-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М'який сир (творог)
М'який сир (творог)
Завершена
49 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 249.95 UAH
Період оскарження:
20.02.2018 09:05 - 21.02.2018 09:30
Вимога
Відхилено
необгрунтована відповідь Замовника
Номер:
b0e49f2936d4476bb9756155b166c368
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000072-b.b3
Назва:
необгрунтована відповідь Замовника
Вимога:
Навіщо вивимагаєте тоді сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 (чинний на 2018 рік) для якого подібних документів немає ?
Для того щоб відхиляти несвоїх, а своїм непотрібен?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2018 09:20
Вирішення:
Комітет Замовника розглянув скаргу Учасника торгів
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2018 12:02
Підтвердження вирішення:
Комітет Замовника розглянув скаргу Учасника торгів
Вимога
Відхилено
Оскарження про неправомірне рішення Замовником щодо визначення переможця
Номер:
0f1d80a70aa9432b9267cb825c82214a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000072-b.a2
Назва:
Оскарження про неправомірне рішення Замовником щодо визначення переможця
Вимога:
Тендерному комітету
Київської міської клінічної лікарні
швидкої медичної допомоги
02166, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Оскарження
про неправомірне рішення
Детально ознайомившись з Оголошенням про проведення закупівлі, Замовником вимагалось відповідно до пункту 9 «Вимоги до кваліфікації Учасників» надати СЕРТИФІКАТ ДСТУ ISO 9001 (дійсний на 2018 рік) аналогу даного документу не існує.
Учасник (ПП «Торгпродсервіс») не надав зазначений документ, а тому зважаючи на це Замовником було прийняте неправомірно рішення щодо визнання переможцем ПП «Торгпродсервіс»
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП «Торгпродсервіс» та рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Стартрейдінг»
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2018 14:06
Вирішення:
Замовником вимагались документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: копії декларацій виробника про посвідчення якості, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 (чинний на 2018 рік), АБО іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару загальнообов’язковим вимогам.
Учасником надана декларація виробника на готову молочну продукцію, яким підтверджується відповідність товару загальнообов’язковим вимогам.
Чинним законодавством України, а саме Декретом Кабінету Міністрів України №46-93 від «10» травня 1993 року передбачено обов’язкову та добровільну сертифікацію продукції.
Таким чином, отримання сертифікатів на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008) та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005) відповідно до чинного законодавства України не є обов’язковим для виробників та постачальників продуктів харчування, а така сертифікація здійснюється добровільно.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2018 08:45
Підтвердження вирішення:
Замовником вимагались документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: копії декларацій виробника про посвідчення якості, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 (чинний на 2018 рік), АБО іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару загальнообов’язковим вимогам.
Учасником надана декларація виробника на готову молочну продукцію, яким підтверджується відповідність товару загальнообов’язковим вимогам.
Чинним законодавством України, а саме Декретом Кабінету Міністрів України №46-93 від «10» травня 1993 року передбачено обов’язкову та добровільну сертифікацію продукції.
Таким чином, отримання сертифікатів на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008) та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005) відповідно до чинного законодавства України не є обов’язковим для виробників та постачальників продуктів харчування, а така сертифікація здійснюється добровільно.
Вимога
Відхилено
Оскарження про неправомірне рішення Замовником
Номер:
3e61ecfb8f4f45a79f3dada772c3bebf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000072-b.a1
Назва:
Оскарження про неправомірне рішення Замовником
Вимога:
Тендерному комітету
Київської міської клінічної лікарні
швидкої медичної допомоги
02166, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Оскарження про неправомірне рішення
Детально ознайомившись з Оголошенням про проведення закупівлі, Замовником не вимагалось взагалі реєстрація будь-яких документів (номер та дата), а щодо довідки та відгуків було надано детальний лист роз’яснення.
Зважаючи на зазначене Замовником неправомірно відхиллено Учасника (ТОВ «Стартрейдінг»)
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Стартрейдінг» та рішення щодо визначення переможцем ПП «Торгпродсервіс».
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2018 13:48
Вирішення:
Учасником не завантажено до системи електронних державних закупsвель документи, які вимагались Замовником: скановані копії трьох договорів на поставку товару, що є предметом закупівлі, а також відгуки щодо співпраці з Учасником.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2018 13:56
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п. 9 «Вимоги до кваліфікації Учасників» Оголошення про проведення закупівлі, Замовником вимагались документи, зокрема:
- Довідку в довільній формі про досвід укладання аналогічних договорів з бюджетними та/або комунальними закладами у період 2016-2018 років, підтверджену скан-копіями договорів (3 договори);
- Оригінали листів відгуків від замовників (покупців), щодо співпраці з Учасником під час виконання договорів, копії яких завантажуються до системи електронних державних закупівель;
ТОВ «Стартрейдінг» завантажено довідку про роз’яснення щодо аналогічних договорів без номера та дати. Сканованих копій 3-х договорів та відгуків пропозиція Учасника не містить, тому Комітетом Замовника прийнято рішення відхилити дану пропозицію.