-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у місті Рівному за кадастровим номером 5610100000:01:055:0650 площею 700 м2 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) право оренди якої підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах)
Завершена
14 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140.00 UAH
мін. крок: 1% або 140.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2023 08:25 - 02.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення замовником п.3.1 розділу V оцінка тендерної документації
Номер:
27a714eef8c24e40a26fb33e16f06984
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-000143-a.b4
Назва:
Порушення замовником п.3.1 розділу V оцінка тендерної документації
Вимога:
Відповідно до розділу V Оцінка тендерної документації було порушення замовником пункт 3.1, а саме: - Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних документацій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель, тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Виходячі з вищезазначеного прошу надати обгрунтовану відповідь у зв'язку з чим Ви не надали доступ про "Вимогу про усунення невідповідностей" на момент оцінки на майданчику? У зв'язку з цим у мене не було можливості додати довідку про відкритий рахунок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2023 10:49
Вирішення:
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В свою чергу при проведенні відкритих торгів з особливостями, Замовником було зазначено, що тендерна пропозиція учасника має містити документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Одним із кваліфікаційних критеріїв Замовником було зазначено в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження відкритого не бюджетного рахунку в органах Казначейства. Вимога замовником щодо наявності відкритого не бюджетного рахунку в органах Казначейства для учасників передбачена законодавством України, зокрема тим, що в умовах воєнного стану та згідно внесених змін пунктом 191 в Постанову Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на відкритий не бюджетний рахунок в органах Казначейства, який використовується тільки для сплати податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Виконавця після підписання Сторонами акта приймання – передачі наданих послуг. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, в умовах воєнного стану оплату Замовник за надані послуги здійснює після дозволу Державної казначейської служби України.
Варто зазначити, що такий порядок та рахунок щодо здійснення оплати за договором на виконання послуг було зазначено і в умовах самого проєкту договору, з умовами якого учасники відкритих торгів з особливостями мали право ознайомитися на електронному майданчику закупівель веб-порталу Уповноваженого органу в розділі “Вимоги до тендерної пропозиції”.
Крім того, повідомлено додатково, що у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону;
Частиною 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення замовником п.3.1 розділу V оцінка тендерної документації
Номер:
debebc9fdd2b4d9fb21b07818fb65fb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-000143-a.a3
Назва:
Порушення замовником п.3.1 розділу V оцінка тендерної документації
Вимога:
Відповідно до розділу V Оцінка тендерної документації було порушення замовником пункт 3.1, а саме:
- Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних документацій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель, тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Виходячі з вищезазначеного в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1 від 10.05.2023 року нічього невказано.
На момент оцінки на майданчику небуло можливості загрузити довідку про відкритий рахунок.
Прошу надати можливість надати довідку про відкритий рахунок через майданчик згідно до розділу V Оцінка тендерної документації пункт 3.1.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про відкриття рахунку.jpg.asice 11.05.2023 11:07
Дата подачі:
11.05.2023 11:07
Вирішення:
Як визначено відповідно до пункту 1 розділу 3 умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів з реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час розгляду отриманих документів до тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” встановлено, що тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження та не відповідає вимогам встановленим замовником, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність відкритого не бюджетного рахунку в органах Казначейства, що не відповідає кваліфікаційним критеріям пункту 5 розділу 3 тендерної документації, вимоги щодо оформлення якої передбачені тим, що в умовах воєнного стану та згідно внесених змін пунктом 191 в Постанову Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на відкритий не бюджетний рахунок в органах Казначейства, який використовується тільки для сплати податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Виконавця після підписання Сторонами акта приймання – передачі наданих послуг. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, в умовах воєнного стану оплату Замовник за надані послуги здійснює після дозволу Державної казначейської служби України.
Крім того, згідно вказаної інформації у тендерній пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” від 03.05.2023р. № 79 учасником зазначено лише реквізити банку, номер рахунку, який надає обслуговування учаснику, а саме:
- АТ “Райффайзен Банк” IBAN UA 13 3808 0500 0000 0026 0068 0920 3 UAH МФО 380805.
Вказана інформація, підтверджує лише відкриттям учасником поточного рахунку у банківській установі. Іншої інформації у формі довідок від учасника не надходило.
Таким чином, підсумовуючи наведене тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” не містить документального підтвердження та не відповідає вимогам, встановленим замовником, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність відкритого не бюджетного рахунку в органах Казначейства, що не відповідає кваліфікаційним критеріям пункту 5 розділу 3 тендерної документації, тому така пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо наявності відкритого небюджетного рахунку в органах Казначейства
Номер:
8ff6b90274c5484ca00d0eb88d7ebec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-000143-a.b2
Назва:
Щодо наявності відкритого небюджетного рахунку в органах Казначейства
Вимога:
Керуючись Постановою від 7 липня 2022 р. № 765
"Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 48, ст. 2974), доповнивши його пунктом 19-1 такого змісту:
“19-1. Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім’я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.”. Виходячі з вищещазначеного відкритий рахунок в органах Казначейства може бути відкритий по можливості, але необов'язково, так як вже є відкритий рахунок в банку у ФОП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2023 17:02
Вирішення:
Під час розгляду отриманих документів до тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” встановлено, що тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження та не відповідає вимогам встановленим замовником, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність відкритого не бюджетного рахунку в органах Казначейства, що не відповідає кваліфікаційним критеріям пункту 5 розділу 3 тендерної документації, вимоги щодо оформлення якої передбачені тим, що в умовах воєнного стану та згідно внесених змін пунктом 191 в Постанову Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на відкритий не бюджетний рахунок в органах Казначейства, який використовується тільки для сплати податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Виконавця після підписання Сторонами акта приймання – передачі наданих послуг. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, в умовах воєнного стану оплату Замовник за надані послуги здійснює після дозволу Державної казначейської служби України.
Крім того, згідно вказаної інформації у тендерній пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” від 03.05.2023р. № 79 учасником зазначено лише реквізити банку, номер рахунку, який надає обслуговування учаснику, а саме:
- АТ “Райффайзен Банк” IBAN UA 13 3808 0500 0000 0026 0068 0920 3 UAH МФО 380805.
Вказана інформація, підтверджує лише відкриттям учасником поточного рахунку у банківській установі. Іншої інформації у формі довідок від учасника не надходило.
Таким чином, підсумовуючи наведене тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” не містить документального підтвердження та не відповідає вимогам, встановленим замовником, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність відкритого не бюджетного рахунку в органах Казначейства, що не відповідає кваліфікаційним критеріям пункту 5 розділу 3 тендерної документації, тому така пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції та незвоєчасного надання замовником роз'яснень
Номер:
df5fbc68141c4556af5d479282edf5dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-000143-a.b1
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції та незвоєчасного надання замовником роз'яснень
Вимога:
Замовник не розкрив тендерну пропозицію невідповідності в інформації документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та /або змінив предмет закупівлі під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких відповідностей
Пов'язані документи:
Замовник
- рішення УО 0650.pdf 11.05.2023 08:48
Дата подачі:
10.05.2023 16:40
Вирішення:
Замовником розглянуто тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця “Кравця Ярослава Ігоровича” в складі якої містилися документи долучені в електронну систему закупівель при поданні такої пропозиції. В результаті розгляду яких встановлено невідповідність наданих документів учасником, які вимагалися в тендерній документації замовника. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вище зазначене було прийнято рішення уповноваженою особою від 10.05.2023 р.
Статус вимоги:
Відхилено