-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рейки
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Під час реєстрації та публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливо опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги
Торги не відбулися
34 742 855.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 714.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 173 714.28 UAH
Період оскарження:
28.04.2023 10:46 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо умов поставки
Номер:
1c56fddf9d7f439b9d5a1f21c04e6b99
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002424-a.a4
Назва:
Щодо умов поставки
Вимога:
Шановний Замовник, розглянувши Тендерну документацію (надалі - ТД) щодо проведення процедури на закупівлю Рейки, код 34940000-8 «Залізничне обладнання» за ДК 021:2015 ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-28-002424-a, вважаємо, що деякі умови ТД не забезпечують дотримання принципу справедливості та розумності, встановлених ст. 627 Цивільного кодексу України, і рівних умов для ЗАМОВНИКА та ПОСТАЧАЛЬНИКА за договором про закупівлю. Враховуючи важку складну ситуацію в країні, воєнний стан, ситуація з цінами є нестабільною та неможливо зробити ціновий прогноз на продукцію через кілька місяців. При проведенні закупівлі та укладенні договору необхідно враховувати ризики, які можуть виникнути, у зв’язку з військовою агресією РФ на території України.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника внести наступні зміни до проєкту договору поставки ТД (Додаток 3. Проєкт договору):
Пункт 4.2 викласти в наступній редакції:
4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування Постачальнику попередньої оплати в розмірі 100% вартості замовленого Товару на підставі рахунку-фактури протягом 20 (двадцяти) календарних днів від дати направлення Постачальником на електронну адресу Покупця рахунку-фактури. Постачальник формує та направляє Покупцю рахунок-фактуру не пізніше 3-х робочих днів від дати погодження Сторонами заявки Покупця.
Пункт 5.1 викласти в наступній редакції:
5.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником однією партією, за окремою письмовою заявкою Покупця та за умови здійснення Покупця 100% оплати Товару.
Покупець зобов’язується сформувати заявку на весь об’єм Товару, визначений цим Договором, та направити її Постачальнику, рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти календарних днів з моменту укладення цього Договору. Окремо копія заявки надсилається Покупцем електронною поштою Постачальнику.
Підтвердженням факту отримання копії заявки по електронній пошті є письмове повідомлення Постачальника у відповідь на отриманий електронний лист Покупця з відміткою із зазначенням дати його отримання.
У разі не дотримання Покупцем строків та умов формування і направлення заявки Постачальнику, останній залишає за собою право не здійснювати постачання по заявці, яка не відповідає умовам абзацу другого п. 5.1. цього Договору.
Передані засобами електронного зв’язку (електронної поштою) копії документів мають силу оригіналу до моменту отримання Сторонами оригіналів відповідних документів.
Адреси електронної пошти Постачальника та Покупця зазначені в розділі 14 цього Договору. Про їх зміну Сторони повідомляють одна одну завчасно у письмовому вигляді з оформленням таких змін відповідно до п. 11.3. Договору.
Кінцевий строк поставки товару за цим Договором 30 листопада 2023 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2023 14:48
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до п.5.1 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації): "Постачальник повинен поставити товар Покупцю партіями, за окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін у Додаток 8
Номер:
dc2aae649a6f4878a16806bc932a060e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002424-a.c3
Назва:
Щодо внесення змін у Додаток 8
Вимога:
Щодо внесення змін у Додаток 8
Пов'язані документи:
Учасник
- Внесення змін_UA-2023-04-28-002424-a_Київський Метрополітен зміни у Додаток №8_Р50.docx 04.05.2023 18:09
- Відповідь на вимогу.doc 05.05.2023 15:11
Дата подачі:
04.05.2023 18:09
Вирішення:
Відповідь надано в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін у ТД
Номер:
f1cd3ad411c3451fb2e7772c3e27ce7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002424-a.c2
Назва:
Щодо внесення змін у ТД
Вимога:
Щодо внесення змін у ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Внесення змін_UA-2023-04-28-002424-a_Київський Метрополітен про вимоги до ТД_Р50.docx 04.05.2023 18:08
- Відповідь на вимогу.doc 05.05.2023 15:00
Дата подачі:
04.05.2023 18:08
Вирішення:
Відповідь надано в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо проєкту договору
Номер:
1c64799141094c8c9c74b09b31e13945
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002424-a.b1
Назва:
Щодо проєкту договору
Вимога:
Шановний Замовник, розглянувши Тендерну документацію (надалі - ТД) щодо проведення процедури на закупівлю Рейки, код 34940000-8 «Залізничне обладнання» за ДК 021:2015 ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-28-002424-a, вважаємо, що деякі умови ТД не забезпечують дотримання принципу справедливості та розумності, встановлених ст. 627 Цивільного кодексу України, і рівних умов для ЗАМОВНИКА та ПОСТАЧАЛЬНИКА за договором про закупівлю.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника внести наступні зміни до проєкту договору поставки ТД (Додаток 3. Проєкт договору):
Виключити з проєкту договору п. 6.2.6. Достроково, в односторонньому порядку розірвати цей Договір, письмово повідомивши про це Постачальника не пізніше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до бажаної дати розірвання, без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести у зв’язку з таким розірванням Договору. У такому випадку Договір вважається розірваним через 20 (двадцять) календарних днів з моменту направлення Покупцем повідомлення про розірвання Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2023 15:47
Вирішення:
Зміни до тендерної документації внесені
Статус вимоги:
Задоволено