Реконструкція та технічне переоснащення теплових пунктів в житловому будинку ОСББ «Русанівський бульвар 4» за адресою: Русанівський бульвар, 4, м. Київ. (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2023 року №04-ОД «Про виконання робіт у 2023 році в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках»
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 15.11.2023. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
Закупівля проводиться з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25)
Завершена
892 044.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 461.00 UAH
Період оскарження:25.04.2023 17:23 - 01.05.2023 11:00
Вимога
Вирішена
Очікувана вартість предмета закупівлі
Номер:1fd1dc4f89734c7285a8885400e42dc5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-04-25-011804-a.c3
Назва:Очікувана вартість предмета закупівлі
Вимога:
Просимо Замовника надати роз’яснення яким чином та на підставі яких нормативно-правових актів та/або інших документів визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.04.2023 11:09
Вирішення:Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
Роз’яснення стосовно п. 5 додатку 3 Оголошення
Номер:be87760a28c74d9984224bc5c79ab83f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-04-25-011804-a.c2
Назва:Роз’яснення стосовно п. 5 додатку 3 Оголошення
Вимога:
Пунктом 5 додатку 3 Оголошення про проведення закупівлі Замовник, вимагаючи надання ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї, що є чинною на дату розкриття пропозиції, встановив дискримінаційну вимогу, обмеживши потенційне коло учасників закупівлі. Оскільки з 2020 року ліцензія на будівельні роботи більше не видається в паперовому вигляді, про факт видачі ліцензії тепер свідчить запис в електронному реєстрі. Вимагаючи надання ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї, що є чинною на дату розкриття пропозиції, Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників закупівлі, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та інші принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів (в тому числі наше товариство), які отримали ліцензію в електронному вигляді, а не в паперовому. Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО Замовника внести до Оголошення про проведення закупівлі, усунувши цю дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до пункту 5 додатку 3 Оголошення про проведення закупівлі, а саме виключити даний пункт з Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.04.2023 11:00
Вирішення:Умови оголошення містять вимоги, які замовник вважає за необхідне для належного виконання робіт, однією з таких вимог є наявність ліцензії, або декларації про провадження господарської діяльності
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Роз’яснення стосовно п. 5 додатку 3 Оголошення
Номер:77c96624f7494b2b831ac0acb007c132
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-04-25-011804-a.c1
Назва:Роз’яснення стосовно п. 5 додатку 3 Оголошення
Вимога:
Оскільки пунктом 5 додатку 3 оголошення про проведення закупівлі Замовником вимагається надання ліцензії на будівельні роботи, тому просимо уточнити до якого класу наслідків відноситься об’єкт будівництва, стосовно якого проводиться закупівля?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.04.2023 10:46
Вирішення:Об`єкт будівництва відноситься до класу наслідків СС1