• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Дезінфекційні засоби

Завершена

51 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 510.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2018 15:22 - 08.02.2018 10:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: 53c2ffcd25ee4c73ab793efd2be02471
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-002948-b.c3
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Ви зробили свій корупційний вибір.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Наш заклад діє виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: 46961265be454b1cbda8054d76b3f485
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-002948-b.c2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Шановний! В документації торгів не було вимоги надати заключення державного органу щодо еквівалентності!!! Тим паче в Україні відсутній орган, який надає подібні заключення. Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника на засіб Біонол. Вигадуєте нові аргументи відхилення? ! Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Зважаючи на вашу протизаконну упередженну позицію щодо нерозгляду еквівалентів, щодо постійних вигадок протизаконних аргументів відхилення економічно найвигіднішої пропозиції при закупівлі за Державні кошти, ми вирішили направити листи до вказаних у попередній скарзі контролюючі органи!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, як вже раніше було зазначено, згідно до Додатку № 1 : • що для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування дезінфекційних засобів згідно Додатку № 1. • якщо пропозиція учасника не відповідає медико - технічним вимогам цих торгів, то пропозиція учасника не розглядається. • у разі невідповідності замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів учасника. Зі всіх позицій Вами запропонована тільки одна позиція, яка відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до п 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. Відповідно до п.6.4. Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 Замовником встановлюються вимоги до предмета закупівлі. Для потреб замовника був зазначений предмет закупівлі та встановлені відповідні вимоги! Звертаємо Вашу увагу, що документації торгів не були зазначені інші препарати які ви запропонували, а Замовник зі своєї сторони немає можливості встановити, щодо еквівалентності запропонованих вами препаратів з заявленим предметом закупівлі. До тогож згідно до ст. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників", підкреслюємо, що може! Ще раз звертаємо увагу, що Замовником було зазначено наступне: «що для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування дезінфекційних засобів згідно Додатка 1.» Щодо посилання Вами на рішення АКМУ – «щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз.», то про рішення АМКУ від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, нам не відомо, на офіційному сайті АМКУ http://www.amc.gov.ua таке рішення відсутнє. Вимога щодо надання гарантійного листа базується лише з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій та своєчасне постачання товару у кількості, якості та з строками придатності які відповідають вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 5fca9dd64abf4ff89c85b8105e441d17
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-002948-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що пропозиція другого вашого улюбленого учасника, який навіть не намагався в процесі редукціону конкурувати по ціні, бо був впевнений в перемозі, вам привабливіша, бо там є корупційна складова для ваших посадових соіб. Але вигадані штучні протизаконні аргументи відхилення нашої пропозиції є такими, що зацікавлять контролюючі органи, куди ми направляємо листи. По -перше ми виконали всі вимоги документації, а підтверджуючими документами еквівалентності є методичні вказівки, в яких зазначені характеристики продукції. Всі запропоновані нами засоби є повними еквіалентами за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, клас безпеки, режими використання, умови використання та зберігання. По друге, ваше намагання перекрутити на свій манер п.6.4 Наказу №35 залиште собі. Це ви з власної кишені можете витрачати гроші на свій розсуд. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, насам перед хочу Вамс зауважити, що ви звертаєтеся до нас на порталі Державних закупівель, та при цьому опануйте себе та дотримуйтеся ділової етики! Ви своїми безпідставним обвинуваченням, наклепу на наш заклад та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, порушуєте наші права, принижуєте репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. По перше, Вами запропоновано інший предмет закупівлі ніж зазначено в оголошені. Посилання на те, що не надано жодного документу щодо еквівалентності є повністю обґрунтованим, оскільки Замовник розглядає лише документи а не ствердження учасника. Ви зазначаєте, що згідно до методичних вказівок Вами було зроблено висновок про повну еквівалентність препаратів, хоча такий висновок може дати лише спеціалізований заклад який проводить відповідні випробування та порівняння! До того ж не було Вами не надано гарантійного листа від виробника засобу «Біонол», а це в свою чергу не виконання умов закупівлі. Ми провели неупередженої оцінки пропозиції яку Вами була надано, та висновки викладені в протоколі. По друге, стосовно п. 6.4. Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Шановні, в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Звертаємо Вашу увагу, що може! Законодавцем надано таке право замовнику. Відповідно до вашої логіки та вашого трактування п 6.4. Наказу Зовнішторгвидав України № 35 дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні при цьому якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні) то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти). Вам не здається це трохи дивним? І взагалі тоді навіщо надані таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти, це якось дивно. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено. По третє, стосовно погроз звернутися до контролюючих органів та громадських організацій, то на сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні