• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 27.04.2023 10:31 - 03.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Відсутність листа з посиланнями на відкриті державні реєстри де міститься інформація про замовника

Номер: 3984af8d83e646e9aceb8580281ef302
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-002527-a.b6
Назва: Відсутність листа з посиланнями на відкриті державні реєстри де міститься інформація про замовника
Вимога:
У тендерній документації Замовник вимагає надати Листа з посиланнями на відкриті державні реєстри де міститься інформація про Учасника. Про обов'язковість цього листа Замовник гостро наполягає, що підтверджує його відповідь на скаргу одного із учасників до проведення тендеру. (Див скарга №3 "Сеперечність у докуметації"). У ТОВ "АРКА" в переліку наданих документів відсутній лист з посиланнями на відкриті державні реєстри де міститься інформація про ТОВ АРКА, як і деякі інші. На підставі вищенаведеного є зрозумілим той факт, що ТОВ АРКА не виконав вимог Замовника з подання необхідних документів для участі у тендері і не може бути визнаний переможцем. Вимагає відмінити рішення щодо визнання ТОВ АРКА переможцем цього тендеру і продовжити розгляд пропозицій інших учасників. Залишаємо за собою право звернутися із позовною заявою до органів судочинства щодо встановлення справедливості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.п. 9 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, замовником вимагається надання листа-роз’яснення в якому зазначається, де міститься інформація , яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та яка визначена учасником як конфіденційна, у тому числі такою, що містить персональні дані. Замовник не «вимагає надати Листа з посиланнями на відкриті державні реєстри де міститься інформація про Учасника», як зазначено у Вашій вимозі, оскільки увесь зміст п.п. 9 стосується саме порядку визначення конфіденційної інформації та способу надання відомостей, які визначаються учасником такими, що логічно випливає по тексту. Враховуючи що, вимоги № UA-2023-04-27-002527-a.c2 від 01.05.2023 року та № UA-2023-04-27-002527-a.a3 від 02.05.2023 року не були задоволені. Оскільки в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АРКА ЕМ», код ЄДРПОУ 42017231 жодна частина чи інформація не були визначені конфіденційними, вимога про надання листа-роз’яснення не поширюється на нього, як і на жодного учасника, який не визначав в складі пропозиції інформацію конфіденційною, згідно п. 2,3 та 6 приміток до Тендерної документації. На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРКА ЕМ», код ЄДРПОУ 42017231 не підлягає відхиленню, а отже в замовника відсутні законні підстави для скасування рішення про визначення його переможцем. Повторно зазначаємо, що СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА ТА ЙОГО ВІДХИЛЕННЯ ЗА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ п. 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ВИКЛЮЧНО З МЕТОЮ ТА НА ПІДСТАВІ ЗАДОВОЛЕННЯ ВИМОГИ НАСТУПНОГО УЧАСНИКА ТІЄЇ САМОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – Є ПОРУШЕННЯМ ПРИНЦИПІВ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме стосовно недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Також, як зазначалось у відповіді на вимогу № UA-2023-04-27-002527-a.a5 від 12.05.2023 року, нагадуємо, що застосування учасником положень абз. 2 п. 43 Особливостей та ч. 4 ст. 33 Закону стосуються реалізації права на отримання інформації, а не впливу/примусу/спонукання замовника до прийняття рішень. Механізм оскарження рішень замовника визначено нормами Особливостей із врахуванням Закону. Звертаємо Вашу увагу на те, що принципи здійснення публічних закупівель поширюються на всі сторони, що приймають участь у закупівлі. В тому числі щодо дотримання вимог ч. 5 ст. 5 Закону стосовно того, що замовники, УЧАСНИКИ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЛІ, суб’єкт оскарження, а також їхні представники ПОВИННІ ДОБРОСОВІСНО КОРИСТУВАТИСЯ СВОЇМИ ПРАВАМИ, ВИЗНАЧЕНИМИ ЦИМ ЗАКОНОМ і що їм ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ЗЛОВЖИВАННЯ ПРАВАМИ, У ТОМУ ЧИСЛІ ПРАВОМ НА ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, дії чи бездіяльності замовника. Враховуючи вищевикладене - вимога не можу бети задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відсутні Санітарно-гігієнічні висновки

Номер: ebb28bf595384bcca910f7d9be88c4ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-002527-a.a5
Назва: Відсутні Санітарно-гігієнічні висновки
Вимога:
Згідно умов технічних характеристик тендерної документації Замовник чітко зазначив, що "Наявність сертифікатів відповідності та Санітарно-епідеміологічних висновків у компанії означає, що вікно, яке надавалося на експертизу, відповідає всім вимогам". У документації ТОВ "АРКА ЕМ" наявні лише сертифікати, а Санітарно-гігієнічні висновки відсутні. Також, у документації ніде не зазначено, що Санітарно-гігієнічні висновки і сертифікати повинні надаватись після тендеру, тобто при поставці вікон. Таким чином, виходячи з вище зазначеного факту, а саме - відсутності Санітарно-гігієнічних висновків у ТОВ АРКА ЕМ у його пропозиції "означає, що вікно, яке надавалося на експертизу, не відповідає всім вимогам". Це чіткий висновок за вимогою вказаною у технічному завданні (описі) тендерної закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення визнання ТОВ "АРКА ЕМ" переможцем тендеру як незаконне і прийняте з порушенням вимог чинного законодавства і вимог тендерної документації самого замовника. В іншому випадку звернемось з позовом до суду. Нагадаємо, що судові витрати відшкодовуються за рахунок сторони, яка програє розгляд судової справи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до технічного опису (Додаток 4 до Тендерної документації) зазначено наступне: «Наявність сертифікатів відповідності та Санітарно-епідеміологічних висновків у компанії означає, що вікно, яке надавалося на експертизу, відповідає всім вимогам». Відповідно до тексту вимоги – «у документації ніде не зазначено, що Санітарно-гігієнічні висновки і сертифікати повинні надаватись після тендеру, тобто при поставці вікон». Також це твердження поширюється і на той факт, що ніде не зазначено, що санітарно-гігієнічні висновки і сертифікати повинні надаватись у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, Додатком 4 чітко визначено, що у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації, надаються: сертифікат(и) відповідності на профіль ПВХ, сертифікат відповідності на склопакети та сертифікат відповідності на фурнітуру. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ», код ЄДРПОУ 42017231 надав передбачені сертифікати, тому його пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації, а отже в замовника відсутні законні підстави для відхилення. Наголошуємо, що скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та його відхилення за відсутності підстав, передбачених п. 41 Особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) виключно із міркувань задоволення вимоги наступного учасника тієї самої процедури закупівлі – є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме стосовно недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Звертаємо також особливу увагу на те, що відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей - у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРИЧИНИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Керуючись положеннями ч. 4 ст. 33 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника З ВИМОГОЮ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ/ПРОПОЗИЦІЮ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи вищенаведене, звернення учасника до замовника шляхом вимоги не передбачає правового механізму зобов’язання до прийняття чи скасування замовником рішення, а стосується права учасника на отримання додаткового обсягу інформації. Тоді як, оскарження відкритих торгів, згідно п. 52 Особливостей, відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих Особливостей. Органом оскарження є Антимонопольний комітет України, а не органи судової системи України. В судовому ж порядку розглядаються скарги щодо укладених договорів про закупівлю та їх недійсності відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, у тому числі вимоги про відшкодування збитків суб’єкту оскарження внаслідок порушення вимог Закону з урахуванням Особливостей, відповідно до п. 58 Особливостей. Також, положенням ст. 23 Закону передбачене оскарження в судовому порядку рішення органу оскарження суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Звичайно, ст. 24 Закону встановлено, що право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження, проте замовник звертає увагу ТОВ "ЕНЕРГОЕКОБУД", код ЄДРПОУ 30703862, що принципи здійснення публічних закупівель поширюються на всі сторони, що приймають участь у закупівлі, а отже зобов’язані дотримуватись вимог ч. 5 ст. 5 Закону стосовно того, що замовники, УЧАСНИКИ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЛІ, суб’єкт оскарження, а також їхні представники ПОВИННІ ДОБРОСОВІСНО КОРИСТУВАТИСЯ СВОЇМИ ПРАВАМИ, ВИЗНАЧЕНИМИ ЦИМ ЗАКОНОМ і що їм ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ЗЛОВЖИВАННЯ ПРАВАМИ, У ТОМУ ЧИСЛІ ПРАВОМ НА ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, дії чи бездіяльності замовника. Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Відсутні Санітарно-гігєнічні висновки

Номер: 8fb0631553ed4c9287ca9ccd075fdfce
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-002527-a.a4
Назва: Відсутні Санітарно-гігєнічні висновки
Скарга:
Згідно умов технічних характеристик тендерної документації Замовник чітко зазначив, що "Наявність сертифікатів відповідності та Санітарно-епідеміологічних висновків у компанії означає, що вікно, яке надавалося на експертизу, відповідає всім вимогам". У документації ТОВ "АРКА ЕМ" наявні лише сертифікати, а Санітарно-гігієнічні висновки відсутні. Також, у документації ніде не зазначено, що Санітарно-гігієнічні висновки і сертифікати повинні надаватись після тендеру, тобто при поставці вікон. Таким чином, виходячи з вище зазначеного факту, а саме - відсутності Санітарно-гігієнічних висновків у ТОВ АРКА ЕМ у його пропозиції "означає, що вікно, яке надавалося на експертизу, не відповідає всім вимогам". Це чіткий висновок за вимогою вказаною у технічному завданні (описі) тендерної закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення визнання ТОВ "АРКА ЕМ" переможцем тендеру як незаконне і прийняте з порушенням вимог чинного законодавства і вимог тендерної документації самого замовника. В іншому випадку звернемось з позовом до суду. Нагадаємо, що судові витрати відшкодовуються за рахунок сторони, яка програє розгляд судової справи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.05.2023 00:01
Автор: ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД, Кузь Марія Володимирівна +380503772887 enerhoecobyd@gmail.com
Вимога
Відхилено

Суперечність у документації

Номер: 715146f5c916411ab0e1cea3ae298617
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-002527-a.a3
Назва: Суперечність у документації
Вимога:
У відповіді на скаргу "Про доступ до відкритих реєстрів" Замовник суперечить сам собі, оскільки у Додатку 2 Замовник вказує "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів." Сьогодні доступ до відкритих реєстрів не є обмежений - це перше! Друге - вимагання довідки про інформацію у яких відкритих реєстрах розміщені дані про учасників є прямим вимаганням документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих реєстрах. Переконливо просимо вилучити вимогу про надання такої довідки! Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вичерпна відповідь надана на вимогу від 01.05.2023 року № UA-2023-04-27-002527-a.c2. Повторно зазначаємо, що згідно п. 28 Особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( далі – Особливості) - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Замовник НЕ ВИМАГАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Ваша теза про те, що «вимагання довідки про інформацію у яких відкритих реєстрах розміщені дані про учасників є прямим вимаганням документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих реєстрах» - є хибною, оскільки ЦЕ НЕ ВИМОГА ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ, а вимога щодо НАДАННЯ ПОСИЛАННЯ (ТОЩО) НА МІСЦЕ АБО ДЖЕРЕЛО (ТОЩО) де з інформацією можна ознайомитись. Згідно п. 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації ТА/АБО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ. Як вже було зазначено раніше, вимога Замовника про надання листа-роз’яснення - не є порушенням положень чинного законодавства в сфері публічних закупівель, а отже вимога не має підстав для задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Доступ до відкритих реєстрів вільний

Номер: 87031f849e5b4d6990a501b85f902568
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-002527-a.c2
Назва: Доступ до відкритих реєстрів вільний
Вимога:
Учасникам незрозуміла вимога надання листа з посиланнями на відкриті державні реєстри, а саме: "Якщо документ, що вимагається Замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасником надається лист-роз’яснення, в якому зазначається, де міститься така інформація." Замовник має ніким необмежені можливості здійснити перевірку наявності інформації, яка цікавить Замовника, у відкритих державних реєстрах. Тому, вони і називаються ВІДКРИТИМИ. Цією вимогою ви заставляєте Учасників виконувати свою роботу! Вимагаємо і переконливо рекомендуємо зняти вимогу щодо надання безглуздого за своїм змістом листа!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно п. 28 Особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Ваша переконлива рекомендація розглянута, але вимога не може бути задоволена, оскільки зміст тендерної документації відповідає законодавству в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не чинний ДСТУ на вікна

Номер: 2f8055fbd98e488cb3e5a76addeb68a4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-27-002527-a.a1
Назва: Не чинний ДСТУ на вікна
Вимога:
Просимо замовника внести зміни у документацію, оскільки вмагається відповідність нечиному ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхроридні. Загальні технічні умови». Прохання від учасників викласти технічну частину тендерної документації у форматі Word, а не ПДФ. Виникає враження, що Ви свідомо ускладнюєте роботу учасників. При підготовці документації Замовник не міг же ж друкувати текст у форматі ПДФ. Перевівши документацію у формат ПДФ Замовник свідомо переслідує мету ускладнити і затягнути у часі роботу учасників над тендерною пропозицією. Якщо вимога не буде задоволена подамо скаргу до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Внесено зміни, викладено в новій редакції Додаток 4 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено