• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги зі спостереження та термінового реагування наряду охорони на тривожні повідомлення по визначеному каналу зв’язку з приміщень закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти Чернігівської міської ради)

Завершена

25 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 256.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2023 15:24 - 01.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: cca1e199ff9047668f4bd9373f0f5592
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-009613-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти Чернігівської міської ради було проведено закупівлю ID UA-2023-04-26-009613-a за предметом: «ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги зі спостереження та термінового реагування наряду охорони на тривожні повідомлення по визначеному каналу зв’язку з приміщень закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти Чернігівської міської ради)» Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 04 травня 2023 року, 08:00. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" – 24 576,00 грн. 2. Управління поліції охорони у Чернігівській області – 25 600,00 грн. Очікувана вартість: 25 600,00 грн. з ПДВ. 1.За результатами розгляду тендерних пропозицій, 09.05.2023 року о 14:28, Замовник розмістив у системі протокол від 09.05.2023 року №132 про дискваліфікацію (відхилення) найбільш економічно вигідної пропозиції, поданої ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», копія протоколу відхилення додається. 1.1. У протоколі, Замовник зазначає, що учасником у складі пропозиції надано документ, файл: «Сертифікат З.РDF» Поряд з цим слід зазначити, що Національний стандарт ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» прийнятий наказом Національного органу стандартизації України від l8.12.20l9 №440, методом підтвердження європейського стандарту EN 50518:2019 «Monitoring and Alarm Receiving Centre». Вимогою п. 10.4 ДСТУ EN 505l8:2019 (EN 50518:20l9, IDT) безпосередньо i чітко визначено, що аудити відповідності об’єкта стандартизації «Центр спостереження за приймання тривожних сповіщень» повинні проводитись щорічно органом сертифікації, акредитованим відповідно до EN ISО/ІЕС l7065 будь-яким підписантом ЕА MLA (Європейське співробітництво з акредитації) для EN 50518. Роз'ясненнями, наданими відповідно до ст.15 Закону України «Про стандартизацію» у листі Технічного Комітету стандартизації ТК 143 «Засоби захисту від злочинів, послуги з охорони та безпеки» від 11.04.202З №128/43/6/01тк-202З (копія листа додається), визначено, що, враховуючи вимогу стандарту ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:20l9, lDT), документи (декларація (в т.ч. декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (в т.ч. сертифікат відповідності) або будь-який інший документ) видані будь-якими суб'єктами господарювання, що неакредитовані відповідно до вимог стандарту EN ISO/EC l7065, прийнятого методом підтвердження як національний стандарт України ДСТУ EN ISО/ІЕС 17065:20l9 (EN ISО/ІЕС 17065:2012, IDT: ISО/ІЕС 17065:2012, IDT) «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» для вимог встановлених ДСТУ EN 505l8:2019 (EN 50518:2019, IDT) не можуть бути застосовані до об'єкту стандартизації «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» в якості документу про відповідність, зокрема сертифікатом відповідності ДСТУ EN 505l8:20l9 (EN 50518:2019IDT). Враховуючи, що Учасником надано копію сертифікату, зареєстрованого у Реєстрі ОС СМ ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ», термін дії з «07» березня 2023 року до «06» березня 2024 року, за № СР-FANS 19/202З, який не містить посилань на акредитацію ОС СМ ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ» відповідно до EN ISO/EC 17065 будь-яким підписантом ЕА MLA (Європейське співробітництво з акредитації) для EN 50518, тож, відповідно не може бути сертифікатом підтверджуючим відповідність власного пульта Учасника публічної закупівлі згідно з ДСТУ EN 505l8:2019, чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. За результатами розгляду Згідно п. 10.4 ДСТУ EN 50518:2019 аудит відповідності вимогам с стандарту повинен проводитися органом акредитованим відповідно до ISO/ІЕС l7065 будь-яким підписантом ЕА MLA (Європейське співробітництво з акредитації) для EN 505l8. Учасником надано копію сертифікату, зареєстрованого у Реєстрі органу з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ» термін дії з «07» березня 2023 року до «06» березня 2024 року за № СР-FANS 19/202З, який не містить посилань на акредитацію ОС СМ ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ» відповідно до EN ISO/EC 17065 будь-яким підписантом ЕА MLA (Європейське співробітництво з акредитації) для EN 50518, тож, відповідно не може бути сертифікатом підтверджуючим відповідність власного пульта Учасника публічної закупівлі згідно з ДСТУ EN 505l8:2019, чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Ми категорично не погоджуємося із даним упередженим рішенням Замовника з наступних підстав: «1) Відповідно до додатку №2 до тендерної документації, Замовником було встановлено вимогу до учасників, а саме: «1. Сертифікат відповідності на головний пункт централізованого спостереження (ГПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) категорії І і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 на який будуть підключені засоби сигналізації.» На підтвердження даної вимоги, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надано у складі пропозиції документи у повному обсязі, а саме сертифікат на Пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) категорії І і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами в якому зазначено, що ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДСТУ EN 50518:2019. Зазначаємо, що замовник у тендерній документації не вимагав надавати сертифікат виданий акредитованим органом або ж надавати будь-які інші документи до сертифікату. Тобто сертифікат наданий у складі пропозиції ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідає тій вимозі, що встановив замовник, адже сертифікат виданий акредитованим органом не вимагався тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник під час проведення даної закупівлі грубо порушує принципи недискримінації учасників, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійснені процедур закупівель, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принцип відкритості та прозорості на всіх етапах закупівель. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання охоронних послуг на підставі отриманої ліцензії, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів, які успішно надають послуги з охорони майна замовникам різних форм власності у тому числі і фізичним особам на всій території України. Ми вважаємо, що виконали всі вимоги тендерної документації та надали всі документи передбачені умовами тендерної документації. 2.За результатами розгляду тендерних пропозицій, 09.05.2023 року о 14:38, Замовник розмістив у системі протокол від 09.05.2023 року №135 про визнання переможцем закупівлі пропозицію Управління поліції охорони у Чернігівській області, копія протоколу додається. Ми категорично не погоджуємося із даним упередженим рішенням Замовника з наступних підстав: 2.1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «-1.1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та/або акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір на поставку товару за ЄДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації». У складі пропозиції учасника Управління поліції охорони у Чернігівській області, якого протоколом від 09.05.2023 року №135 визнано переможцем надано файл із назвою «2 аналогічний договір.pdf», в якому містить аналогічний договір. При детальному розгляді даного договору, виявлено, що у підписах сторін відсутня печатка Замовника, а також візуально відрізняються підписи на кожній сторінці від підпису із печаткою, що ставить під сумнів чинність даного документу. Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків: 1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції; 2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі; 3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник проігнорував дану невідповідність у документах поданих у складі пропозиції Управлінням поліції охорони у Чернігівській області та не надавав Управлінню поліції охорони у Чернігівській області 24 години на усунення невідповідностей. На підставі зазначеного вище, вважаємо, що пропозиція Управління поліції охорони у Чернігівській області не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможця, учасника Управляння поліції охорони у Чернігівській області . 5. Зобов’язати Замовника визнати пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» такою, яка відповідає всім вимогам тендерної документації. 6. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1. Сертифікат. 2. Протокол від 09.05.2023 року №132 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. 3. Протокол від 09.05.2023 року №135 про визначення переможця. 4. Аналогічний договір. Директор ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» М.А. Прокопець
Дата розгляду скарги: 23.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2023 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.05.2023 19:10
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2023 09:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти Чернігівської міської ради було розглянуто Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2023 року№7116-р/пк-пз та прийнято рішення про скасування рішення, про визначення переможцем учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, КОД ЄДРПОУ: 40109021 (протокол №135 від 09 травня 2023 року) та рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», Код ЄДРПОУ: 43160866 (протокол№132 від 09 травня 2023 року) протокол ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від «30» травня 2023 р. №161.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net