має право самостійно розширити коло можливих учасників торгів. Тендерним комітетом прийнято рішення розшири коло учасників для підвищення рівня конкуренції. А саме у тендерній документації у Розділі 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
а) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів);
- копію аналогічного(них) договору(ів) (крім інформації, що становить комерційну таємницю).
У тендерній документації замовник не вимагав від учасників торгів наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору по предмету – поставки сирних продуктів а зазначив « наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» без конкретизації якого саме предмету закупівлі, для того щоб штучно не звужувати коло учасників торгів.
Статтею 3 Закону визначено принципи здійснення закупівель, серед яких принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Стаття 5 Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.4 с.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Цим же Законом заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи вимоги вищезазначених Законів, під аналогічним договором по даній закупівлі тендерний комітет розуміє - аналогічний досвід на поставку продуктів харчування.
16.02.2018 р. відбувався аукціон по предмету закупівлі – сирні продукти код ДК 021:2015 – 15540000-5. За результатами такого конкурсного відбору з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, установлених статтею 3 Закону, постачальником продуктів харчування, а саме Сирних продуктів код ДК 021:2015 – 15540000-5 ( кисломолочний сир та сир твердий) у навчальні заклади Барської міської ради було визначено ФОП Нечитайло Маряну Миколаївну, яка запропонувала найбільш економічно вигідну пропозицію вартістю 244 800 грн.
Тендерним комітетом у процесі перевірки тендерної пропозиції ФОП Нечитайло М.М. на відповідність вимогам тендерної документації порушень законодавства та умов тендерної документації виявлено не було, всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією – в наявності та оформлені належним чином. У зв’язку з цим рішенням тендерного комітету ФОП Нечитайло М.М. було визнано переможцем торгів.
Ваші твердження про невідповідність довідки що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, не відповідність наданих учасником копій аналогічних договорів - не находять свого підтвердження, так як переможцем були надані документи на поставку продуктів харчування у навчальні заклади Барської міської ради. У тендерній документації не містилася вимога про аналогічний досвід на поставку саме сирних продуктів. Замовник самостійно визначає поняття «аналогічного договору». У даному випадку тендерний комітет визнав, що подані документи ФОП Нечитайло М.М. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідають вимогам тендерної документації., так як ФОП Нечитайло М.М. дійсно здійснювала постачання продуктів харчування у навчальні заклади Барської міської ради.
У Додатку №2 тендерної документації містилася вимога для учасників торгів надати докумети для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. А саме пропонувалося надати:
- документальне підтвердження технічної відповідності транспорту для перевезення продукції (копія санітарного паспорту або книжки на транспорт, копія особової медичної книжки водія, або іншого документа, що підтверджує технічну відповідність транспорту для перевезення продукції).
Так, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Нечитайло М.М., тендерним комітетом було встановлено, що даний учасник надав належним чином оформлені:
- Санітарний паспорт №34 на транспортний засіб марки Ford Transit, державний номер АВ3789 АІ, який використовується для харчових продуктів та термін дії якого до 24.07.2018р. Крім того, у санітарному паспорті зазначений водій – Грузевич О.М.
- Посвідчення водія Грузевича О.М.
- Особисті медичні книжки Нечитайло М.М. та Грузевич О.М.
- Довідка, про те що Грузевич О.М. працює водієм-експедитором у ФОП Нечитайло М.М.
Перераховані дані документи підтверджують технічну відповідність транспорту для перевезення продукції.
Частиною 4 ст.16 Закону передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо що прийняте нами рішення про визначення переможцем торгів по предмету закупівлі - Сирних продуктів код ДК 021:2015 – 15540000-5 ( кисломолочний сир та сир твердий) у навчальні заклади Барської міської ради є обґрунтованим та не містить порушень законодавства а тендерна пропозиція ФОП Нечитайло М.М. відповідає вимогам тендерної, всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією – в наявності та оформлені належним чином.
Зважаючи на наведене, у Замовника відсутні правові підстави для дискваліфікації учасника в зв’язку із Вашою скаргою.
Статус вимоги:
Відхилено