• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Шприци, катетери,скарифікатори, рукавички, шовний та перев’язувальний матеріал )

Завершена

773 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 730.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2018 16:52 - 18.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо поділу в лоти

Номер: 82aa88893fa24ae08e797701ca0a8ed2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000418-b.b1
Назва: Вимога щодо поділу в лоти
Вимога:
Хмельницький міський перинатальний центр ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2087226, номер тендеру у UA-2018-02-06-000418-b) 22.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування товару Одиниця виміру товару Кількість товару 1 Відріз марлевий медичний нестерильний 1000м*90см тип 17 шт 28 2 Бинт марлевий медичний нестерильний 7х14 шт 1400 3 Вата медична нестерильна 100 г уп. 3700 4 Пластир медичний в котушці на бавовняній основі, 1см х 500см шт. 1100 5 Пластир медичний в котушці на нетканній основі, 1см х 500см шт. 1000 6 Скарифікатор №200 уп. 184 7 Шприц 1,0 мл ін’єкційний одноразового використання інсуліновий U-100, з голкою 0,33 x 13мм шт. 2400 8 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,6х25 шт. 2500 9 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,7х38 шт. 9250 10 Шприц ін’єкційний одноразового використання 10,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38 шт. 1670 11 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38 шт. 2720 12 Голка ін’єкційна одноразового використання 0,6х30 шт. 200 13 Голка для спінальної анестезії розмір 27G тип вістря «Квінке» шт. 490 14 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт. 2520 15 Лезо для скальпелю №22 шт. 300 16 Рукавички оглядові латексні нестерильні, припудрені розмір S,М,L пар 55700 17 Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті, розмір 7,0; 7,5; 8,0 пар 13100 18 Рукавички хірургічні нітрилові стерильні, без пудри, внутрішня поверхня вкрита полімерами, одягаються на мокрі руки, текстуровані, розмір.7,5 пар 40 19 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром), розмір 20 G шт. 2026 20 Катетер аспіраційний Fr(СН)10 шт 2016 21 Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr-16 шт. 490 22 Катетер Нелатона жіночий Fr(СН)16 шт. 3072 23 Сечоприймач (для дорослих) 2 000 мл шт. 490 24 Затискач для пуповини стерильний одноразового використання шт. 2026 25 Контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 450 мл шт. 100 26 Контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 350 мл шт. 150 27 Контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 300 мл шт. 200 28 Контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 250 мл шт. 350 29 Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір №7,5 шт. 490 30 Трубка трахеостомічна з манжетою та аспіраційним портом розмір 7,0 шт. 10 31 Пластир 9х25 шт. 490 32 Рукавички хірургічні латексні Антимікробні стерильні без пудри Powder-Free with AMT розмір 7,5 пар. 100 33 Нитки хірургічні кетгут, метричний розмір (М5) шт 1536 34 Голки атравматичні з ниткою полігліколід плетений фіолетовий 1(М4) шт 490 35 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів 4-х ходова шт 10 36 Відсмоктувальна трубка, діаметр 10мм, довжина 2100мм шт 490 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 1,0 мл ін’єкційний одноразового використання інсуліновий U-100, з голкою 0,33 x 13мм шт. 2400 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,6х25 шт. 2500 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,7х38 шт. 9250 Шприц ін’єкційний одноразового використання 10,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38 шт. 1670 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20,0мл трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38 шт. 2720 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт. 2520 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2087226, номер тендеру у UA-2018-02-06-000418-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовником – Хмельницький міський перинатальний центр 07.02.2018 р було оголошено закупівлю 33140000-3– Медичні матеріали (Шприци, катетери,скарифікатори, рукавички, шовний та перев’язувальний матеріал ) оголошення № UA-2018-02-07-000173-b , 09.02.2018р надійшла вимога на внесення змін до тендерної документації, а саме поділу предмета закупівлі на лоти. Відповідно до п.37 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - частина предмета закупівлі ( лот ) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. У 2017р замовником вперше була застосована система електронних торгів на допороговій закупівлі медичних матеріалів без поділу на лоти - кількість зареєстрованих учасників що прийняли, участь в аукціоні – 2. Виходячи із позитивного досвіду проведеного електронного аукціону, замовник не бачить необхідності вносити зміни у медико-технічне завдання закупівлі, та вважає вимоги тендерної документації на медичних матеріалів такими, що не протирічать принципам, що викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Не задоволено