-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
509 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 548.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 548.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2023 13:25 - 02.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) - незаконна вимога Замовника
Номер:
92e82f5b696c4d63bb21d8ec9bfb47bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.c8
Назва:
Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) - незаконна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовник.
Вимога "Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено)." є дискримінаційною та такою, що обмежує коло Учасників даної закупівлі.
Зокрема, даною вимогою ви порушуєте:
п. 1 та п. 4 ч.1 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Насамперед, будь-який ISO - це міжнаробна сертифікація, яка законодавчо не вимагається будь-якою країною світу та носить добровільний характер. Тобто, тільки за власним бажанням Учасник може його отримати. Законодавство України не має жодного примусу чи зобов"язання для суб"єктів підприємницької діяльності мати сертифікат ISO.
Також законодавець визначив в абз. 2 ч. 6 ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Простіше кажучи, повинен бути аналог міжнародному сертифікату ISO 9001-2015 з не гіршими характеристиками. А аналогів немає згідно чинного законодавства України.
Отже це є дискримінацією Учасників за фактом на момент подачі пропозиції Учасниками наявності певного не державного документа, аналогів якому немає, що і є порушенням абз. 2 ч. 6 ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі.
Ми вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або зміни їх на "Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) - у разі наявності сертифікату".
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 8.pdf 01.05.2023 11:10
Дата подачі:
28.04.2023 11:34
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємстве не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 9001:2015 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду викладеного, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Інформацію в довільній формі про наявність у Учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу - дискримінаційна вимога Замовника
Номер:
188552519c33484e89d2e952be5c69e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.b7
Назва:
Інформацію в довільній формі про наявність у Учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу - дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Дискримінаційною вимогою (Інформацію в довільній формі про наявність у Учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу) ви, Замовник, грубо порушуєте чинне законодавство!
1. Ви у даній вимозі прописали "інсенераторного комплексу" в дужках, як уточнення саме яку піч маєте на увазі. Ми вам рекомендуємо звернути свою увагу на скаргу та рішення АМКУ №3888 -р/пк-пз від 29.03.2023 в результаті скарги (UA-2023-03-16-009852-a.b3) закупівлі UA-2023-03-16-009852-a.
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника, та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначено правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 року (зі змінами) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: 3 "інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі)". Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Наказ чітко вказує на необхідність саме здійснення контрольованого спалювання медичних відходів у спеціальній печі, інформацію про яку суб’єкт господарювання надав до органу ліцензування в процесі отримання Ліцензії відповідно до вимог зазначених в п.4 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 №325 ліцензійних умов провадження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 Вказані Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не містять вимоги щодо наявності саме обладнання з назвою "інсинератор" Додатково, також Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 №325 не містить вимоги щодо наявності саме "інсинератора", а наводиться лише приклад обладнання, яке може використовуватись для спалювання медичних відходів. Постановою КМУ "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами" від 13.07.2016 № 446 визначено, що ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 "Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами" у редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2022 №1602, (далі – Наказ № 325), визначено, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446. Вищевказані Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров’я (далі - заклади), з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів. Також, відповідно до Словника української мови" Академічний тлумачний словник (1970-1980)" в означеннях тлумачення, значення слова "утилізатор": УТИЛІЗАТОР, а, чол. - Машина, пристрій і т. ін. для переробки яких-небудь відходів, тоді як ІНСИНЕРАТОР, -а, ч. Установка на судах для спалювання твердих і рідких побутових та виробничих відходів.
2. Ви вказали у даній вимозі "не менше двох одиниць", тобто не менше двох печей - інсенераторних комплексів (так ми зрозуміли із тексту вимоги).
Вказана вимога Замовника не підкріплені законодавством та порушують права суб"єкта господарської діяльності на вільну господарську діяльність (за власним бажанням), зокрема:
п. 3 статті 5 Господарського кодексу України визначає: Суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства;
ч. 2 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
ч. 6 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини;
Стаття 44 Господарського кодексу України визначає: Принципи підприємницької діяльності.
Простіше кажучи, ви - Замовник, не маєте права вимагати не те, щоб інсенераторного комплексу, а наявності 2 одиниць печей! Хто ви щоб вказувати скільки печей повинно бути на підприємстві?!
Поряд з тим, критерії наявність кваліфікованих працівників або мінімум чи не менше (певна кількість) належать до кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону. Але частиною 3 статті 29 ЗУ Про публічні закупівлі такі критерії оцінки не передбачені. Визначений Замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен виправити дискимінаційну вимогу, яка, до речі, стосується і інших вимог, де вказується певна кількість (мінімум або не менше).
Наголошуємо, що у випадку якщо Замовник аргументує такі вимоги можливістю вимагати іншу інформацію від Учасників згідно ЗУ Про публічні закупівлі, - наголошуємо про обов"язкову відповідність тендерної документації закупівлі не тільки вказаному закону України, але і чинному законодавству вцілому!
Враховуючи вище вказане, вказуємо на дискримінацію Учасників Замовником у даній вимозі: "Інформацію в довільній формі про наявність у Учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу".
Ми вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або її заміни на "Інформацію в довільній формі про наявність у Учасника власної сміттєспалювальної печі, власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу.".
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на вільну господарську діяльність та недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 7.pdf 01.05.2023 10:44
Дата подачі:
28.04.2023 10:53
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник!
У відповідь на вашу вимогу відповідаємо наступне.
Відповідно до Технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 13 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.»
Оскільки предметом закупівлі є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», а саме відходи Категорії В - епідемічно (інфекційно) небезпечні відходи, Учасник повинен мати матеріально-технічну базу для забезпечення якісного, своєчасного та у відповідності до норм чинного законодавства надання послуг.
Медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами;
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C;
- перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами.
Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків.
Вимога тендерної документації надати «Інформацію в довільній формі про наявність у Учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу» встановлена Замовником для підтвердження спроможності Учасника, беручи до уваги великий обсяг небезпечних відходів, який підлягає знешкодженню та видаленню – у відповідності до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також беремо до уваги, що згідно абз. 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідь на Вимогу UA-2023-04-27-006622-a.c5
Номер:
6bcb55e369ea4c3bb5212c5c3c66a20f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.b6
Назва:
Відповідь на Вимогу UA-2023-04-27-006622-a.c5
Вимога:
Шановний скаржник. У своїй вимозі ви звинуватили ТОВ "А-ЕНЕРГО" у корупційній змові з Замовником. Наголошуємо, що 1. ТОВ "А-ЕНЕРГО" не співпрацює та не співспрацювало з Замовником. 2. У ліцензії ТОВ "А-ЕНЕРГО" відсутня операція "УТИЛІЗАЦІЯ", с чим ми боремось у АМКУ по іншим тендерам. 3. Якщо ту Вас є факти змови з цим Замовником радимо вам не писати безглуздя а направляти матеріали у правоохоронні органи. Безглузді та необосновані ничим звинувачення - прямий шлях до суду! Вас рятує лише анонімність та боягузство, та створення прецеденту обвинувачення всіх у своїй некомпетентності та скоріш всього відсутності матеріальної бази та спеціалістів у сфері поводження з відходами.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 6.pdf 01.05.2023 10:17
Дата подачі:
28.04.2023 10:39
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник! Ваша вимога не стосується змісту тендерної документації, не адресована Замовнику, відповідно не може бути задоволена. Просимо прописувати лише конструктивні вимоги щодо тендерної документації та предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.05.2023 10:01
Вимога
Відхилено
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами - дискримінаційна вимога Замовника
Номер:
93ea2cfb01cc4a128581e4613a526448
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.c5
Назва:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами - дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовник.
Перед написанням будь-яких вимог в тендерній закупівлі ми рекомендуємо до кінця вивчати законодавство, вкотре яке ви порушуєте.
Ми чудово розуміємо ваше внутрішнє бажання працювати з визначеним ТОВом зі знищення медвідходів, але законодавство не дасть вам цього зробити, оскільки ви грубо, усвідомлено та необгрунтовано прописуєте вимоги під конкретного учасника ТОВ А-ЕНЕРГО.
Зокрема, цього разу ви вже дійшли і до Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами).
Наголошуємо: ви не маєте права вимагати увесь перелік поводження з небезпечними відходами, а саме в словах "видалення, утилізація, знешкодження".
Оскільки, ви і досі не розумієте - пояснюємо чому!
Ви - медичний заклад, який зобов"язаний дотримуватися вимог наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022, в якому чітко прописано термінологію поводження з медичними відходами:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі).
Як ви бачите, поняття інсинерація та кремація медичних відходів - це контрольований процес спалювання, до цього, в кінцевому результаті вас і змушує даний наказ (найголовніше: законно зібрати, законно вивезти, законно спалити медвідходи). Отже, мається на увазі конкретно спалення вказаних вами небезпечних медичних відходів категорії В (відповідно до вказаного наказу).
Якщо ж ми розглянемо вашу незаконну вимогу - в ній присутні слова "видалення, утилізація, знешкодження", що, по суті, одне і те ж (для категорії В - це процес спалення). Тобто як би ви прописали вимогу так "Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами" - це не було б порушенням!
Оскільки Замовник вказує на увесь перелік видів поводження з небезпечними відходами (видалення, утилізація, знешкодження) - це дискримінація Учасників закупівлі за видом поводження з небезпечними відходами, де мається на увазі сам факт контрольованого процесу спалювання.
Ми вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або замінити її на "Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами.".
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 5.pdf 01.05.2023 09:19
Дата подачі:
28.04.2023 10:24
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник!
Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків.
Також звертаємо увагу учасника, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією.
У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення.
Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи».
Також нагадуємо, що ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) розроблена виходячи з положень саме ЗУ «Про відходи».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець) - дискримінаційна вимога Замовника
Номер:
46b62c0f110149a2aa894aacab27ac03
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.c4
Назва:
Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець) - дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовник.
Вкотре знаходимо дискримінаційну вимогу в даній закупівлі - Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець).
Дискримінаційна вказана вимога щодо учасників закупівлі по двум напрямкам:
По-перше, критерії наявність кваліфікованих працівників або мінімум (певна кількість) фахівця належать до кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону України Про публічні закупівлі. Та частиною 3 статті 29 ЗУ Про публічні закупівлі такі критерії оцінки не передбачені.
Наголошуємо, що Замовника представляє уповноважена особа, яка повинна виконувати саме те, що прописано законодавством (дозволено те, що не заборонено законом - даний принцип не діє, оскільки уповноважена особа з публічних закупівель є посадовою особою Замовника).
Отже, визначена певна кількість - мінімум один фахівець - це вже порушення частини 3 статті 29 ЗУ Про публічні закупівлі. Саме тому ми рекомендуємо і вимагаємо анулювати порушення.
По-друге, свідоцтво про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Наголошуємо, що у випадку якщо Замовник аргументує таку вимогу можливістю вимагати іншу інформацію від Учасників згідно ЗУ Про публічні закупівлі, - наголошуємо про обов"язкову відповідність тендерної документації закупівлі не тільки вказаному закону України, але і чинному законодавству вцілому!
Зокрема - процес знищення особливо небезпечних медичних відходів категорії В - це процес, який регламентує ряд нормативно-правових актів та особливості спалення медичних відходів - не юрисдикція Замовника. В даному випадку, мається на увазі вимога Замовника, свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів - це вже внутрішня документація учасника публічної закупівлі. Відповідно, Замовник порушує Господарський кодекс України.
Вказана вимога Замовника не підкріплена законодавством - порушує права суб"єкта господарської діяльності на вільну господарську діяльність (за власним бажанням), зокрема:
п. 3 статті 5 Господарського кодексу України визначає: Суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства;
ч. 2 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
ч. 6 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини;
Стаття 44 Господарського кодексу України визначає: Принципи підприємницької діяльності.
Тобто, вимогою (Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець)) Замовник чітко вказує Учаснику-компанії зі знищення медвідходів знищювати виключно з вказаним свідоцтвом, а це втручання в принцип підприємницької діяльності, яку на свій власний розсуд веде компанія.
Враховуючи вище вказане, ми вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги, яка прописана Замовником з метою обмеження кола Учасників даної закупівлі.
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на вільну господарську діяльність та недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 4.pdf 01.05.2023 09:12
Дата подачі:
28.04.2023 09:51
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник!
Детально ознайомившись с Вашою Вимогою повідомляємо наступне: У відповідності до частини 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Зокрема, в п.9 Постанови 446 зазначено: «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Таким чином критерій, установлений для підтвердження кваліфікації Учасника «Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець) не суперечить чинному законодавству та не є дискримінаційним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця) - дискримінація Учасників закупівлі
Номер:
f02e6e3987034f74be7e2578ea7ad808
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.a3
Назва:
Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця) - дискримінація Учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник.
Ви від Учасників даної закупівлі вимагаєте:
"Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця).".
Ми розуміємо бажання замовника - щоб майбутній Виконавець договору щодо знищення медвідходів мав необхідних профільних працівників у сфері поводження з небезпечними відходами. Але чому саме мінімум 2 фахівця, а не мінімум 5, наприклад? - Очевидно, що логічної і аргументованої відповіді на дане питання ми не отримаємо.
Ми вважаємо, що достатньо будь-якої кількості спеціалістів цього напрямку, оскільки законодавством не вказано, скільки саме повинно бути (чи мінімум скільки) фахівців певного напрямку, тим більше у сфері знищення медичних відходів.
Але, законодавством визначено інше:
Критерії «Наявність кваліфікованих працівників» або мінімум (певна кількість) фахівця належать до кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону. Та частиною 3 статті 29 ЗУ Про публічні закупівлі такі критерії оцінки не передбачені.
Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен видалити дискимінаційну вимогу, яка, до речі, стосується і мінімум 3 вантажників у штаті.
Наголошуємо, що у випадку якщо Замовник аргументує такі вимоги можливістю вимагати іншу інформацію від Учасників згідно ЗУ Про публічні закупівлі, - наголошуємо про обов"язкову відповідність тендерної документації закупівлі не тільки вказаному закону України, але і чинному законодавству вцілому!
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 3.pdf 28.04.2023 17:16
Дата подачі:
27.04.2023 17:42
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник!
Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Кількість працівників визначена з урахуванням значного обсягу відходів, які утворюються на підприємстві та необхідності їх вчасного вивезення.
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є поводження з небезпечними відходами. З огляду вищевикладеного вимога щодо наявності копії сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця) – є доцільною та аргументованою.
Окрім цього зазначаємо, що тендерна документація Замовника відповідає вимогам чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про відходи» та іншим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Обов’язкова наявність в штаті Учасника еколога, вантажників та водіїв - дискримінаційна вимога Замовника
Номер:
665da4c3da7d4cc091a2c270d52c750d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.c2
Назва:
Обов’язкова наявність в штаті Учасника еколога, вантажників та водіїв - дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовник.
Ви від Учасників даної закупівлі вимагаєте:
"Обов’язкова наявність в штаті Учасника еколога, вантажників та водіїв.".
Насамперед, у законодавстві України штатний розпис згадується в ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Разом з тим, законодавством не заборонено мати субпідряд з виконання певної функції підприємства, мати працівників за сумісництвом (наприклад, водій може бути штатним працівником компанії, яка є субпідрядником організації зі знищення медвідходів).
Окрім того, Замовник не має права вказувати на наявність у штаті працівника/ів взагалі будь-яких працівників (немає у чинному законодавстві жодної норми, на яку зміг би посилатися Замовник у такій вимозі).
Вказані вимоги Замовника не підкріплені законодавством та порушують права суб"єкта господарської діяльності на вільну господарську діяльність (за власним бажанням), зокрема:
п. 3 статті 5 Господарського кодексу України визначає: Суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства;
ч. 2 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
ч. 6 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини;
Стаття 44 Господарського кодексу України визначає: Принципи підприємницької діяльності.
1. Підприємництво здійснюється на основі: вільного найму підприємцем працівників.
Наголошуємо, що у випадку якщо Замовник аргументує такі вимоги можливістю вимагати іншу інформацію від Учасників згідно ЗУ Про публічні закупівлі, - наголошуємо про обов"язкову відповідність тендерної документації закупівлі не тільки вказаному закону України, але і чинному законодавству вцілому!
Враховуючи вище вказане, вказуємо на дискримінацію Учасників Замовником у даній вимозі: "Обов’язкова наявність в штаті Учасника еколога, вантажників та водіїв".
Ми вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги.
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на вільну господарську діяльність та недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Дякуємо та надіємося на розуміння Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 2.pdf 28.04.2023 16:52
Дата подачі:
27.04.2023 17:12
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник!
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою.
Згідно абзацу 4 п.2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації КНП "ПЛІЛ" ПМР «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом». Таким чином, відповідно до умов тендерної документації КНП "ПЛІЛ" ПМР передбачена можливість залучення Учасником субпідрядних організацій, які мають у штаті працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами.
Тому вимога, щодо наявності у штаті учасника еколога, вантажників та водіїв – в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наказ про прийняття на роботу вантажників (не менше трьох), а також їх свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом - дискримінаційна вимога Замовника
Номер:
c98a7925dbbd4462939e5ec77708e7c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-006622-a.a1
Назва:
Наказ про прийняття на роботу вантажників (не менше трьох), а також їх свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом - дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовник.
Ви від Учасників даної закупівлі вимагаєте:
"Наказ про прийняття на роботу вантажників (не менше трьох), а також їх свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.".
Насамперед, у законодавстві України штатний розпис згадується в ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Разом з тим, законодавством не заборонено мати субпідряд з виконання певної функції підприємства, мати працівників за сумісництвом (наприклад, водій може бути вантажником одночасно або виконувати функції вантажника) тощо.
Окрім того, Замовник не має права вказувати як на наявність у штаті працівника/ів вантажника/ів, так і на їх кількість (немає у чинному законодавстві жодної норми, на яку зміг би посилатися Замовник у такій вимозі). Зокрема, навіть аргументувати саме чому мінімум 2 вантажники, а не мінімум 1 чи мінімум 3 тощо.
Поряд з такими вимогами Замовник ще й вимагає свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом, що є внутрішнім бажанням посадової особи, навіть як би у штаті певного підприємства існував такий спеціаліст (підвищувати кваліфікацію, проходити додаткове навчання і т.д. - виключно бажання "вантажника" підвищувати свою кваліфікацію).
Ми розуміємо бажання Замовника - мати гарантію завантаження/розвантаження певної кількості медвідходів (швидко, оперативно, злагоджено). Але вказані вимоги Замовника не підкріплені законодавством та порушують права суб"єкта господарської діяльності на вільну господарську діяльність (за власним бажанням), зокрема:
п. 3 статті 5 Господарського кодексу України визначає: Суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства;
ч. 2 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
ч. 6 п. 1 статті 6 Господарського кодексу України визначає: заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини;
Стаття 44 Господарського кодексу України визначає: Принципи підприємницької діяльності.
1. Підприємництво здійснюється на основі: вільного найму підприємцем працівників.
Наголошуємо, що у випадку якщо Замовник аргументує такі вимоги можливістю вимагати іншу інформацію від Учасників згідно ЗУ Про публічні закупівлі, - наголошуємо про обов"язкову відповідність тендерної документації закупівлі не тільки вказаному закону України, але і чинному законодавству вцілому!
Враховуючи вище вказане, вказуємо на дискримінацію Учасників Замовником у даній вимозі: "Наказ про прийняття на роботу вантажників (не менше трьох), а також їх свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом".
Ми вимагаємо видалення дискримінаційних вимог або зміни їх на "Гарантійний лист про забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами Учасника".
У разі незадоволення вимоги Замовником будемо вимушені захищати своє право на вільну господарську діяльність та недискримінацію Учасників у даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України.
Дякуємо та надіємося на розуміння Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги.pdf 28.04.2023 16:36
Дата подачі:
27.04.2023 17:04
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник! Уважно дослідивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Під час проведення закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами.
У відповідності до частини 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до абзацу 2 частини 3 ст. 16 Закону «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджені Постановою КМУ № 446 від 13.07 2016 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Відповідно до пункту 8 Постанови 446 «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня». Cвідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом є підтвердженням кваліфікації працівників Учасника, які будуть залучені до надання послуг. Кількість вантажників визначена з урахуванням значного обсягу відходів, які утворюються на підприємстві та необхідності їх вчасного вивезення.
Згідно абзацу 4 п.2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації КНП "ПЛІЛ" ПМР «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом». Таким чином, відповідно до умов тендерної документації КНП "ПЛІЛ" ПМР передбачена можливість залучення Учасником субпідрядних організацій, які мають у штаті працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вимоги, установлені в тендерній документації не суперечать діючому законодавству та не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено