• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-95, нафтовий газ скраплений

Завершена

122 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 613.50 UAH
Період оскарження: 27.04.2023 17:17 - 02.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі

Номер: e6e67657af6948a9b3d54e2d5d4f9cd0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-011840-a.a1
Назва: Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Учасник має намір взяти участь в закупівлі № UA-2023-04-27-011840-a. Вважаємо, що очікувана вартість за одиницю товару є низькою та не відповідає середньоринковим цінам. Так, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. (далі - Методика) описує порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Даною Методикою передбачено, що для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. При аналізі ринку також використовується такий інструмент, як ринкові консультації, що дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. Відповідно до Методики порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; - довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); - біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); - дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; - дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних. 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Методикою також детально описано порядок розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом визначення як середньоарифметичне значення даних. Провівши самостійно аналіз ринку щодо ідентичних товарів щодо продажу нафтопродуктів в роздріб, можна дійти висновку, що середній рівень цін на 27.04.2023 р. (дата оголошення закупівлі) по Житомирській області, на даний вид Товару встановився на наступному рівні: - бензин автомобільний А-95 – 46,56 UAH з ПДВ/літр - дизельне паливо – 46,12 UAH з ПДВ/літр - газ нафтовий скраплений-21,31 з ПДВ/літр Попередній аналіз ринку проводився з використанням даних загальнодоступної відкритої цінової інформації (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ ) та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Також варто врахувати, що вартість бензину, дизельного палива та газу нафтового скрапленого на міжнародних ринках (біржові проказники Platts) почала поступово зростати і передбачається їх подальший ріст. Хочемо наголосити, що низька очікувана ціна на товар не сприятиме проведенню конкурентних закупівель та отримання реального економічного ефекту. При такому рівні цін є ризики, що участь в закупівлі візьмуть учасники, які будуть демпінгувати та в подальшому, потенційні учасники не зможуть забезпечити належне та повне виконання договору про закупівлю, зважаючи на періодичний ріст цін на пальне. Також необхідно враховувати додаткові фактори, які впливають на ціноутворення: - значний строк відстрочки платежу до 15 календарних днів після отримання Товару Замовником; - з моменту подання пропозиції до моменту укладення договору пройде значний період часу; - постійний ріст закупівельних цін, що прямопропорційно пов’язаний з ростом біржових котирувань (а відповідно і закупівельних цін) та коливанням валюти. Значним фактором, що може призвести до подорожчання бензинів та дизельного палива є планові зупинки на ремонт нафтопереробних заводів та можливий дефіцит пального. У зв’язку з цим, звертаємося до Вас з проханням: 1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.; 2.Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів з відстрочкою платежу 10 календарних днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо, що маєте бажання взяти участь в закупівлі. Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. є рекоменаційною. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до середньої вартості нафтопродуктів на 27.04.2023 року на сайті Prozorro в розділі Prozorro Market. Замовник не має підстав для перегляду очікуваної вартості. .
Статус вимоги: Відхилено