• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

дезінфікуючи засоби, ДК 021:2015 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (код та назва номенклатурної позиції 24455000-8 Дезинфекційні засоби) (НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 57969 Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіда)

Торги відмінено

1 722 025.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 220.25 UAH
Період оскарження: 27.04.2023 13:56 - 02.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушень

Номер: e711e0aaecf8420a9d749ed3486f8c29
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-007209-a.c1
Назва: Щодо порушень
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам проведення торгів: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. Конкретне питання до Вас стосовно предмета закупівлі: яку кількість та за яким режимом дезінфекції та часом експозиції Ви плануєте отримати по кожній позиції закупівлі!!!!! Відповідь вимагаємо надати змінами в тендерну документацію, для того, щоб кожен потенційний учасник мав змогу чітко у необхідній кількості запропонувати свою пропозицію з тим чи іншим дезінфікуючим засобом!!!!! Взагалі дуже дивно, що Ваш заклад з такою вірною прихільністю продовжує використовувати засоби компанії, котра досі веде свою діяльність на території країни — агресора, (https://lysoform.ru/about) тим самим підтримуючи фінансування вбивства громодян УКРАЇНИ!!!! Ми проінформуємо про цей факт певні органи, щоб вони розібралися та дали свою професійну оцінку! У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою, а також повідомити до Центру протидії російській агресії, Військовій адміністрації, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації, повідомляємо наступне. Процедурою оголошеної закупівлі є відкриті торги з особливостями, згідно із вимогами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Тож, зазначення вами про допорогову закупівлю не відповідає дійсності. Щодо зазначення вами про те що у «тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства», то дане твердження нічим не обґрунтовано. Інформуємо, що відповідно до вимог тендерної документації та до медико-технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено: 1) ч. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу 3 Тендерної документації: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, після такого посилання слід розуміти «або еквівалент».; 2) до кожного зазначеного найменування в медико-технічних вимогах (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено «або еквівалент», а також у п. 10 зазначено: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз «або еквівалент». Еквівалентом (аналогом) предмета закупівлі в розумінні даної тендерної документації є товар, якість, діюча речовина товару, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі .». Замовник під час складання тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Замовнику необхідні засоби для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції Тобто, Замовником передбачено в тендерній документації можливість надання еквівалентів (аналогів) , тож ніяких антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства немає, в тому числі і щодо Закону України «Про захист економічної конкуренції». Щодо вашого застереження про наведені еквіваленти засобів виробників у тендерній пропозиції, повідомляємо, що п. 12 ч. 2 розділу 5 Тендерної документації передбачено: « 12. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати): — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь. Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).». Замовник не здійснює та не здійснював закупівлю товарів у компанії, яка веде свою діяльність на території країни агресора. Наведена вами інформація ніяким чином не доводить такий факт, що наш заклад використовує засоби компанії, котра досі веде свою діяльність на території країни — агресора. Крім того, інформуємо, що наразі йде період подання тендерний пропозицій, а тому замовник не може передбачити, який учасник і з якими засобами буде приймати участь в закупівлі, оскільки можливість перевірити учасника та походження товару може бути лише в період розгляду його тендерної пропозиції. Учасником не доведено та не підтверджено неможливість виконання вимог тендерної документації та яким чином дані вимоги порушують права чи законні інтереси учасника та перешкоджають учаснику взяти участь у процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено