• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Установлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Єрківського закладу дошкільної освіти "Колосок" Єрківської селищної ради Звенигородського району Черкаської області, за адресою: провул. Небесної Сотні, 7, смт. Єрки Звенигородського району Черкаської області"

ДК 021:2015, код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Установлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Єрківського закладу дошкільної освіти "Колосок" Єрківської селищної ради Звенигородського району Черкаської області, за адресою: провул. Небесної Сотні, 7, смт. Єрки Звенигородського району Черкаської області")

Завершена

482 593.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 412.97 UAH
Період оскарження: 26.04.2023 10:39 - 01.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення визнання переможця

Номер: 703a4b3f2bf441238392a4488b5ef213
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-002612-a.c4
Назва: Про скасування рішення визнання переможця
Вимога:
Шановний замовник. Постанова Кабінету МіністрівУкраїни від 18 березня 2022 N 314 «Деякі питання забезпечення провадженнягосподарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова 314) передбачено, що декларація видається на підставі назви ліцензії чи дозвільного документа на заміну якого на період воєнного стану подана декларація. При цьому ПП «АЯКС» ліцензія скасована, ще у 2020 році (наказ ДСНС України від 21.08.20р. №474 додається). Разом з цим ТД вимагалось згідно п. 5.8. Подання від учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. У складі пропозиції відсутні документи підтверджуючі кваліфікаційні критерії (довідки, посвідчення, свідоцтва на персонал, установчі документи (статут, наказ, протокол), інформація про матеріально-технічну базу і.т.п.)). Враховуючи зазначене складується відчуття, що ви свідомо ігноруєте наявні у ПП «АЯКС» недоліки і відсутність передбачених ТД документів, тим самим створюючи для інших учасників дискримінаційні умови. Враховуючи зазначене, у випадку залишення цієї вимоги без необхідного реагування, залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів, щодо вирішення питання по суті.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до Закону України «про ліцензування певних видів господарської діяльності» п.20. статті 16 У разі анулювання ліцензії на підставах, передбачених пунктами 2, 6-10 частини дванадцятої цієї статті, посадова особа суб’єкта господарювання притягується до адміністративної відповідальності, а суб’єкт господарювання може подати заяву про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності (повністю або частково) не раніше ніж через один рік з дня набрання чинності рішенням органу ліцензування про анулювання попередньої ліцензії. У зв’язку з тим, що ліцензія була анульована у 2020 році , а ПП «АЯКС» звернулося відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 N 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова 314) де відповідно до п.1 встановлено, що: 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Цим виконало усі законні вимоги чинного законодавства України. Також нагадуємо, що основним критерієм тендерної документації є Ціна, яка У ПП «АЯКС» є найбільш вигідною. Тому Вашу вимогу ми змушені відхилити. Ви маєте право звернутись до АМКУ. У випадку, прийняття рішення АМКУ на вашу користь, Замовник безапеляційно виконає таке рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення визнання переможця

Номер: b1f65372f4384cb48a4741e495bc99c8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-002612-a.b3
Назва: Про скасування рішення визнання переможця
Вимога:
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ліцензуваннявидівгосподарськоїдіяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII Згідноп. 5Ст. 1. «Визначення термінів» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України; Предметом закупівлі передбачалося виконання на об’єкті Установлення системи пожежної сигналізації та системио повіщення про пожежу в приміщеннях Єрківського закладу дошкільної освіти "Колосок" Єрківської селищної ради Звенигородського району Черкаської області, за адресою: провул. Небесної Сотні, 7, смт. Єрки Звенигородського району Черкаської області", тобто господарська діяльність відповідно до Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 2 березня 2015 року № 222-VIII. Отже, інформація про наявність ліцензії в учасника повинна бути у відкритому доступі на порталі www.dsns.gov.ua. Протее наявність інформації щодо діючої ліцензії ПП «АЯКС» - відсутня. Постачальник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результати їхньої роботи, на підставі Власної ліцензії. У цьому випадку Постачальник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. 05 травня 2023 року, уповноваженою особою ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ було розглянуто пропозиції ПП "АЯКС", учасника закупівлі ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (Установлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Єрківського закладу дошкільної освіти "Колосок" Єрківської селищної ради Звенигородського району Черкаської області) за адресою: провул. Небесної Сотні, 7, смт. Єрки Звенигородського району Черкаської області", ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-26-002612-a, - та прийнято Протокольне рішення щодо визначення переможцем закупівлі ПП "АЯКС". Пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам п.3 тендерної документації. В даній закупівлі кожен учасник повинен надати інформацію про наявність Ліцензії на монтаж пожежної сигналізації. В складі пропозиції цього учасника зазначений документ відсутній. Відсутність діючої ліцензії у виконавця, з яким буде укладатись договір унеможливлює право суб’єкта господарювання на провадження відповідного виду господарської діяльності і підписання акту по факту виконаних робіт. Також п.5.8. вимагалось від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Передбачені цією статтею документи не надані в складі тендерної документації на закупівельному майданчику. Враховуючи зазначене, такий учасник повинен підпадати під дію п.4 ТД і підлягати відхиленню (не надав копію ліцензії) відповідно до частини другої статті 41 Закону). Виходячи із вище зазначеного звертаємось до вас з приводу скасування Вашого рішення щодо визначення переможцем закупівлі ПП «АЯКС». В іншому випадку, змушені будемо звернутись до відповідних контролюючих органів, державної адміністрації Звенигородського р-ну, Черкаської області та АМКУ, щодо порушень чинного законодавства. Інформацію про прийняте Вами рішення прохання розмістити на електронному майданчику, в системі Prozorro до 09.05.2023 р.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Таким чином, ПП «АЯКС» отримали декларацію №034663/23 про провадження господарської діяльності від 02.05.2023. Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ПП «АЯКС», отримав такі дозвільні документи: • Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні); • Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту; • Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень; • Ліцензія на здійснення діяльності з спостерігання за системами протипожежного захисту; • Ліцензія на здійснення оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення; • Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання; • Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники). Тобто, дана Декларація підтверджує, що ПП «АЯКС» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі. Згідно Розділу "Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" ТД п. 3.2 "3.2. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом."
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога тендерної документації

Номер: bfaab1780fb841a8aa97ba5e75991c59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-002612-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що є предметом закупівлі необхідно наступний персонал: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Вимога надання у складі тендерної пропозиції документації на робітників - будівельників є незаконна. Проектно-кошторисна документація не регламентує освітньо-кваліфікаційні рівні персоналу і взагалі не має жодного відношення, до цього питання. Приберіть дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тендерній документації прибраний кваліфікаційний критерій - згідно з пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону, яка полягає в обов'язковій наявності у претендента на участь в процедурі закупівлі працівників з відповідною кваліфікацією та необхідними знаннями та досвідом З документації видалено наступне: 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5.2.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність у штаті учасника: - робітників-будівельників - робітників-монтажників - пусконалагоджувального персоналу На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників; - копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога тендерної документації

Номер: 315523871cfc4a03ac56dd640a323c8e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-26-002612-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога тендерної документації
Вимога:
Пунктом 5.2.2. частини 5 розділу 3 тендерної документації передбачено: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність у штаті учасника: - робітників-будівельників - робітників-монтажників - пусконалагоджувального персоналу». Замовником було дотримано норми законодавства та визначено предмет закупівлі – «Установлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Єрківського закладу дошкільної освіти "Колосок" Єрківської селищної ради Звенигородського району Черкаської області, за адресою: провул. Небесної Сотні, 7, смт. Єрки Звенигородського району Черкаської області"» Відповідно до п.13 ч. І ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)). Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов'язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу "Кадрові вимоги" розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Ліцензійних умов, де передбачена обов'язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень та 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо надання: - робітників-будівельників - робітників-монтажників - пусконалагоджувального персоналу» Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які нададуть у складі Пропозиції підтвердження наявності вищезазначених працівників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, що підтверджується практикою АМКУ (рішення від 04.08.2021 № 17860). Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У тендерній документації Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу згідно з пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону, яка полягає в обов'язковій наявності у претендента на участь в процедурі закупівлі працівників з відповідною кваліфікацією та необхідними знаннями та досвідом. Перелік працівників встановлений згідно проектно кошторисною документації: Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 I. Витрати праці Витрати труда робітників-будівельників люд.год 9,28 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками- будівельниками розряд 3,0 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 1095,09 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками- монтажниками розряд 3,4 Витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах люд.год 93,98 Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва I. Витрати труда Витрати труда робітників-будівельників люд.год 9,28 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками- будівельниками розряд 3,0 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 1095,09 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками- монтажниками розряд 3,4 Витрати труда пусконалагоджувального персоналу люд.год 47,6 Витрати труда робітників, заробітна плата яких враховується.в складі: загальновиробничих витрат люд.год 98,12 Дані категорії працівників потрібні для виконання конкретних робіт згідно кошторисної документації. Проектно –кошторисна документація зроблена для встановлення очікуваної вартості закупівлі. Проектно –кошторисна документація пройшла експертизу, що підтверджується експертним звітом №230329-27/В. Замовник не порушує умови проведення тендеру та не встановлює дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.05.2023 00:00