• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ДК 021:2015: 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту покрівлі гаража, інвентарний номер 101310087 за адресою: Україна, Одеська область м. Одеса)

Торги не відбулися

280 822.79 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 808.23 UAH
Період оскарження: 26.04.2023 17:29 - 01.05.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Кваліфікація

Номер: b559be16c4194f94828e43ea72131a97
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012278-a.b6
Назва: Кваліфікація
Вимога:
Якщо ви надаєте 24 години учаснику для виправлення помилок і учасник навіть не виправляє їх, а ви визначаєте його переможцем - вибачте, це говорить тільки про корупційні зв'язки. Оскільки у тендерній документації не вимагалося додавати проєкт договору, тільки календарний графік який міститься у технічному завданні, як можно підгружати додаток 2 до договору?? Це два різних документа. Чи може ви вже заздалегідь визначили його переможцем про що свідчить його додаток 2 до договору який ще не підгружен на майданчик. Якщо ви пишете що для вас це одиничне, тоді навіщо відкриті торги з особливостями якщо у вас вже навіть додатки до договору заповнені? Ми на стадії ще обговорення. Це все свідчить про заплановані відкриті торги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: .
Дата скасування: 12.05.2023 14:21
Вимога
Відкликано скаржником

КЕП

Номер: 21def91945704fb0852d69bed12c9f70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012278-a.b5
Назва: КЕП
Вимога:
Стосовно КЕП шановний Замовник! Ви якщо кваліфікований спеціаліст знаєте що мали надати 24 години перепідписати документи КЕПом, але ви чомусь просто проігнорували таку вимогу, яку ми маємо в повному розумінні оскаржити. Якщо би ми не підписали, це інша розмова, але ви навіть згідно законодавства не надали нам такої спроби. І це вже помилка стосовно Закону України з вашої сторони. Це свідчить про опосередковане ваше рішення на користь іншого учасника. АМКУ займається цими рішеннями, чому ви нам не надали такої спроби!?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: .
Дата скасування: 12.05.2023 14:22
Вимога
Відкликано скаржником

Кваліфікація

Номер: 2a42c2e09f304738b7edd72bd7d3e9a0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012278-a.c4
Назва: Кваліфікація
Вимога:
Шановний замовник! Стосовно того як ви оцінювали результат відкритих торгів з особливостями цього самого тендеру перший раз, де ви навіть не надали 24 години для виправлення помилок, хоча накладання КЕП це також формальна помилка, але ви не надали змоги також нам як учаснику для виправлення, це вдруге свідчить про дискримінаційні дії стосовно нас як учасника. Для вирішення цього питання так як ви не взмозі достовірно оцінювати торги цим питанням буде займатися АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне. Вами скеровано вимогу стосовно відхилення, щодо відхилення тендендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" (надалі – Учасник), Код ЄДРПОУ:41759205. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) із врахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Терміни, які використовуються в цій Тендерній документації, вживаються у значеннях, визначених Законом та Особливостями. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, Пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Враховуючи, аналогічну ситуацію яка розглянута Рішенням №8933-р/пк-пз від 23.04.2021 узакупівлі UA-2021-01-22-009324-b скаржник зазначив, що при перевірці електронного підпису переможця, накладеного ним на пропозицію, було виявлено, що тип носія особистого ключа — незахищений, тип підпису — удосконалений. Хоча в умовах ТД вимагалось використання КЕП. Ситуація цікава тим, що до кінцевого строку подачі на пропозицію дійсно був накладений саме УЕП, а не КЕП. Учаснику не наданої такої можливості, оскільки Електронна система закупівель не надає участнику технічної можливості скористатися нормою 24 години на виправлення» та дозавантажити документи. Учасник зможе завантажити відповідні файли виключно в разі , якщо замовник, керуючись чпстиною 16 статті 29 Закону, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції учасника, тобто вимогу про усуненні невідповідностей у документах, які передбачені абзацом 2 частини 16 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: Причина в тому, якщо нам надали можливість у 24годинний термін згідно законодавства України виправили підпис, ми би перепідписати документи. Але замовник навіть спростовуючи Закон України не надав а відхилив нашу пропозицію. Про що можно далі говорити?? Наяву тендер викладений під певного учасника
Дата скасування: 11.05.2023 20:21
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Кваліфікація

Номер: e4a1f9fe2ab44a2cbdd61d553ad16f4a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012278-a.c3
Назва: Кваліфікація
Вимога:
Шановний замовник, якщо ви правильно трактуєте вимогу, мова йшла про конкретний документ, а не перелік формальних помилок. Якщо ви у своїй тендерній документації пишите про форму пропозиції з календарним графіком, а учасник присилає відносно інший документ який стосується безпосередньо договору який ще не підписаний, і коли надається термін для виправлення помилок, учасник знову підтягує на майданчик той самий документ до договору. Ми вважаємо ваги діє опеседкованими стосовно нас як учасника та дискримінаційними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне. Вами скеровано вимогу стосовно визнання учасника ТОВ "ВАЛЬКИР" . «Календарний графік» який відображено у додатку Додатку 1. до тендерної документації учасник має надати «календарний графік надання послуг, «Календарний графік» Додатку 2 «Проєкт договору» до Додатку 3 тендерної документації є ідентичним по змісту. Отже, дане зауваження є безпідставним.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

рішення

Номер: 50b1e0a9444e4afe85a8ecefe03dc3ee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012278-a.b2
Назва: рішення
Вимога:
Шановний Замовник! Стосовно вимог до переможця згідно Додатку 1. до тендерної документації учасник має надати «календарний графік надання послуг", згідно наданої таблиці (що відображена в тендерній документації) Під час вивчення тендерної пропозиції було виявлено часткове зазначення термінів виконання даних послуг. У наданий термін з 06.05.23.-07.05.23. ТОВ "ВАЛЬКИР" не надав «календарний графік" надання послуг який міститься у додатку 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації, де саме і знаходиться календарний графік надання послуг, як Ви зауважили у вимогах до переможця, а надав лише Додаток 2 до Договору, що не стосується питання про Договір.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) із врахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Відповідно до Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: — уживання великої літери; — уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; — використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; — зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах; — застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; — написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; — нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: — «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; — «м.київ» замість «м.Київ»; — «поряд -ок» замість «поря – док»; — «ненадається» замість «не надається»»; — «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01» — учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)». Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, дане зауваження відноситься до формальної несуттєвої помилки, що невпливає на якість виконання послуг. Одночасно повідомляю, що Учасникико ТОВ "Стройсервис "УЖЕ", Код ЄДРПОУ:41759205, під час подання цінових пропозицій, не завантажить жодного документа, а тільки завантажили файли які містять «безпосередньо підпис».Вами користувачем було створено два документи, один з яких вихідний документ, а другий КЕП. Тобто та підпис будуть окремими файлами (формат CAdES) (за міжнародною термінологією — CAdES, detached). У результаті користувач отримує один файл, що містить безпосередньо підпис, створений на електронний документ. У цьому варіанті саме другий документ матиме розширення «.p7s.», але щоб перевірити на першому документі наявність КЕП, у ЦЗО потрібно завантажувати обидва документи. Якщо завантажувати тільки один документ, то ЦЗО наддасть таку відповідь: «Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7sвиконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис (рисунок 5). Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

щодо кваліфікації

Номер: b4025f7a42ba41f5a6096904fc4f8593
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-012278-a.c1
Назва: щодо кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо внести зміни у тендерній документації р.3. п.1. стосовно опису формальних помилок, а саме 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а саме в цілому та на кожен електронний документ окремо. За вашим текстом: - Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Просимо внести зміни КЕП на ЕЦП, оскільки це свідчить про дискримінації стосовно учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне: 7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон). Він ввів поняття нового, більш захищеного електронного підпису — КЕП (кваліфікований електронний підпис) та скасував поняття ЕЦП. Починаючи з листопада 2020 року, було скасовано дію ЕЦП. Відповідно до п. 36 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель – Уповноважений орган (Міністерство економіки, торгівлі та сільського господарства України). Відповідно ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважений орган серед іншого розробляє та затверджує порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Уповноважений орган має право здійснювати дії та вживати заходів, передбачені законодавством, для виконання покладених на нього функцій. Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082: «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.». Відповідно до п. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги»: – особистим ключем є параметр алгоритму асиметричного криптографічного перетворення, який використовується як унікальні електронні дані для створення електронного підпису чи печатки, доступний тільки підписувачу чи створювачу електронної печатки, а також у цілях, визначених стандартами для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів; – кваліфікованим електронним підписом є удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; – удосконаленим електронним підписом є електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис; – кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа є електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону; – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки є апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону. Враховуючи викладене, зазначаємо, що поняття «особистий ключ» та «кваліфікований електронний підпис» не є тотожними. Є чітка різниця між «удосконаленим» та «кваліфікованим» електронними підписами. Вимога замовника щодо застосування кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою учасника не суперечить вимогам згаданих вище законів, які мають вищу юридичну силу ніж постанови Кабінету Міністрів України. Захищений носій, на відміну від звичайного, є засобом кваліфікованого електронного підпису, що підтверджується наявністю у нього відповідного діючого експертного висновку. В кваліфікованих сертифікатах відкритих електронних ключів записується тип захищеного носія, якщо особисті електронні ключі було згенеровано безпосередньо в пам’ять захищеного носія. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) у відповідному «Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису» (далі – Протокол перевірки) зазначається: «тип носія: захищений» та «тип підпису: кваліфікований». При перевірці кваліфікованого електронного підпису в Протоколах перевірки одночасно не може бути зазначена така інформація, як: «тип носія: незахищений» та «тип підпису: кваліфікований». Тому вважаємо, що вимога замовника щодо використання уповноваженою особою учасника захищеного носія особистого ключа не суперечить вимогам згаданих вище законів. Захищені носії особистих ключів є у вільному продажу для всіх бажаючих. Враховуючи вищезазначене, замовник не погоджується з тим, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги до учасників. Отже, тендерна документація складена з урахуванням вимог законодавства України. Додатково інформуємо про рішення колегії АМКУ від 15.09.2020 № 17336-р/пк-пз, в якому зазначено: «Разом з тим, враховуючи, що тип носія особистого ключа "незахищений" на пропозицію Скаржника не накладено саме кваліфікований електронний підпис. Колегія АМКУ звернулася до Міністерства цифрової трансформації України із запитом уточнити, чи може УЕП вважатися аналогом КЕП (лист від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз). Тобто, чи вважається кваліфікованим той електронний підпис, який під час перевірки на сайті ЦЗО має такі характеристики: тип підпису — удосконалений, тип носія — незахищений.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.05.2023 23:01