Період оскарження:28.04.2023 10:36 - 13.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення
Номер:6cbd673aae364f5dbf316b4c80d9002f
Пов'язана кваліфікація:ФОП Шиян Сергій Павлович, UA-EDR 3439711110
Ідентифікатор запиту:UA-2023-04-28-002191-a.a2
Назва:Щодо відхилення
Вимога:
Я ФОП Шиян Сергій Павлович (код ЕДРПОУ 3439711110) згідно аукціону № UA-2023-04-28-002191-a яку проводила Одеська філія ДП "АМПУ" від 28.04.2023 року був відхилений з таких причин як:
«Учасником ФОП Шиян Сергій Павлович у складі пропозиції надано на підтвердження вимог пп.3.3 п.3 Додатку 2 до ТД документ «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р. у якому запропоновано товар «СРБ-латекс тест», РФ-латекс тест», «АСЛ-О-латекс тест» Також учасником надано в складі пропозиції документ на підтвердження якісних характеристик запропонованого товару «Декларація про відповідність №ФД006» від 30.03.2016 р. з додатком у якому зазначено назва виробів «Набір реактивів «Філіст-АСЛ-О-латекс», «Набір реактивів «Філіст-РФ-латекс», «Набір реактивів «Філіст-СРБ-латекс». Таким чином, учасник ФОП Шиян Сергій Павлович у документі «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р. складеного відповідно до форми Додатку 2.1 надав не достовірну інформацію, при наявності у складі пропозиції документів щодо якості товару із конкретною назвою такого товару. Замовник звертає увагу, що відповідно до п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
З огляду на викладене Замовником було виявлено та підтверджено факт зазначення у тендерній пропозиції учасника ФОП Шиян Сергій Павлович недостовірної інформації яка викладена у документі «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р., що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Таким чином, Замовником встановлено назву запропонованого учасником ФОП Шиян Сергій Павлович товару відповідно до змісту документа «Декларація про відповідність №ФД006» від 30.03.2016 р. з додатком який не відповідає викладеній інформації у документі «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р.
Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – не застосовується.
Уповноваженою особою вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Шиян Сергій Павлович на підставі пп.1 абзац 2 п. 41 Особливостей, та пп.2 а саме зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; та на підставі пп.2 абзац 2 п.41 Особливостей а саме не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;»
Згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі було запропоновано в ціновій пропозиції товар виробництва ТОВ Філісіт-Діагностика які повністю співпадають з медико-технічними характеристиками тендерної пропозиції
ТОВ Гранум ТОВ Філісіт-Діагностика
АСЛО
Набір розрахований на 200 визначень з урахуванням холостих проб при витраті робочого розчину відповідно цієї методики.
Склад набору
Реагент 1. Латексна суспензія, 2 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 2. Розчинник, 14 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 3. Позитивний контроль, який містить АСЛО більш 200 IU/ml (МОд/(мл),
0.2 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 4. Негативний контроль, який містить АСЛО менш 200 IU/ml (МОд/мл),
0.2 ml (мл) (1 шт.)
Палички для розмішування сироваток (100 шт.)
Тестовий слайд (2 шт.)
Інструкція з використання
Паспорт АСЛО
Для виявлення антистрептолізину - О в сироватці крові людини. Набір розрахований на 200 визначень.
Склад набору: 1. Латексна суспензія (з нанесеним стрептолізином О) – 1фл з (2,00±0,03) мл;
2. Контроль Позитив (синтетичний контроль з АСЛ-О > 200 МОд/мл – 1 мікропробірка з (0,2) мл;
3. Контроль Негатив (синтетичний контроль з АСЛ-О < 200 МОд/мл - 1 мікропробірка з (0,2) мл;
4. Розбавлювач -1фл з (15 ± 0,5) мл;
5.Випробувальна пластина – 1шт
6. Палички для змішування – (110±10) шт
СРБ
Набір розрахований на 200 визначень з урахуванням холостих проб при витраті робочого розчину відповідно цієї методики
Склад набору
Реагент 1. Латексна суспензія, 2 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 2. Розчинник, 14 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 3. Позитивний контроль, який містить СРБ більш 6 mg/l (мг/л), 0.2 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 4. Негативний контроль, який містить СРБ менш 6 mg/l (мг/л), 0.2 ml (мл) (1 шт.)
Палички для розмішування сироваток (100 шт.)
Тестовий слайд (2 шт.)
Інструкція з використання
Паспорт СРБ
Призначений для якісного та напівкількісного визначення С-реактивного білку(СРБ) у сироватці крові людини. Набір розрахований на 200 напівмікровизначень (вимірювальний об’єм 0,01 мл) з урахуванням контрольних проб. В упаковці 1 набір.
Склад набору:
1. Латексна суспензія (з нанесеним анти- СРБ) – 1фл з (2,00±0,03) мл;
2. Контроль Позитив (синтетичний контроль з СРБ > 15 мг/л – 1 мікро пробірка з (0,2) мл;
3. Контроль Негатив (синтетичний контроль з СРБ< 6мг/л - 1 мікропробі рка з (0,2) мл;
4. Розбавлювач -1фл з (15 ± 0,5) мл;
5.Випробувальна пластина – 1шт
6. Палички для змішування – (110±10) шт.
РФ
Набір розрахований на 200 визначень з урахуванням холостих проб при витраті робочого розчину відповідно цієї методики
Склад набору
Реагент 1. Латексна суспензія, 2 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 2. Розчинник, 14 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 3. Позитивний контроль, який містить РФ більш 12 IU/ml (МОд/мл),
0.2 ml (мл) (1 шт.)
Реагент 4. Негативний контроль, який містить РФ менш 12 IU/ml (МОд/мл),
0.2 ml (мл) (1 шт.)
Палички для розмішування сироваток (100 шт.)
Тестовий слайд (2 шт.)
Інструкція з використання
Паспорт РФ
Призначений для якісного та напівкількісного визначення ревматоїдного фактору у сироватці крові людини. Набір розрахований на 200 напівмікровизначень (вимірювальний об’єм 0,01 мл) з урахуванням контрольних проб. В упаковці 1 набір.
Склад набору:
1. Латексна суспензія (з нанесеним гама-глобуліном) – 1фл з (2,00±0,03) мл;
2. Контроль Позитив (синтетичний контроль з РФ > 25МОд/мл – 1 мікро пробірка з (0,2) мл;
3. Контроль Негатив (синтетичний контроль з РФ < 8 МОд/мл - 1 мікропробірка з (0,2) мл;
4. Розбавлювач -1фл з (15 ± 0,5) мл;
5.Випробувальна пластина – 1шт
6. Палички для змішування – (110±10) шт
Тому прошу скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.06.2023 року та розглянути більш уважно пропозицію ФОП Шиян Сергій Павловича
Інструкції до товару додаю окремо
Вирішення:Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо про таке.
На виконання вимог пп.3.3. п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації Вами було надано у складі пропозиції документ «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р. в якому зазначено у колонці «найменування» запропонованого Вами товару: «СРБ-латекс тест», РФ-латекс тест», «АСЛ-О-латекс тест», проте у наданому в складі пропозиції документі «Декларація про відповідність №ФД006» від 30.03.2016 р. з додатком у якому відображено у колонці «найменування» «Набір реактивів «Філіст-АСЛ-О-латекс», «Набір реактивів «Філіст-РФ-латекс», «Набір реактивів «Філіст-СРБ-латекс», що в свою чергу не відповідає інформації викладеній у документі «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р.
Звертаємо Вашу увагу, документ «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р. є невід’ємною частиною тендерної пропозиції зміст якої не повинен відрізнятися від умов договору. Тобто, зміст наданого учасником документу з інформацією про технічні характеристики, найменування, кількість (у даному випадку «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р.) відображається у майбутньому в договорі. Таке твердження грунтується на положеннях пункту 18 Особливостей: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків:
• визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
• перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
• перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.»
та норм підпункту 2, пункту 21 Особливостей: «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей;»
Щодо документа «Цінова пропозиція» Вих.№5 від 15.05.2023 року, то даний документ не є документом, що лягає в основу майбутнього Договору, та відсутні вимоги у тендерної документація щодо надана такого документу на етапі розгляду пропозиції учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, у наданому учасником ФОП Шиян Сергій Павлович документі «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р. зазначена інформація щодо найменування запропонованого товару яка не відповідає інформації у наданих учасником документах в складі пропозиції, а саме документа «Декларація про відповідність №ФД006» від 30.03.2016 р.. Відповідно до змісту Учасником гарантовано: «товар що є предметом закупівлі буде підтверджуватись сертифікатом якості, декларацією про відповідність» тобто під час поставки товару фактична назва товару відповідно до декларації про відповідність буде відрізнятися від запропонованого товару зазначеного у документі «Опис предмет закупівлі» Вих.№3, від 15.05.2023 р., що в свою чергу призведе до порушення законодавства в сфері закупівель ( пункт 18, 21 Особливостей) що як результат призведе до негативних економічних та виробничих наслідків для сторін.
Таким чином, Замовником правомірно відхилено пропозицію учасника ФОП Шиян Сергій Павлович відповідно до вимог встановлених Тендерною документацією, Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178