-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі та приспособи різні (39151000-5 Меблі різні) - 31 найменування (83 штуки) 39150000-8
Завершена
342 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 420.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2023 12:50 - 03.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e2b679642e204b009d38e1adc58fac13
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002348-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 2 по КНП Роменська ЦРЛ Роменської міської ради.pdf.asice.zip 06.06.2023 23:25
- протокол відхилення 2 (2).pdf 06.06.2023 23:25
- висновок СЕС стільці.pdf 06.06.2023 23:25
- висновки сес.pdf 06.06.2023 23:25
- Відповідь на запит від ТОВ АРТ-ПРОМ.pdf 06.06.2023 23:25
- АМФ Висновки СЕЕ.zip 06.06.2023 23:25
- Скарга КНП Роменська центральна районна лікарня.docx 06.06.2023 23:25
- СКАРГА 2 по КНП Роменська ЦРЛ Роменської міської ради.pdf 06.06.2023 23:25
- Висновок СЕС крісла.pdf 06.06.2023 23:25
- рішення від 08.06.2023 № 8295.pdf 08.06.2023 16:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2023 № 9024.pdf 21.06.2023 13:07
- рішення від 20.06.2023 № 9024.pdf 23.06.2023 13:25
- ПРОТОКОЛ 459.docx 09.06.2023 09:11
- протокол 459.pdf 09.06.2023 09:11
- Протокол відхилення — 2.docx 09.06.2023 09:12
- протокол відхилення 2.pdf 09.06.2023 09:12
- протокол про скасування рішення 2.pdf 23.06.2023 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2023 23:27
Дата розгляду скарги:
20.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.06.2023 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.06.2023 13:25
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2023 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно рішення комісії АКМУ у сфері публічних закупівель № 6024-р/пк-пз від 20.06.2023 р., після прийняття рішення, щодо відхилення пропозиції учасника ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Меблі та приспособи різні (39151000-5 Меблі різні) - 31 найменування (83 штуки) 39150000-8» (далі – відкриті торги з особливостями) скасувати своє рішення для проведення повторної оцінки пропозиції.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації учасника ФОП Шульчевський О.О.
Номер:
bc6697dad27f413f916cef7cfb039da5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002348-a.c2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації учасника ФОП Шульчевський О.О.
Вимога:
Шановний Замовник! ФОП Шульчевським О.О. в складі пропозиції були надані Висновки СЕЕ на Табурет СОФІ! Якщо ви не впевненні були в цьому, то по закону України "Про публічні закупівлі" , а саме ст.29 п.15 абз. "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції", маєте право звернутися в компетентні органи, а саме до виробника ТОВ "АРТ-ПРОМ" який надав відповідні висновки СЕЕ на свою продукції, в тому числі і на табурет Софі хром для уточнення даної інформації! Але хочется також відмітити, що ті самі висновки СЕЕ, які вам надав учасник ТОВ "КОНДОР" на табурет СОФІ хром, вас чомусь влаштував, і ви його визнали Переможцем закупівлі. А от ті самі висновки від ТОВ "АРТ-ПРОМ" надані у складі нашої пропозиції не відповідають умовам закупівлі?? Дуже цікаво і не зрозуміло, і просимо надати пояснення! Проте наявний факт порушення Замовником статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: п.4 "недискримінація учасників та рівне ставлення до них"; п.5 "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі"; п.6 "запобігання корупційним діям і зловживанням". Шановний Замовник, не зрозуміла ваша позиція щодо дискваліфікації учасника ФОП Шульчевський О.О. і тому вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції Учасника від 01.06.2023 р. №459.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2023 13:11
Вирішення:
Шановний ФОП Шульчевський Олексій Олександрович вашу вимогу буде задоволено, після розблокування системи.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
5d5352ea0e514f93af4e608ed88b2327
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002348-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-04-28-002348-a КНП Роменська центральна районна лікарня.docx 15.05.2023 23:18
- Скарга UA-2023-04-28-002348-a КНП Роменська центральна районна лікарня РМР_Validation_Report.pdf 15.05.2023 23:22
- Вимога про усунення порушення.pdf 15.05.2023 23:22
- пропозиція.pdf (3).p7s.zip 15.05.2023 23:22
- Скарга UA-2023-04-28-002348-a КНП Роменська центральна районна лікарня РМР.pdf.asice 15.05.2023 23:22
- Висновок СЕС крісла.pdf 15.05.2023 23:22
- висновок СЕС стільці.pdf 15.05.2023 23:22
- висновки сес.pdf 15.05.2023 23:22
- Скарга UA-2023-04-28-002348-a КНП Роменська центральна районна лікарня РМР.pdf 15.05.2023 23:22
- протокол рішення 2.pdf 15.05.2023 23:22
- рішення від 17.05.2023 № 6703.pdf 17.05.2023 15:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2023 № 7357.pdf 26.05.2023 14:07
- рішення від 25.05.2023 № 7357.pdf 30.05.2023 20:16
- протоколи прийнятих рішень.pdf 18.05.2023 13:49
- Тендерна документація.pdf 18.05.2023 13:50
- Технічна специфікація.pdf 18.05.2023 13:50
- Тендерна документація.docx 18.05.2023 13:52
- оголошення.docx 18.05.2023 13:52
- Додаток 3.docx 18.05.2023 13:55
- Протоколи прийнятих рішень.docx 18.05.2023 13:56
- протокол про переможця 1.docx 18.05.2023 14:01
- протокол про переможця 2.docx 18.05.2023 14:01
- протокол рішення.pdf 18.05.2023 14:02
- протокол рішення 2.pdf 18.05.2023 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2023 23:25
Дата розгляду скарги:
25.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.05.2023 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2023 20:17
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2023 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Пропозиція Учасника ТОВ «КОНДОР» не відповідає вимогам ТД. Рішення про визначення переможцем ТОВ " Кондор" скасоване.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
d0d11b3e9f974635af3d6fdf75571d08
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002348-a.b4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
28.04.2023 року Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради (далі Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 №922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015- «39150000-8 Меблі та приспособи різні (39151000-5 Меблі різні_- 31 найменування (83 штуки)».
Предметом закупівлі було: код ДК 021:2015: «39150000-8 Меблі та приспособи різні (39151000-5 Меблі різні - 31 найменування (83 штуки)», що зазначено у тендерній документації.
Фізична особа-підприємець Шульчевський Олексій Олександрович (надалі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подав свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНДОР" 287 265 грн
з ПДВ Визнаний переможцем
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 294 967 грн з ПДВ Не розглядався
06.05.2023р. о 00:01 відбулося розкриття тендерних пропозицій та Замовник розпочав розгляд тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНДОР».
09.05.2023 о 12:00 Замовником було опубліковано не правомірну вимогу про усунення порушення ТОВ «КОНДОР» відповідно до якої: «Шановний Учасник, за вимогою ТД Замовника в Технічній специфікації в п.2 зазначено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції документи, які свідчать про якість товару та висновок державної СЕЕ щодо товару, виданий виробникові/Учаснику (надається у вигляді кольорової сканкопії). Згідно з пунктом 40 Особливостей, просимо усунути невідповідності вашої пропозиції, а саме завантажити в систему відповідні документи щодо наступних товарів: 1). Стілець ІЗО чорний; 2). Табурет Софі хром; 3). Крісло Комфорт-Нью».
09.05.2023р. о 09:20 ТОВ «КОНДОР» було завантажено в електронну систему закупівель файли «висновок СЕС стільці. pdf», «Висновок СЕС крісла .pdf».
09.05.2023 р. в 12:23 було завантажено в електронну систему закупівель файл «висновок сес. pdf»
10.05.2023 р. в 09:24 було завантажено в електронну систему закупівель файл «висновок сес. pdf»
Дані файли містили в собі Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, видані на заявника експертиз, на ТОВ «АРТ-ПРОМ», м. Дніпро, він же і є виробником вищезазначених товарів (Стілець ІЗО чорний, Табурет Софі хром, Крісло Комфорт-Нью):
1. №602-123-20-1/8092 від 12.04.2019 року. Об’єкт експертизи «Стільці офісні, учнівські»
2. №602-123-20-1/8093 від 12.04.2019 року. Об’єкт експертизи «Крісла офісні для побутових та громадських приміщень»
3. №602-123-20-1/8095 від 12.04.2019 року Об’єкт експертизи «Дивани офісні для громадського та побутових приміщень».
10.05.2023р. Замовником було опубліковано протокол рішення уповноваженої особи Замовника про визначення Переможця №404 від 10.05.2023р, відповідно до якого було визначено Переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНДОР» м. Ромни.
25.05.2023 р. Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням №7357-р/пк-пз від 25.05.2023 р., розглянувши скаргу Скаржника ФОП Шульчевського Олексія Олександровича від 15.05.2023 р. №UA-2023-04-28-002348-а.а1, зобов’язала Замовника КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради скасувати своє рішення про визначення ТОВ «КОНДОР» Переможцем закупівлі.
31.05.2023 р. Замовником було опубліковано рішення від 31.05.2023 року №458 про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «КОНДОР».
01.06.2023 р. Замовником було оприлюднено Протокол (рішення) Уповноваженої особи про відхилення Учасника від 01.06.2023 р. №459 відповідно до якого:
«Учасник ФОП «ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» у складі тендерної пропозиції в період подання не надав документи, які свідчать про якість запропонованого товару, а саме висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо товару, виданий виробникові/Учаснику на 1. Табурет Софі хром( поз.31 в Технічній специфікації Додатка 3). Виходячи з вище викладеного пропозиція Учасника ФОП «ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не відповідає вимогам ТД Замовника і тому згідно вимог чинного законодавства підлягає відхиленню».
Саме цікаве, що за надання Скаржником в складі своєї тендерної пропозиції тих самих документів, а саме - висновків державної СЕЕ, наданих виробником на товар (крісла, стільці, табурети) запропонований учасниками на закупівлю, і які Замовник вимагав на виправлення порушень, і які потім були надані учасником ТОВ «КОНДОР», тендерна пропозиція учасника (Скаржника) ФОП Шульчевського Олексія Олександровича була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. А от тендерна пропозиція з цими ж висновками СЕЕ учасника ТОВ «КОНДОР» відповідала вимогам!!!
06.06.2023 року Скаржник не погодившись з Рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради від 01.06.2023р. щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Шульчевський Олексій Олександрович, вже в друге подав Скаргу в АМКУ щодо рішення Замовника.
Але перед тим як подати Скаргу в АМКУ, Скаржник звернувся до Замовника з вимогою про відміну свого рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Шульчевського О.О. Замовник надав відповідь на вимогу Скаржника вже на жаль після кінцевого строку оскарження рішення Замовника і подачі Скаржником Скарги до АМКУ. Відповідь була про те, що: «Шановний ФОП Шульчевський Олексій Олександрович вашу вимогу буде задоволено, після розблокування системи». Склалося враження, що Замовник не дуже хотів, щоб переможцем закупівлі був саме ФОП Шульчевський О.О.
20.06.2023 року Комісія АМКУ своїм рішенням від 20.06.2023 року №9024-р/пк-пз постановила зобов’язати Замовника КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Шульчевського О.О.
23.06.2023 року в системі електронних закупівель було оприлюднено протокол рішення уповноваженої особи №532 від 23.03.2023 р. про скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Шульчевського Олексія Олександровича процедури відкритих торгів з особливостями.
23.06.2023 року також Замовником було оприлюднено рішення №534 від 23.06.2023 року про визначення Переможцем закупівлі №UA-2023-04-28-002348-а ФОП Шульчевського О.О. і розміщено повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю з учасником ФОП Шульчевським Олексієм Олександровичем. Джерело фінансування власний бюджет( кошти від господарської діяльності) – кошти НСЗУ.
Учасник ФОП Шульчевський О.О. погодився з даним рішенням і дозавантажив в систему закупівель документи переможця, а також заповнений і підписаний з печаткою зі своєї сторони Договір. Але….
05.07.2023 року Замовником було прийнято рішення №545 від 07.07.2023 року про відміну процедури закупівлі №UA-2023-04-28-002348-а відкритих торгів з особливостями в зв’язку зі скороченням обсягів видатків на здійснення закупівлі та згідно чинного законодавства, а саме підпункту 3 пункту 50 Особливостей. Але в електронній системі закупівель Замовник не зазначив будь яких законних, обґрунтованих підстав які документально підтверджували прийняте рішення.
Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження вже втретє з огляду на наступне:
Згідно пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Згідно ч.2 ст.4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, зокрема: 3)розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4)код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Згідно п.3 Оголошення про проведення відкритої закупівлі з особливостями очікувана вартість: 342000,00 гривень з ПДВ. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів по програмі медичних гарантій від НСЗУ.
Згідно п.4 Розділу 6 тендерної документації істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Згідно Проекту договору, який наведений у Додатку 4 до тендерної документації:
п.6.2.2 Замовник має право зменшувати обсяг закупівлі Товару та Ціну Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору, шляхом підписання взаємоузгоджених додаткових угод до Договору;
п.11.8 Будь-які зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, оформлюються додатковою угодою до Договору, підписуються повноважними представниками Сторін та скріплюються відбитками їх печаток, якщо інше не встановлене Договором або Законом. Зміни і доповнення до Договору є його невід’ємною частиною та набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору.
п.11.11 Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару. В такому випадку ціна договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів.
Згідно п.2.2 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ №309 від 02.03.2012 року «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України»: За умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі/спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр відповідно до абзацу першого цього пункту протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
За таких обставин, які наведені вище:
1. Відповідно до п.50 Особливостей Замовник не зазначив підстав відміни Процедури закупівлі.
2. Не скасовано план закупівлі № UA-P-2023-04-28-000788-а, згідно якого здійснюється процедура закупівлі та/або не внесено зміни до річного плану закупівель.
3. Не надано документального підтвердження необхідності відміни Процедури закупівлі у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків, в т.ч. за КЕКВ: 2210, 3110, обсягу кошторисних призначень та зменшення обсягу фінансування за програмою медичних гарантій від НСЗУ.
4. Наявність п.6.2.2, п.11.8, п.11.11 в проекті договору та вимоги ст..41 Закону не обмежували Замовника в укладанні договору зі Скаржником з послідуючим внесенням змін, шляхом укладання додаткової угоди на зменшення обсягу закупівлі товарів за Договором, щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та зареєструвати відповідні бюджетні зобов’язання. Але Замовник не звертався до Скаржника з даним проханням та пропозицією!
Просимо Колегію звернуть увагу, що Замовником:
- не був скасований план закупівлі або внесені зміни до річного плану;
- не було надано будь якого документального підтвердження скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товару.
- за таких обставин , Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема в межах проведення цієї процедури закупівлі сторони за договором не були обмежені, щоб після його укладання: зменшити обсяг товарів, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
За Процедурою закупівлі Скаржник був визначений переможцем та отримав повідомлення про намір укласти договір. В силу вимог ст..5 Закону, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вказане може містити ознаки того, що Замовником було допущено порушення принципів здійснення закупівель та здійсненна дискримінація пропозиції Скаржника. При тому , що Скаржник надав цінову пропозицію в розмірі 294967,00 грн., яка на 13,75 відсотків ( на 47033,00 грн.) є меншою ніж очікувана вартість предмета закупівлі і тільки на 2 відсотки перевищую цінову пропозицію іншого учасника ТОВ «КОНДОР», що є економією річного бюджету і зниженням ціни товарів для Замовника.
Враховуючи інформацію викладену у цій скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення щод
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол рішення 3.pdf 03.08.2023 13:52
- ЛИСТ-РОЗ'ЯСНЕННЯ.pdf 19.07.2023 12:45
- протокол скасування закупівлі.pdf 19.07.2023 08:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2023 № 11688.pdf 01.08.2023 10:20
- рішення від 31.07.2023 № 11688.pdf 03.08.2023 12:26
- рішення від 18.07.2023 № 10778.pdf 18.07.2023 20:55
- СКАРГА на відміну процедури закупівлі №UA-2023-04-28-002348-а_Validation_Report.pdf 15.07.2023 05:44
- СКАРГА на відміну процедури закупівлі №UA-2023-04-28-002348-а.pdf.asice 15.07.2023 05:40
- протокол скасування закупівлі (4).pdf 15.07.2023 05:40
- Скарга про відміну процедури закупівлі UA-2023-04-28-002348-а.doc 15.07.2023 05:44
- Форма річного плану закупівель.pdf 15.07.2023 05:40
- СКАРГА на відміну процедури закупівлі №UA-2023-04-28-002348-а.pdf 15.07.2023 05:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2023 05:46
Дата розгляду скарги:
31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 20:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2023 12:28
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2023 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення скасовано.