• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні вироби різні, 3 лоти

Строк поставки товарів: протягом 2023 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 29.12.2023)

Завершена

23 606 319.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15 445.32 UAH
Період оскарження: 26.04.2023 16:15 - 09.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: 0d7775df6e0e4e1fa6f4cd49f3ab2bd8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-009706-a.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Згідно з пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» відсутній оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, подання якого передбачено пунктом 5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю. При цьому, Замовником не було ураховано, що: І. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» подана форма тендерної пропозиції вих № 27/Т від 11 травня 2023 року у якій зазначено: Отже, ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції визначені: запропонований учасником процедури закупівлі предмет закупівлі; найменування товару, виробник, одиниця виміру, кількість. ІІ. Якість запропонованого ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції товару підтверджується, у тому числі: -деклараціями про відповідність (UA 465-22/1, дата 21.10.2022, UA 465-22/2, дата 21.10.2022); -сертифікатом відповідності -виданий виробнику Bionome Corporation Тайвань (№ PR.465-22), що подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ». ІІІ. Терміни поставки підтверджуються – «Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вих. № 29/Т від 11 травня 2023 р. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення невідповідностей- ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» подати оригіналу гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника в Україні відповідно до вимог пункту 5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, оскільки виправлення помилки не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (які вже зазначені ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції). Ураховуючи викладене, Замовником були порушені положення: - пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації; - пункту 40 Особливостей, абзац другий підпункту 2) пункту 41 Особливостей. Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати протокольне рішення (протокол) №49 Уповноваженої особи Замовника від 19.05.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтаір-Фарм», предмет закупівлі : 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби різні, 3 лоти), ідентифікатор UA-2023-04-26-009706-a, за лотом № 2.
Дата розгляду скарги: 05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2023 17:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.06.2023 10:52
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ", Костянтин Сич 380672355810 tender@altajir-farm.com.ua