-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний ")
Завершена
182 864.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2018 16:48 - 04.02.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
ab142415f3e4493f814d7a634e04a318
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-23-002111-a.c2
Назва:
скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Курахівською міською радою було проведено закупівлю ID UA-2018-01-23-002111-a на технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний ") ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Курахівської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції б/н від 22.02.2018р., тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальностю «Донбудперспектива» було відхилено, оскільки тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації, а саме: проект договору заповнено не в повному обсязі (відсутня частина істотних умов).
З даною відмовою ТОВ «Донбудперспетива» не згодне з наступних підстав:
1. Замовником в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було вказано, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки , та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до Додатка №3;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону відповідно до Додатка №4;
- формою тендерної пропозиції відповідно Додатка №1 та договірною ціною за найменуванням витрат відповідно Додатка № 1/1;
Як вбачається з вищевказаного Замовником було вказано вичерпний перелік документів, які повинен надати учасник для прийняття участі у закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що в цьому переліку відсутній пункт щодо надання заповненого в повному обсязі проекту договору відповідно до Додатку №5 з вказанням всіх «істотних умов договору».
2. В розділі «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником було вказано, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, зазначеним у Додатку №3;
- тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації;
З огляду на вищезазначене, Замовник надав вичерпний перелік для відхилення тендерної пропозиції учасника. В даному переліку відсутній проект договору відповідно до Додатку № 5 та вимога щодо повноти його заповнення з зазначенням всіх «істотних умов».
4. Розділом «Результати торгів та укладання договору про закупівлі» тендерної документації передбачено, що:
- проект договору складається замовником, а не Учасником з урахуванням особливостей предмету закупівлі;
- разом з тендерною документацією замовником, а не Учасником в окремому файлі (Додаток №5) додається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов.
5. Розглядаючи тендерну документацію Курахівської міської ради, ТОВ «Донбудперспектива» взагалі не виявило жодної вимоги чи посилання на обов’язковість заповнення та завантаження Учасником проекту договору відповідно до Додатку №5.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч.1 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція ТОВ «Донбудперспектива» відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаємо:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Курахівської міської ради б/н від 22.02.2018р щодо відхилення тендерної пропозиції та ТОВ «Донбудперспектива» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Директор В.А.Сердюк
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 01.03.2018 № 1852.pdf 01.03.2018 19:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2018 22:22
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.03.2018 19:32
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
512b55ef7cfa47ba8b421406a9db737f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-23-002111-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»
Код 37899165, 49000, м. Дніпро,
вул. Магдалинівська, 7/8; тел. № +38(095)818-38-08
Замовник: Курахівська міська рада
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-23-002111-a
Найменування предмету закупівлі:
ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний "
СКАРГА
Курахівською міською радою (надалі - «Замовник»), оголошено проведення відкритої закупівлі: " ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний "" (надалі «Закупівля»).
Номер оголошення закупівлі: UA-2018-01-23-002111-a.
Аукціон відбувся 09 лютого 2018 року о 16.01.
За результатами аукціону, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ" надало найбільш економічно вигідну пропозицію.
Рішенням тендерного комітету (Протокол від 16.02.2018 р № б/н), тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» відхилено з наступних підстав:
«…Учасником ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ було надано тендерну пропозицію ціновою пропозицією 23 999,00 грн, однак тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме учасником у складі тендерної документації надано довідку про аналогічні договори із зазначенням договору на виконання робіт з інжинірингу за посиленим капітальним ремонтом колії з новими з.б. шпалами, скріпленням КПП і плітей безстикової колії, що не відповідає предмету закупівлі».
Вважаємо, що рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» було прийнято помилково.
Предметом закупівлі, відповідно до Тендерної документації Замовника, є ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний ".
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: … наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 5 Додатку №3 до Тендерної документації Закупівлі, встановлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник має подати Довідку на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) із зазначенням аналогічних договорів (за наявності лише одного договору - достатньо одного), які укладені у 2015-2017 роках, разом з переліком суб`єктів, з якими було укладено такі договори, їхніми адресами та контактними телефонами, сумами договорів та інформацією про стан виконання цих договорів, а саме: скановані копії оригіналів позитивних відгуків від Замовників, та/або скановані копії актів виконаних робіт; за формою, що наведена у Тендерній документації до Закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано у складі пропозиції Довідку від 06 лютого 2018 року №0602/6 (надалі – «Довідка»). Довідка містить інформацію щодо виконання робіт з інжинірингу, які включають здійснення технічного нагляду на об'єкті з класом наслідків СС2, від якості будівельних робіт на якому залежить безпека та життя людей, то ж роботи з технічного нагляду на даному об’єкті потребують найвищої кваліфікації фахівців – інженерів з технічного нагляду.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 № 687-XIV, інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг) - діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать проведення попередніх техніко-економічних обґрунтувань і досліджень, експертизи проекту, розробка програм фінансування будівництва, організація виготовлення проектної документації, проведення конкурсів і торгів, укладання договорів підряду, координація діяльності всіх учасників будівництва, а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта архітектури та консультації економічного, фінансового або іншого характеру.
Таким чином ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ" було надано у складі Тендерної пропозиції належну довідку про досвід виконання робіт з технічного нагляду, що є аналогічними роботам з технічного нагляду зазначеним у предметі Закупівлі. Рішення Замовника про те, що досвід ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ" щодо виконання робіт з технічного нагляду не відповідає предмету закупівлі, яким є роботи з технічного нагляду, є помилковим. Відтак, таке рішення підлягає скасуванню.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ" (код за ЄДРПОУ: 37899165) у процедурі публічної закупівлі ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний " (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-23-002111-a).
Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2018 18:19
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ" на предмет закупівлі: ДК 021:2015.71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічний нагляд по робочому проекту ("Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Пушкіна і Лермонтова та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 1, 3, 7, 9 по вул.Пушкіна, № 4, 6, 8, 10 по вул. Лермонтова, № 11, 17 по пр. Соборний, № 22, 24 ,26, 28, 30, 32, 34, 36 по пр. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 17 по пр. Соборний"), номер закупівлі UA-2018-01-23-002111-a, тендерним комітетом Курахівської міської ради прийнято рішення, що вона не підлягає задоволенню з наступних причин:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження власного досвіду Учасником надано довідку, в який надано інформацію щодо 1 (один) договору на «Роботи з інжинірингу по об’єкту «Посилений капітальний ремонт колії з новими з/б шпалами, скріпленням КПП і пліті безстикової колії із старопридатних рейок на ділянці Південної залізниці. Ділянка Новожанове – Основа». Слід зазначити, з наданої Учасником інформації не можливе відокремити, які саме роботи (послуги) з інжинірингу надавалися Учасником в ході його виконання, що не дає змоги чітко відокремити виконання робіт саме з технічного нагляду. Крім того, зазначений у договорі об’єкт є дуже специфічним та потребує спеціальних знань саме у сфері залізничного транспорту. В той же час, види робіт, за якими необхідно здійснювати технічний нагляд в рамках даної закупівлі є зовсім іншими та потребують наявності досвіду здійснення технічного нагляду при реконструкції житлових будинків. Окремим підтвердженням цього є аномальна низька ціна, запропонована Учасником в ході торгів.
Таким чином, тендерний комітет Курахівської міської ради вважає, що надана Учасником ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ" інформація щодо досвіду виконання аналогічних договорів є недостатнім підтвердженням наявності необхідного Замовнику досвіду, так як в документації Учасника відсутня інформація щодо наявності досвіду здійснення технічного нагляду за аналогічними видами робіт. Тобто, відсутність відповідного досвіду та аномальна низька ціна ставлять під сумнів можливості Учасника належним чином виконати запропонований обсяг робіт. Учасник у складі тендерної пропозиції у гарантійному листі погодився, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Крім того Замовник звертає увагу, що діючим законодавством у сфері державних закупівель право оцінки відповідності або не відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам надається Замовнику, від якого вимагається лише належне обґрунтування своєї позиції.
Статус вимоги:
Не задоволено