• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 50310000-1

ремонт та заправка картриджів згідно специфікації

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2018 17:14 - 20.02.2018 17:20
Вимога
Вирішена

Зазначення неправдивої інформації

Номер: 18facc09c5934d61868b2de271a114db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-002818-c.c2
Назва: Зазначення неправдивої інформації
Вимога:
Шановний замовник! Я ФОП "Сабадаха Олена Анатоліївна" прошу Вас звернути увагу на факт подання ФОП АЛЕКСЄЄНКО АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ у своїй ціновій пропозиції недостовірної інформації. На мою думку, цей факт є суттєвим порушенням. ФОП АЛЕКСЄЄНКО АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ має бути дискваліфікований. Лист вкладений. Дякую.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановна Олена Анатоліївна! Ваше звернення було переадресоване фахівцям виробничоі одиниці обласного комунального підприємства "Донецьктеплокомуненерго" "Димитровтепломережа". На відповідь було надано листа від 27.02.2018р. № 07-53 (лист додається). Додатково додається лист від Учасника ФОП Алексєєнко А.Ю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Економічно необгрунтована вартість послуг.

Номер: 847f816680a445f5a3a13c17482d5a4d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-002818-c.c1
Назва: Економічно необгрунтована вартість послуг.
Вимога:
Шановний замовник! Ми, ФОП "Башаро Олексій Васильович", просимо відхилити пропозицію ФОП АЛЕКСЄЄНКО АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ. Наш Лист вкладений. Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Олексію Васильовичу, на Ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до п.9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016р., Замовник розглядає Учасника, який надав найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Алексєєнко А.Н. члени тендерного комітету дійшли висновку про відсутність підстав для дискваліфікації вищезазначеного Учасника. До того ж 23.02.2018 у 12:20 Учасником через електронну систему закупівель було надано довідку щодо якості послуг Відповідно до п. 7.2. Проекту Договору «В разі ненадання Виконавцем послуг або надання неякісних послуг, а також за неналежно та несвоєчасно надані Виконавцем послуги, Замовник має право вимагати від Виконавця відшкодування збитків, сплати неустойки, пені, штрафу та передбачених чинним законодавством санкцій за невиконання або неналежне виконання Виконавцем взятих на себе забов’язань по Договору», отже у випадку надання послуг неналежної якості, до Учасника будуть застосовані відповідні штрафні санкції. Дякуємо Вам за уважність. Ваша думка важлива для нас. Бажаємо успіхів в наступних тендерах.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні