• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги охорони лікарні

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2018 14:56 - 12.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга на умови закупівлі

Номер: 4f41aa4e109643ea95a095e86a959aeb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-002933-c.c4
Назва: Скарга на умови закупівлі
Вимога:
У відповіді, у порушення Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня інформація про рішення щодо усунення дискримінаційної вимоги про необхідність надання копій довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку, яка жодним чином не впливає на можливість та якість надання послуг з охорони об’єкта, але суттєво обмежує коло можливих постачальників послуги. Вимагаємо відповіді на вказану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 2 статті 6 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» встановлено, що Порядок виконання військово-транспортного обов’язку визначається Кабінетом Міністрів України. Пунктом 11 Положення про військово–транспортний обов’язок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року (в редакції із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 161 від 22.03.2017), встановлено, що для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС (крім транспортних засобів, власниками яких є громадяни), крім документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають реєстрації (перереєстрації), зняттю з обліку, подається довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. При реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу як транспорту реагування (в спеціальний/спеціалізований), тобто обладнання його кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами зі зміною свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підприємства, установи чи організації зобов’язані надати до органу з надання сервісних послуг МВС України довідку, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Враховуючи викладене, вимога стосовно наявності у Учасника довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку відповідає вимогам чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на умови закупівлі

Номер: aa1bbe3bfedd424bbbfdfea6c15f5b3e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-002933-c.c3
Назва: Скарга на умови закупівлі
Вимога:
Наказ МВС України від 11.08.2010 р. № 379, на який йде посилення у відповіді, є підзаконним актом і у випадках коли він по іншому трактує положення законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про охоронну діяльність», саме положення Закону є головними. Крім того, Закон України «Про охоронну діяльність» був прийнятий 22.03.2012 року, тобто після видання Наказу МВС. Таким чином, Наказ МВС взагалі не може трактувати положення Закону України більш пізньої редакції. У Законі немає жодної згадки про те, що транспорт реагування повинен бути «зареєстрований як спеціальний (спеціалізований)». Даний пункт необхідно привести у повну відповідність з текстом Закону України «Про охоронну діяльність».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доводимо до Вашого відома, що наказ МВС України від 11.08.2010 р. № 379 (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 603 від 22.08.2011 , № 809 від 17.09.2012, № 1082 від 26.11.2012, № 417 від 29.04.2013),  є чинним. Станом на сьогоднішній день, при державній реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів та номерних знаків, органи з надання сервісних послуг МВС України керуються вищенаведеним наказом з урахуванням вимог ЗУ «Про охоронну діяльність».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на умови закупівлі

Номер: 8abbb1a7c8f64c76b6e151094053e6a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-002933-c.c2
Назва: Скарга на умови закупівлі
Вимога:
Відповідно до п.2.1 Розділу ІІ «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013р. №375, «Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку». Таким чином, транспорт реагування може бути обладнаний, наприклад, засобами стільникового зв’язку, експлуатація яких не вимагає наявності відповідних дозволів. Таким чином, вимога про обов’язкову наявність договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» штучно обмежує коло можливих постачальників послуги, і тому ця вимога є дискримінаційною і підлягає усуненню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В статті 6. Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Таким чином, Законом України „Про охоронну діяльність” передбачено обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, іншими засобами – стільникового, супутникового або транкінгового зв’язку Законом України „Про охоронну діяльність” обладнання транспорту реагування не передбачено. „Порядком обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами”, затвердженим Наказом МВС №375 від 18.04.2013 року, пп. 2.2., 2.3. розділу „IІ. Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку” передбачений порядок використання та експлуатації засобів радіотехнічного зв’язку. Законом України „Про радіочастотний ресурс України” визначені умови застосування, використання та експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв. Цим же Законом передбачено порядок отримання дозволів на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою. Враховуючи вищевказане, транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності повинен бути обладнаний радіоелектронними засобами або випромінювальними пристроями на які повинні буди оформлені дозволи, а укладання договору з ДП «Український державний центр радіочастот» є обов’язковим в силу вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на умови закупівлі

Номер: 8647759e51464dd48e3fd4fd2868c60d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-002933-c.b1
Назва: Скарга на умови закупівлі
Вимога:
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Ряд умов тендерної документації суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та створює умови, які обмежують конкуренцію та ставлять в нерівні умови різних постачальників. Згідно з п.11 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – «Забезпечення охоронців формою, спецзасобами та зв’язком (надати не менше трьох копій дозволів, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні м. Дніпро та/або Дніпропетровська обл., дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, та копію договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності). Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (на підтвердження надати довідку у довільній формі про наявність форми одягу з ознаками належності до об’єкта охоронної діяльності, технічних засобів, транспорту). На підтвердження наявності у власності (оренді) у Учасника транспорту реагування (не менше 2 одиниць), зареєстрованого як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», надати наступні документи: копії технічних паспортів, копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв, копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку, фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру». Щодо копій дозволів, виданих Учаснику, та копії договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» тощо, зазначаємо, що наявність або відсутність цих документів жодним чином не впливає на можливість та якість надання послуг з охорони об’єкта, але суттєво обмежує коло можливих постачальників послуги, і тому ця вимога є дискримінаційною і підлягає усуненню. Також, посилання у тексті тендерної документації на положення Закону України «Про охоронну діяльність» відрізняються від оригінальних положень Закону, що свідчить про самовільне його трактування і є неприпустимим. Так, п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» свідчить (цитата) «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України». У тексті Закону відсутнє поняття «спеціалізований» як таке, є виключно «спеціальний». У Законі немає жодної згадки про те, що транспорт реагування повинен бути «зареєстрований як спеціальний (спеціалізований)». Даний пункт необхідно привести у повну відповідність з текстом Закону України «Про охоронну діяльність». Крім того, незрозуміло, чому необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію не менше саме двох одиниць транспортних засобів, а не однієї чи, наприклад, трьох. Щодо необхідності надання копій довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку, то ця вимога також жодним чином не впливає на можливість та якість надання послуг з охорони об’єкта, але суттєво обмежує коло можливих постачальників послуги, тому є дискримінаційною і підлягає усуненню. З урахуванням того, що аналогічні дискримінаційні умови раніше зустрічались у тендерній документації інших Замовників (КЗО «Навчально – реабілітаційний центр «Горлиця» ДОР), є велика ймовірність корупційного зговору одного з Учасників торгів з зазначеними Замовниками. Тому, викладена інформація буде надана для вивчення та відповідного реагування до відділу антикорупційної політики та прав людини виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради і Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В статті 6. Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до п. 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2011 року за № 123/18861встановлено У свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований». Щодо наявності не менше двох одиниць транспортних засобів, повідомляємо, що дану вимогу прописано з метою переконання Замовника, що при виходу з ладу автомобілю реагування з технічних причин або за діяння його в той же час на іншому об’єкті, Учасник має достатню кількість транспорту для реагування на виклик охорони з об’єкту Замовника. Враховуючи викладене вимогу стосовно наявності у Учасника транспорту реагування прописано у відповідності до вимог ЗУ «Про охоронну діяльність». Відповідно до підпункту 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. В дозволах, які видаються ДП «Українським державним центром радіочастот» та його структурними підрозділами, зазначається регіон експлуатації засобів радіозв’язку. Тому вимога стосовно надання дозволів повністю відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність».
Статус вимоги: Відхилено