-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісні стелажі (ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі)
Увага! Торги без аукціону!
Торги не відбулися
109 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 090.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 090.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2023 11:40 - 01.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Номер:
e6961d7411f9417c93110e80e5b880b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-004303-a.b1
Назва:
НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Вимога:
ПРОХАННЯ ДО ЗАМОВНИКА УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНІСТЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА СТЕЛАЖІ.pdf 09.05.2023 17:51
- Знімок екрана (69).png 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (67).png 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (68).png 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (66).png 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (70).png 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (63).png 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (65).png 11.05.2023 14:16
- Відповідь на вимогу036.pdf 11.05.2023 14:16
- Знімок екрана (64).png 11.05.2023 14:16
Дата подачі:
09.05.2023 17:51
Вирішення:
Шановний учаснику ФОП Кутенкова О.О.!
Ваша вимога від 09.05.2023 р. №1111 розглянута.
По 1 пункту Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Вимога підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог Тендерної документації має містити наступну інформацію та документи:
«3) Довідка в довільній формі або за зразком наведеним нижче, що містить інформацію про підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі аналогічного договору (-ів), а саме:
- назва організації із якою укладено договір;
- предмет закупівлі;
- номер та дата укладення договору;
- стан виконання договору (виконано/частково виконано);
- адреса та номер телефону організації із якою укладено договір.
Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав товар за кодом ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі
3) Копію (-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) в довідці з обов’язковим зазначення дати та номеру дого-вору (-ів) та копію (-ї) документів, що підтверджують факт виконання умов договору ( -ів) (наприклад, копії актів приймання-передачі товару тощо).
4) Оригінал або копію листа-відгуку (не менше одного) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором.
Аналогічний договір має надаватися з усіма додатками (специфікаціями, додатковими угодами, допов-неннями тощо), що становлять невід’ємну частину такого договору. Відсутність невід’ємних додатків до дого-вору розцінюватиметься, як неподання учасником аналогічного договору (не підтвердження учасником відпо-відності установленому кваліфікаційному критерію).
Зразок довідки
Назва організації із якою укладено договір Предмет закупі-влі Номер та дата укладення дого-вору Стан виконання договору
(викона-но/частково вико-нано) Адреса та но-мер телефону організації із якою укладено договір
________________________ ________________________ ________________________
посада уповноваженої особи Учас-ника
підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали»
Відповідно до п. 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого На-казом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону Про публічні закупівлі та за показником чет-вертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Учасник вважає поданий договір №457 від 19.11.2021 р. аналогічним згідно ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі.
Натомість, під час розгляду документів Учасника, а саме Договору №457 від 19.11.2021 року, який зазначений в довідці №8 від 01.05.2023 р. встановлено, що в документах учасника наявний договір №457 від 19.11.2021 року укладений з Вертіївською сільською радою Ніжинсь-кого району Чернігівської області (ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі) та Договір №457 від 19.11.2021 року укладений з Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області (ДК 021:2015 39151100-6 - Стелажі). В Листі відгуку Вертіївської сільської ради Ніжин-ського району Чернігівської області від 01.03.2023 №01-04/193 зазначена інформація про укла-дений та виконаний Договір №457 від 19.11.2021 року з посиланням на закупівлю, а саме UA-2021-11-19-002491-a.
Відповідно до ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих да-них згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкри-тих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є дос-тупною в електронній системі закупівель.
Тому, в зв’язку з наявністю в документах Учасника двох договорів укладених з Вертіївсь-кою сільською радою Ніжинського району Чернігівської області за однаковим номером (457) та однаковою датою (19.11.2021 р.) та з метою встановлення належності договору до вказаної до-відки №8 від 01.05.2023 р. була здійснена перевірка укладеного договору в електроній системі закупівель за ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-19-002491-a, який зазначений в листі Вер-тіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області від 01.03.2023 №01-04/193.
Так, в електронній системі закупівель за ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-19-002491-a (скриншоти додаються), наявна інформація про закупівлю Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області стелажів на суму 41000 грн. за кодом ДК 021:2015: 39151100-6 Стелажі та інформація про укладений договір з Кутенковою Ольгою Оле-ксандрівною №457 від 19.10.2021 р. за кодом ДК 021:2015: 39151100-6 Стелажі. Таким чином, вважаємо, що належним є Договір №457 від 19.11.2021 року укладений з Вертіївською сільсь-кою радою Ніжинського району Чернігівської області (ДК 021:2015 39151100-6 - Стелажі), який міститься в документах Учасника, натомість в довідці №8 від 01.05.2020 р. допущена помилка при зазначені коду ДК по даному договорі. Так як за показником четвертої цифри коду ДК за-значеного договору є невідповідність вимогам Тендерної документації, даний договір не може вважатися аналогічним згідно вимог Тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в доку-ментах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник, а за підроблення документів встановлена кримінальна відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України.
По 2 пункту Вашої вимоги повідомляємо, що так як Договір №457 від 19.11.2021 р. за ре-зультатом перевірки не відповідає вимогам Тендерної документації, уповноваженою особою Замовника здійснювалася перевірка інших документів Учасника на відповідність кваліфікацій-ним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» як це вимагалося в умовах Тендерної документації. Тому уповноваженою особою розглядалися інші Договора та документи, які зазначені в довідці № 8 від 01.05.2023 р., а саме договір №195 від 09.11.2022, договір №33/1 від 09.10.2020 та довідка №489/10 про виконання аналогічного договору, які теж не відповідали вимогам Тендерної документації, про що було зазначено в Протоколі уповнова-женої особи №54 від 09.05.2023.
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель това-рів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинен-ня або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника про-цедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закін-чення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких не-відповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тен-дерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом заван-таження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропози-цію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процеду-ри закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідпо-відності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 3 пункту 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо од-ного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством тендерну пропозицію Учасника ФОП Кутенкова О.О. було відхилено та оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника про незаконну дискваліфікацію, згідно чинного законодавства, не може бути виконана.
Додатки на 8 арк.
Статус вимоги:
Відхилено