-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Бинт нестерильний, вата нестерильна, відріз марлевий, голка, голка атравматична з шовком, голка спинальна Spinal Needle, ємкість для забору сечі стерильна, зонд шлунковий, канюля внутрішньовенна, катетер, клеена, лейкопастир тканевий, маска медична, мундштук до алкотестера, сечозбірник чоловічий пластиковий, сосуди для кала, судно без кришки, трубка ендотрахіальна, пісуар чоловічий, шприц, шприц інсуліновий, вакутест, гематокритні капіляри, комплект для забору капілярної крові, наконечник, тампони на пластиковому тримачі стерильні)
Завершена
205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 3 075.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 3 075.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2018 15:45 - 15.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
52daac71e2284d02b0e92698826afbc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-003438-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КЗ КРИВОРІЗЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР ДОР
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2064820, номер тендеру у UA-2018-02-01-003438-c)
19.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Повне (детальне) найменування предмету закупівлі Форма випуску, дозування Од. вим. Кількість
Медичні матеріали (код ДК 021:2015 - 33140000-3)
1 Бинт нестерильний 7*14 шт 600
2 Вата нестерильна 100,0 уп 924
3 Відріз марлевий 20м шт 138
4 Голка КВ-3 шт 20
5 Голка атравматична з шовком №3 0,7мм шт 20
6 Голка спинальна Spinal Needle G-19 шт 20
7 Ємкість для забору сечі стерильна 120мл шт 200
8 Зонд шлунковий №33 шт 10
9 Зонд шлунковий №18 шт 10
10 Канюля внутрішньовенна 20G 1,0*32мм шт 300
11 Канюля внутрішньовенна 18G 1,2*45 шт 100
12 Катетер Батерфляй №21 шт 100
13 Катетер Батерфляй №23 шт 100
14 Катетер для виведення сечі чоловічий шт 250
15 Катетер для подачі кисню шт 10
16 Катетер підключичний D-1,0 шт 20
17 Клеена м 300
18 Лейкопастир тканевий 2*500 уп 170
19 Лейкопастир тканевий 1*500 уп 83
20 Маска медична №50 уп 97
21 Мундштук до алкотестера шт 760
22 Сечозбірник чоловічий пластиковий 2 л. з зливним клапаном. шт. 500
23 Сосуди для кала пластик шт 500
24 Судно без кришки пластик шт 4
25 Трубка ендотрахіальна № 7,5 шт 10
26 Трубка ендотрахіальна № 8 шт 10
27 Пісуар чоловічий пластик шт 3
28 Шприц 2,0 однораз. з голкою в/в шт 800
29 Шприц 5,0 однораз. з голкою в/м шт 74000
30 Шприц 10,0 однораз. з голкою в/в шт 6500
31 Шприц 20,0 однораз. з голкою в/в шт 3260
32 Шприц інсуліновий 1мл Ю-100 шт 988
33 Вакутест з бузковою кришечкою гель+К2ЕДТА 4мл шт 100
34 Вакутест з бузковою кришечкою ЕДТА КЗ 3мл шт 100
35 Вакутест з червоною кришечкою без наповнювача 6мл шт 4000
36 Вакутест з червоною кришечкою з активатором згортання 6мл шт 300
37 Гематокритні капіляри шт 200
38 Комплект для забору капілярної крові "Гранум" 1мл шт 8000
39 Наконечник голубий №500 уп 5
40 Наконечник жовтий №1000 уп 2
41 Тампони на пластиковому тримачі стерильні аплікатор стерильний
шт 200
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Шприц 2,0 однораз. з голкою в/в шт 800
Шприц 5,0 однораз. з голкою в/м шт 74000
Шприц 10,0 однораз. з голкою в/в шт 6500
Шприц 20,0 однораз. з голкою в/в шт 3260
Шприц інсуліновий 1мл Ю-100 шт 988
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2064820, номер тендеру у UA-2018-02-01-003438-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2064820.pdf 05.02.2018 13:50
Дата подачі:
05.02.2018 13:50
Вирішення:
Відповідно ч. ІІ п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454: "замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг", однак замовник не вважає ділення на лоти даний предмет закупівлі логічним та доцільним. Щодо недискримінації учасників, то всі пункти статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" повністю дотримані, а саме: 1. вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурі на рівних умовах; 2. замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю; 3. замовник не встановлював жодної дискримінаційної вимоги в тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено