-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Обстеження, виявлення та фіксація наявних дефектів і пошкоджень, оцінка технічного стану будівельних конструкцій по об’єкту: «Реконструкція Чоколівського комунікаційного колектора та прокладених у ньому водопровідних і теплових мереж»
«Обстеження, виявлення та фіксація наявних дефектів і пошкоджень, оцінка технічного стану будівельних конструкцій по об’єкту: «Реконструкція Чоколівського комунікаційного колектора та прокладених у ньому водопровідних і теплових мереж»
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2023 10:41 - 03.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
d4c8cc04d0f64f49acd074cf04393deb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-28-002299-a.b1
Назва:
вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Вимога на тендерну документацію
за кодом ДК 021:2015 – 71320000 –7
ПОСЛУГИ З ІНЖЕНЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
«Обстеження, виявлення та фіксація наявних дефектів і пошкоджень, оцінка техніч-ного стану будівельних конструкцій по об’єкту: «Реконструкція Чоколівського комуні-каційного колектора та прокладених у ньому водопровідних і теплових мереж»
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику надається мож-ливість звернутись до державного замовника зі скаргами та/або за роз’ясненнями щодо умов закупівлі та вимог викладених в документації до неї, в тому числі і зауважень щодо невідповідності зазначених умов до робіт зазначених в тендері. Замовник зобов’язаний надавати відповіді на звернення за роз’ясненнями.
Дане звернення направляється для того, щоб виправити недоліки у вимогах до предмету закупівлі та до постачальників необхідних товарів, робіт та послуг, а також уни-кнути можливих порушень законодавства.
1. Державне підприємство «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій (далі – ДП НДІБК) в 2016-2017 роках за договором № 5022 від 15.11.2016 р. з ДП «Інститут Київінжпроект» «Обстеження, виявлення та фіксація наявних дефектів та пошкоджень, оцінка технічного стану будівельних конструкцій Чоколівського ко-мунікаційного колектора в м. Києві у складі об’єкту «Реконструкція Чоколівського комунікаційного колектора» виконало технічне обстеження конструкцій Чоколівського комунікаційного колектора.
Роботи виконувались в рамках договору № 1-ЧКК-П від 14 листопада 2016 р. між ДП «Інститут Київінжпроект» і Комунальним підприємством «КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕ-КСПЛУАТАЦІЯ» «150101 – Проектні роботи з реконструкції Чоколівського комуні-каційного колектора».
Перелік робіт, виконаних ДП НДІБК згідно договору № 5022 від 15.11.2016 р., по-вністю збігається з складом робіт, вказаним у п. 2.2 Додатку №5 до Тендерної документа-ції за оголошеним тендером.
При цьому в Тендерній документації нічого не сказано про виконання ДП НДІБК робіт 2016-2017 років за договором № 5022 від 15.11.2016 р.
Відсутність відповідної вказівки ми вважаємо порушенням умов зберігання інтеле-ктуальної власності на результати робіт за цим договором. Є підстави побоюватися, що результати роботи ДП НДІБК можуть бути недобросовісно використані без його відома і погодження.
Крім того, викликає нерозуміння мета цього тендеру, особливо в умовах, що на пі-дставі висновків, зроблених ДП НДІБК у звіті з обстеження за договором № 5022, була розроблена проектна документація на реконструкцію і були реалізовані першочергові протиаварійні роботи.
На підставі викладеного, вимагаємо внести в Тендерну документацію відповідні зміни з метою уточнення складу виконуваних робіт і унеможливлення несанкціонованого використання інтелектуальної власності ДП НДІБК.
2. В Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підт-вердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям», пункт 2.3, не-правомірно встановлені вимоги до кваліфікованих керівників та відповідальних праців-ників, які будуть залучатися до роботи, деякі з цих вимог не мають ніякого стосунку до складу та умов робіт, що передбачені у Тендерній документації.
Так, наприклад, вимагається :
- 2) Інженер з охорони праці з можливістю виконання функції координатора з охорони праці на тисчасових або мобільних будівельних майданчиках (кваліфікаційний рівень (категорія) – не нижче І);
Згідно чинного НПАОП 45.2-7.03-17, Координатори з питань охорони праці вимагаються на стадії будівництва та на стадії розроблення проектної документації на будівництво. Ро-боти передбачені цим тендером не відносяться ні до будівництва, ні до проєктування. То-му ця вимога є неправомірною і суперечить чинному законодавству.
3) Фахівець з неруйнівного контролю, метод візуально-оптичний, метал та п/е (кваліфіка-ційний рівень (категорія) – не нижче ІІІ).
4) Фахівець з неруйнівного контролю, метод ультразвуковий, (кваліфікаційний рівень (кате-горія) – не нижче ІІІ).
Сертифікація фахівців з неруйнівного контролю передбачена для виконання обстежень тільки металевих конструкцій. У цьому тендері насправді передбачене обстеження залі-зобетонних конструкцій (див. Додаток №5, п. 2.2) і немає робіт з обстеження металевих конструкцій.
5) Експерт в частині забезпечення вимог інженерно-технологічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС3 ( значні наслідки)
Збірник кваліфікаційних характеристик Експерта в частині забезпечення вимог інженер-но-технологічних заходів цивільного захисту об’єктів вказує: «Завдання та обов’язки. Здійснює проведення експертизи містобудівної документації відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість засто-сування яких встановлена законодавством щодо вимог цивільного захисту. Виконує ком-плексну перевірку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі міс-тобудівної документації. Здійснює проведення експертизи проектної документації на бу-дівництво об’єктів стосовно дотримання вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, зокрема проектних рішень у сфері цивільного захисту в частині забезпечення безпеки населення на об’єктах будів-ництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками…»
При виконанні робіт з обстеження, які є передпроектними роботами, ще не розроблено проект на об’єкт будівництва, роботи для сертифікованого експерта з цивільного захисту відсутні і не передбачені технічним завданням. Тому ця вимога є безпідставною.
Учасник закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему керування вимірювання-ми ДСТУ ІSO 10012:2005, для підтвердження чого подає довідку про наявність у учасника торгів власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості(лабораторії).
У складі робіт за тендером (Додаток №5, п.2.2) не передбачені ніякі лабораторні випробу-вання, тому ця вимога не є законною.
- маркшейдерські роботи;
У складі робіт за тендером (Додаток №5, п.2.2) не передбачені ніякі маркшейдерські робо-ти, тому ця вимога не є законною.
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею грунту з перек-риття або з робочого настилу, та роботи що виконуються за допомогою підйомних та під-вісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;
Ніяких робіт, перелічених у цьому пункті, у складі робіт за тендером (Додаток №5, п.2.2) немає. Більше того, роботи повинні проводитися під землею, тому вимога надати докуме-нти на верхолазні роботи і роботи за допомогою підйомних та підвісних колисок викликає тільки подив.
- обстеження, ремонт та чищення димарів, воздуховодів.
У складі робіт за тендером (Додаток №5, п.2.2) вказаних робіт немає, тому ця вимога не є законною.
На підставі вказаного, вимагаємо виключити з переліку вимог до персоналу (п. 2.3 Дода-тку №2 Тендерної документації) вимоги, що не відносяться до визначеного складу робіт за тендером.
3. Разом з тим, у вказаному пункті відсутні вимоги, що є обов’язковими для обстеження об’єктів будівництва згідно з чинними нормативними документами (див. Постанову Ка-бінету міністрів України № 257 від 12 квітня 2017 року «Про затвердження Порядку про-ведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»). Так, згідно з цим документом, обстеження повинні проводити сертифіковані експерти з обстеження буді-вель і споруд. В даній роботі це мають бути тільки провідні експерти (для обстежень об’єктів класу наслідків СС3).
Вважаємо за необхідне включити до переліку вимог до персоналу (п. 2.3 Додатку №2 Те-ндерної документації) вимогу учаснику надати документи щодо наявності у нього про-відних експертів з обстежень будівель і споруд класу наслідків СС3.
На підставі викладеного вимагаємо:
- внести зміни до Тендерної документації, додавши до неї інформацію про виконання по-переднього обстеження Чоколівського комунікаційного колектору силами ДП НДІБК в 2016 – 2017 роках, і уточнити склад робіт за новим тендером як додаткових до робіт, ви-конаних раніше;
- уточнити кваліфіковані вимоги до працівників, які будуть залучатися до роботи, виклю-чивши з них ті вимоги, що не стосуються визначеного складу і умов робіт і додавши до них ті вимоги, що є обов’язковими згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГИ.docx 02.05.2023 15:06
Дата подачі:
02.05.2023 15:06
Вирішення:
Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» на виконання Вимоги по ідентифікатору закупівлі UA-2023-04-28-002299-а повідомляє.
1. Державне підприємство «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій (далі – ДП НДІБК) в 2016-2017 роках за договором № 5022 від 15.11.2016 р. з ДП «Інститут Київінжпроект» «Обстеження, виявлення та фіксація наявних дефектів та пошкоджень, оцінка технічного стану будівельних конструкцій Чоколівського комунікаційного колектора в м. Києві у складі об’єкту «Реконструкція Чоколівського комунікаційного колектора» виконало технічне обстеження конструкцій Чоколівського комунікаційного колектора.
Роботи виконувались в рамках договору № 1-ЧКК-П від 14 листопада 2016 р. між ДП «Інститут Київінжпроект» і Комунальним підприємством «КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ» «150101 – Проектні роботи з реконструкції Чоколівського комунікаційного колектора».
Перелік робіт, виконаних ДП НДІБК згідно договору № 5022 від 15.11.2016 р., повністю збігається з складом робіт, вказаним у п. 2.2 Додатку №5 до Тендерної документації за оголошеним тендером.
При цьому в Тендерній документації нічого не сказано про виконання ДП НДІБК робіт 2016-2017 років за договором № 5022 від 15.11.2016 р.
Відсутність відповідної вказівки ми вважаємо порушенням умов зберігання інтелектуальної власності на результати робіт за цим договором. Є підстави побоюватися, що результати роботи ДП НДІБК можуть бути недобросовісно використані без його відома і погодження.
Крім того, викликає нерозуміння мета цього тендеру, особливо в умовах, що на підставі висновків, зроблених ДП НДІБК у звіті з обстеження за договором № 5022, була розроблена проектна документація на реконструкцію і були реалізовані першочергові протиаварійні роботи.
На підставі викладеного, вимагаємо внести в Тендерну документацію відповідні зміни з метою уточнення складу виконуваних робіт і унеможливлення несанкціонованого використання інтелектуальної власності ДП НДІБК.
Після проведеного обстеження 2016-2017 року ДП НДІБК встановлено технічний стан даного прохідного колектору як аварійний (IV) і були виконані часткові протиаварійні роботи, інші роботи не виконувались.
Під час проведення першочергових протиаварійних заходів підрядник повідомив, що в ході проведення робіт було виявлено, що передбачені проектом конструктивні рішення в частині кріплення підтримуючих металевих конструкцій потребують доопрацювання. Крім того, деформації конструкцій перекриття колектору призвели до потреби збільшення розміру металевих опорних конструкцій. Необхідно змінити конструкцію елементів опорної частини металевих стойок в частині обпирання плит перекриття з опорних пластин на розклинюючі пакети індивідуального розміру (лист від 17.08.2020 № 261).
У даному технічному звіті не було вказано термін наступного обстеження, що не відповідає вимогам п.4.2. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016, а відповідно до абз.3 п.5 Постанови від 12 квітня 2017 року №257 термін повторного обстеження не повинен бути більшим ніж 10 років (після проведених часткових протиаварійних робіт пройшло 6 років).
Таким чином, результати технічного обстеження, що було проведено у листопаді 2016 року, вже не актуальні та фактично не можуть бути використані, оскільки за останні 6 років стан колекторів суттєво змінився (погіршився), крім того в частині колекторів було проведені ремонтні роботи, і, враховуючи технічний стан прохідного колектору (аварійний (IV)) ми вважаємо за необхідне виконати повторне обстеження в повному обсязі для визначення його технічного стану на поточну дату та унеможливлення аварійних ситуацій.
Виходячи з цього, відсутня необхідність вказувати у тендерній документації інформацію про попередні обстеження, дана інформація на ряду з іншими результатами досліджень, вишукувань та проектна документація будуть надані переможцю торгів як вихідні дані.
Враховуючи, що майнові права інтелектуальної власності на проект/обстеження належать КП КЖСЕ згідно договорів підряду від 14.11.2016 № 1-ЧКК-П, від 11.10.2018 № 18/В-ЧКК-ІМ-ПР, то лише КП КЖСЕ вправі використовувати, дозволяти використання, перешкоджати неправомірному використанню та забороняти використання об'єкта права інтелектуальної власності «150101- проектні роботи з реконструкції Чоколівського комунікаційного колектора» стадія «П», «Р» (ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013) та «Коригування та розробка проектно- кошторисної документації «Реконструкція Чоколівського комунікаційного колектора та прокладення у ньому водопровідних і теплових мереж» (проектні роботи)» стадія «П», «РД».
2. В Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям», пункт 2.3, неправомірно встановлені вимоги до кваліфікованих керівників та відповідальних та будівельних підйомників;
Ніяких робіт, перелічених у цьому пункті, у складі робіт за тендером (Додаток №5, п.2.2) немає. Більше того, роботи повинні проводитися під землею, тому вимога надати документи на верхолазні роботи і роботи за допомогою підйомних та підвісних колисок викликає тільки подив.
- обстеження, ремонт та чищення димарів, воздуховодів.
У складі робіт за тендером (Додаток №5, п.2.2) вказаних робіт немає, тому ця вимога не є законною.
На підставі вказаного, вимагаємо виключити з переліку вимог до персоналу (п. 2.3 Додатку №2 Тендерної документації) вимоги, що не відносяться до визначеного складу робіт за тендером.
Основною задачею Обстеження є встановлення «реального» технічного стану об’єкта «Реконструкція Чоколівського комунікаційного колектора та прокладених у ньому водопровідних і теплових мереж».
В процесі виконання обстеження колектору та окремих його конструкцій може виникнути необхідність в додаткових видах робіт, які будуть відноситись до будівельних ( розкриття конструкцій, копка, улаштування тимчасового кріплення конструкцій для забезпечення безпеки праці, улаштування риштувань тощо), маркшейдерські роботи (здійснення зйомок і контроль опорних конструкцій, спостереження за зрушеннями і деформаціями несучих конструкцій колектору), роботи по обстеженню вентиляційних шахт, вентканалів та колодязів, що може передбачати роботи як з поверхні землі( опускання в колектор через колодязь з висоти більше 5 м ) та і з середини із підмостей, підіймачів тощо.
Ви зазначаєте, що Сертифікація фахівців з неруйнівного контролю передбачена для виконання обстежень тільки металевих конструкцій. У цьому тендері насправді передбачене обстеження залізобетонних конструкцій (див. Додаток №5, п. 2.2) і немає робіт з обстеження металевих конструкцій.
Насправді, в п.2.2 Додатку № 5 до ТД нами не зазначено конкретні види конструкцій ( всі види конструкцій, в т.ч. металеві опори, сходи, майданчики), тому доцільно передбачити фахівця з неруйнівного контролю.
Тому, щоб передбачити та максимально охопити всі види робіт, які можуть виникнути під час Обстеження Колектору, вважаємо за необхідне залишити без змін Вимоги до кваліфікаційних критеріїв.
3. Разом з тим, у вказаному пункті відсутні вимоги, що є обов’язковими для обстеження об’єктів будівництва згідно з чинними нормативними документами (див. Постанову Кабінету міністрів України № 257 від 12 квітня 2017 року «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»). Так, згідно з цим документом, обстеження повинні проводити сертифіковані експерти з обстеження будівель і споруд. В даній роботі це мають бути тільки провідні експерти (для обстежень об’єктів класу наслідків СС3).
Щодо відсутності вимоги наявності у виконавця з обстежень будівель і споруд класу наслідків СС3 сертифікованого експерта з обстеження будівель і споруд, то повідомляємо що в п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документація(сторінка 28 ТД) є вимога « Учасник повинен надати копію чинного сертифікату провідного Експерта з технічного обстеження будівель та споруд чинний не менш трьох років, наказ про призначення або інший документ, якщо такий інженер залучений за цивільно-правовою угодою або на інших договірних засадах»
Враховуючи технічний стан прохідного колектору (аварійний (IV)), ми вважаємо за необхідне, виконати повторне обстеження в повному обсязі для визначення його технічного стану з метою забезпечення надійної та безпечної експлуатаційної придатності даної споруди та унеможливлення настання аварій.
Виходячи з цього, Ваша вимога залишається «Не задоволеною».
Статус вимоги:
Відхилено