• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Торги не відбулися

199 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2023 15:45 - 01.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного відхилення

Номер: b18d5cf014a94870985c08f7db65f65a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-009979-a.c4
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Детальний опис у вкладенні
Дата розгляду скарги: 12.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.06.2023 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2023 19:28
Дата виконання рішення Замовником: 08.08.2023 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовано протокольне рішення про визначення переможця
Автор: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Юрій Кузьменко +380504947773 kramar.tpv@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 2b4137bf36fa478ca06d544dd3d2969e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-009979-a.c3
Назва: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Детальний опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2023 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2023 10:56
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2023 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасування рішення №1 4від 11.05.2023 про визначення переможця
Автор: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Юрій Кузьменко +380504947773 kramar.tpv@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога ТД

Номер: 356e18050dc74b9f95c2b2ac324c494f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-009979-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога ТД
Вимога:
Доброго дня! Відповідно умов ТД у Додатку 4 п. 9 є умова: - "9) Можливість вільного в'їзду на територію авто довжиною до 5м – гарантійний лист надати у складі пропозиції." Що це за сміттєвоз такий, що довжина повинна бути до 5м - довжина як у легкового авто!?!?!? Замовнику, щодо даної дискримінаційноі вимоги вам вже потенційні учасники направляли вимогу ( закупівля UA-2022-08-01-002024-a), а ви все ж таки знову прописуєтете дану необгрунтовану вимогу! Яким нормативним актом ви керувались при встановленні даної вимоги, просимо надати пояснення. Вимагаємо прибрати вимогу Додатку 4 п. 9: - "9) Можливість вільного в'їзду на територію авто довжиною до 5м – гарантійний лист надати у складі пропозиції." У разі ігнорування, ми, як потенційний учасник, який має великий досвід оскарження надмірних вимог замовників, і у тому числі вимог по автотранспорту, будемо обов'язково звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовник керується правом визначеним п. 3 ст. 22 Закону. Можливість підтвердження вільного в'їзду на територію авто довжиною до 5 м обумовлена вузькими під’їздами, у тому числі нагромадженням авто відвідувачів, так, більш довгому авто буде не можливо переміщуватися за таких умовах, більше того замовник передбачає у такий спосіб зменшення ризиків аварійності на своїй території.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо умов тендерної документації

Номер: 77d1b1a1f8564591a027587406fc98e7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-009979-a.a1
Назва: Щодо умов тендерної документації
Вимога:
У п. 10 Додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що учасник має мати в наявності не менше 2-х автомобілів для надання послуги не старших 5 років та 1-го автомобіля не старшого 1 року (екологічного стандарту «ЄВРО - 5» та/або «ЄВРО - 6»). Вимога щодо наявності в Учасника автомобілів не менше 2-х автомобілів для надання послуги не старших 5 років та 1-го автомобіля не старшого 1 року, є дискримінаційною, оскільки приймати участь зможе учасник, який має у власності чи користуванні такі автомобілі. Крім того, Замовником необґрунтовано чому саме не менше 2-х автомобілів не старших 5 років та 1-н автомобіль не старшого 1 року. Адже автомобіль може бути 2017 року випуску, а введений в експлуатацію в 2019-2020 роках ? Більш логічною в даному випадку була б вимога щодо надання Учасником протоколів перевірки технічного стану авто, що є важливим для надання послуг з вивезення твердих побутових відходів. Але технічний стан автомобілів не цікавить Замовника. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію. При ігноруванні Замовником даної вимоги – потенційним Учасником буде подано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Визначена вимога обґрунтована практикою замовлення послуги з вивозу відходів минулих років та потребою Замовника, враховуючи розташування місця надання послуги. Замовник замовляє відповідно до Додатку 4 до ТД вивіз ТПВ/РЗВ, відповідно враховуючи вимоги щодо організації збирання/перевезення/утилізація/ РЗВ здійснюється відповідно окремо від змішаних побутових відходів (ТПВ). Для дотримання вимог організації технологічного процесу, замовник передбачає вивіз (перевезення) визначених у послузі відходів окремо (окремими машинами), та така кількість забезпечить у тому числі дотримання вимог чинного законодавства збирання/перевезення/утилізація/ РЗВ окремо та гарантію безперебійності надання послуг. Щодо технічного стану автомобілів, відповідно їх забезпечує учасник за вимогами чинного законодавства. Замовника цікавить технічний стан автомобілів, тому учасник у формі 1 Додатку № 2 зазначає «стан» автомобіля. Більш старіші автомобілі – більше 10 років, або 80х та 90х років своїми значними викидами порушують екологічний стан повітря на території замовника, у тому числі навіть при закритих вікнах викиди попадають до приміщення де перебувають тяжкохворі пацієнти та відвідувачі лікарні. У тому числі технічний стан автомобіля буде підтверджуватися та узгоджуватися з наданими документами за вимогами пп. 3-8 Додатку 4 до ТД. Також звертаємо увагу, що у разі надання учасником не достовірної інформації, по відношенню до його пропозиції виникають певні негативні наслідки. Керуючись п. 3 ст. 22 Закону замовник за порушеним питанням у вимозі не вбачає встановлення дискримінаційних вимог у ТД, та не порушує та не має на меті порушувати законодавство.
Статус вимоги: Відхилено