• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом ДК 021:2015 33631600-8 Антисептичні та дезінфікуючі засоби — 9 найменувань

Кількість 9 шт. розуміти, як 9 найменувань згідно додатку №4 Тендерної документації

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2018 15:02 - 04.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді Замовника

Номер: 2df0b3f38a174a09b81b7202e3905a63
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-002456-c.c2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну корупційну позицію Замовника та намагання протягти у переможці свого Учасника та "роздерібанити" бюджетні кошти країни, ми направляємо листи в контролюючі органи з метою притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Вашу пропозицію було відхилено правомірно, як таку що не відповідає вимогам оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 5d4de36659a044979d9c373ea8ce2ae4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-002456-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції. Річ у тім, що специфікація закупівлі вами була розроблена під заздалегідь запланованого у переможці Учасника, з яким, безумовно, у ваших посадових осію є корупційний зговір. Медико-технічне завдання ( за допомогою свого Учасника) розроблено таким чином, що всім його пунктам одночасно відповідають лише засоби, які зазначені в документації, а подання еквівалентів неможливе! А це вже порушує положення Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено,що при посиланні на торгівельну марку Замовник повинен писати вираз "або еквівалент". Більш того,що еквівалентів підібрати інших виробників неможливо,- ви не зазначили вираз "або еквівалент", чим грубо порушили Закон!!! Ми запропонували вам повні еквіваленти по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, режими використання та умови використання та зберігання. По економічності запропоновані нами засоби в рази економічніші. Стосовно ненадання гарантійних листів - ця вимога протизаконна! Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Також доказом "договірняка" є те, що на торги, крім нас вийшло два пов"язаних між собою учасника, які навіть не конкурували з нами по ціні, а зробили невеличкі кроки пониження для видимості. І ще, сума різниці між нашою пропозицією та другим учасником -150000 грн бюджетних коштів!!!!, яка пійде Замовнику в якості хабаря! Враховуючи вищевикладене, якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, НАБУ та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.184 від 16.02.2018 р. Тендерний комітет КЗ РОКЛ вважає скаргу ТОВ «ВІК-XXI-ВIК» безпідставною та необгрунтованою. Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі , якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Закон не обмежує права замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, ефективності, досвіду та сфери використання. Отже, замовник жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. В тендерній документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету, протокол №150 від 24.01.2018р., в додатку 4 викладено медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, де зазначено: «всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до дезінфекційних засобів, не є завищеними, дискримінаційними тощо, а є необхідними вимогами, які дозволять нам виконати принцип максимальної економії та ефективності при проведенні закупівель і придбати товари з урахуванням специфіки роботи саме нашого лікувального закладу. В запропонованих Вами засобах якісний вміст не відповідає заявленим вимогам. Невідповідність запропонованованих Вами дезінфекційних засобів медико-технічним вимогам викладена в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №181 від 14.02.2018р. Ваші звинувачення є некоректними та носять образливий характер. Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні та безпечного перебування пацієнтів з дотриманням чинних інструкцій. Неспроможність будь – якого учасника запропонувати товари, яких потребує замовник і які є у вільному продажу в Україні, не є ознакою дискримінації. Тож Ваші вимоги є лобіюванням власних інтересів з метою отримання прибутку. Ви навіть не гребуєте пропонувати нам товар із вичерпаним терміном реалізації або не той, що нам потрібен (уважно ознайомтеся зі своїм листом №514 від 06.02.2017р.), а своєю вимогою Ви ще раз підтверджуєте, що цей товар є у Вас на складі і Вам обов’язково потрібно його збути за всяку ціну. Якщо Ви маєте конкретні встановлені і задокументовані належним чином факти зловживань з боку замовника або вчинення його посадовими особами правопорушень при здійсненні цієї закупівлі, Ви, звісно, не обмежені у своїх діях щодо повідомлення про це правоохоронним органам. Але перед цим прошу звернути Вашу увагу на те, що Ваше звернення містить елементи незавуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Враховуючи вищевикладені факти, вважаємо скаргу ТОВ «ВІК-XXI-ВIК» необгрунтованою та неправомірною.
Статус вимоги: Задоволено