• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аlteplase (Альтеплаза) Актилізе ліофілізат для р-ну д/інф. по 50 мг №1 у флак. з р-ком; Cyanocobalamin (Ціанокобаламін) Ціанокобаламін розчин д/ін. 0.2 мг/мл по 1 мл №10; Glucose (Глюкоза) Глюкоза розчин д/інф. 5 % по 3000 мл у конт.

Завершена

3 599 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 990.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2023 11:09 - 05.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога (виділення позиції в окремий лот)

Номер: d34e93d0ae7c4cb996a5c505382e6d80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-003036-a.b1
Назва: Вимога (виділення позиції в окремий лот)
Вимога:
Вимога (виділення позиції в окремий лот)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Замовником була отримана Вимога з проханням внести зміни до тендерної документації для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель, а саме: виокремлення певної продукції закупівлі в окремий лот. Замовником було оголошено закупівлю НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник Код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукції (оголошення UA-2023-04-28-003036-a): Заявник мотивує свою вимогу сприянням відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції, без будь-якого посилання на норми чинного законодавства які б забороняли Замовникам закупівель, об’єднувати предмет закупівлі в одну частину закупівель. Згідно пункту 22, частини 1 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти. При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі зазначеного товару єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій). Крім цього, станом на сьогодні є чинним Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 від 09.06.2020 року, який в силу положень статті 117 Конституції України є нормативно-правовим актом міністерства). Розподілення предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Формуючи технічну специфікацію, яка є складовою Тендерної документації, Уповноважена особа керується наданим їй рапортом на дану закупівлю від відповідальної особи, характеристики якої визначені виходячи з функціональних потреб підприємства. В цілях максимальної ефективності, економії та пропорційності проведення процедури Відкритих торгів, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними. Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу. З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Таким чином, вимога щодо виокремлення лікарського засобу Глюкоза р н /інф.5% 3 000 мл) в окремий лот є необгрунтованою.»
Статус вимоги: Відхилено