-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Овочі та фрукти
Завершена
222 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 211.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 211.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2018 17:54 - 03.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Лист-оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
34cbd404667c4f23bf26127ae0970a5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-002046-a.a1
Назва:
Лист-оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Лист-оскарження рішення тендерного комітету на відповідність вимогам документації на закупівлю UA-2018-01-22-002046-a -«ДК 021:2015 -03220000-9Овочі, фрукти та горіхи (Лот 2 – фрукти;)»
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.jpg 14.02.2018 21:35
- договір позички приміщення 2.jpg 14.02.2018 21:35
- договір позички приміщення.jpg 14.02.2018 21:35
- відповідь на вимогу.pdf 19.02.2018 17:48
Дата подачі:
14.02.2018 21:35
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2018 17:50
Підтвердження вирішення:
1. Щодо змісту тендерної документації та подання усіх зазначених у ній вимог:
Відповідно до Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Учасники у складі пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам то постачальник зобов’язується замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
- Відповідно до Розділу 6 п.6.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю зазначено, що Учасник має надати гарантійний лист на підтвердження того, що при виявленні Замовником дефектів цільності товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо звернути увагу на те, що зазначені умови абсолютно різні і не дублюються. Учасник надав у складі своєї пропозиції лише один гарантійний лист на підтвердження заміни товару своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин, відтак Учасником не виконано вимоги тендерної документації.
2. Щодо копії експлуатаційного дозволу:
Відповідно до п.1. Розділу 1 Додатку 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник у складі своєї пропозиції має надати: копію експлуатаційного дозволу на складське приміщення та копію акту обстеження територіальним управлінням Держспоживслужби складського приміщення, що спрямовані на підтвердження в Учасника наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником у складі пропозиції надано копію експлуатаційного дозволу на складське приміщення та копію акту обстеження територіальним управлінням Держспоживслужби складського приміщення видані на фізичну особу підприємця Ченька Олег Ігорович, а також надано лист, в якому зазначається про те, що Учасник може скористатись за необхідності складським приміщенням свого брата Ченька О.І., що знаходиться за адресою м. Винники, вул Галицька б/н. Проте жодного документа, який би підтверджував передачу прав на користування складським приміщенням Ченьці В.І., яке перебуває у власності Ченька О.І., Учасником не подано, відтак не не виконано вимоги тендерної документації.
Крім цього, згідно вимог, що зазначені у Додатку 1 п. 1 тендерної документації Замовник вимагає документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно ст. 16 ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: копію договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту (або договору перевезення чи надання послуг з перевезення) для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт (чи користується послугами з перевезення). На таку вимогу Учасник надав Договір позички транспортного засобу OPEL MOVANO з реєстраційним номером ВС1679ЕВ від 17 січня 2017 року, в якому чітко зазначено, що договір укладено строком на 12 (дванадцять) місяців, який на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій 07 лютого 2018 року втратив свою чинність. Відтак Учасником подано у складі пропозиції документ, що втратив чинність .
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.