• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 90520000-8 " Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" для потреб КНП СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни"

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

217 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 176.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2023 17:49 - 05.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена

температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С

Номер: ea26dd58af1b4254bcbcf8baddc84b15
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012395-a.c2
Назва: температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С
Вимога:
можливо 1100? Замовник ймовірно переплутав
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вашої Вимоги прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 552391f5c0454e5285a58342b5f85401
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012395-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Замовник вимагає наступне: Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, утилізація, знешкодження. Згідно Закону України «Про відходи» ((Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 36-37, ст.242) розділ 1 «Загальні положення» стаття 1 – «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Згідно до Державних санітарно- протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання , що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції : Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі) Отже виходячі з логіки НПА щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Утилізація» та "Видалення" до категорії медичних відходів не застосовується. Вимагаємо видалити Утилізацію та Видалення із вимог до Учасників
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВИРІШИВ: 1. Надати відповідь на звернення потенційного учасника щодо тендерної документації, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 02.05.2023, 10:40, по предмету закупівлі ДК 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» для потреб КНП СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-26-012395-a. За результатами розгляду вимоги надаємо відповідь: Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків. Також звертаємо увагу учасника, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією. У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року (у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення. Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи». Також нагадуємо, що ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13.07.2016) розроблена виходячи з положень саме ЗУ «Про відходи». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник вважає, що тендерна документація закупівлі відповідає вимогам законодавства. З огляду на вищевикладене відсутні підстави для задоволення вимоги, у зв’язку з чим прийнято рішення про її відхилення. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо тендерної документації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено