-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кільця щіткові ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Завершена
300 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 008.40 UAH
мін. крок: 1% або 3 008.40 UAH
Період оскарження:
27.04.2023 11:04 - 06.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
ce750a0d492c46a9b3cbe195fd8f0c39
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-27-003259-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінуючу вимогу, яка ніяким чином не стосується предмету закупівлі, а саме:
Надати копію документу радіаційного обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію.
Яка может бути радіаційна складова в м. Києві? Якщо у когось така є, то чи ні такій самий радіаційний фон у іншіх учасників, які знаходяться в одному місті?
Якщо до тендерної документації не будуть внесені зміни, щодо цієї вимоги, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження закупівель, а саме до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 17:28
Вирішення:
Щодо встановлення вимоги «Копії документу радіаційного обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію», повідомляємо, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, Закон не містить визначення дискримінація. А тому ми, як замовник, за пошуком цього визначення звертаються до практики Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель, як обмеження прав когось, шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних документів радіаційного обстеження, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання такого документу в чинному законодавстві не міститься.
Замовник не може знати з яких регіонів, міст чи населених пунктів буде Учасник, навіть в одному населеному пункті може бути різні радіаційні показники.
Зважаючи на те, що на даний час рівень радіації дуже коливається, Замовник повинен бути впевнений, в тому, що запропонований товар зберігається у безпечному місці, в якому показники не перевищують допустимого рівня гамма-випромінювання.
Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що товар постачається до Комунального закладу, і Замовник має бути впевненим, що постачальник/виробник, зберігає запропонований товар в безпечному місці, що підтверджуватиметься саме документом радіаційного обстеження. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати документа радіаційного обстеження. Останній може отримати будь-яка організація, що знаходиться на підконтрольній території України, а наявність зазначеного документу сприяє більш ретельному та всебічному вивченню матеріально-технічних можливостей учасника. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, надання учасниками документа радіаційного обстеження , гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей.
Статус вимоги:
Відхилено