• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби в асортименті)

2220 Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження: Юридична адреса:ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288, м. Жмеринка,23100. Адреса для листування:ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288, м. Жмеринка,23100. Місце поставки товару -ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288, м. Жмеринка,23100 . Поставка здійснюється до 31.12.2023. Найменування та кількість предмету закупівлі: ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби в асортименті)-67 позиціїй та 24 942 одиниці. Найменування,міжнародна непатентована назва, технічні, кількісні та якісні характеристики до товару вказані в Додатку № 1 до тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки є ціна

Завершена

1 640 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 25.04.2023 16:49 - 26.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження дискримінаційних умов

Номер: ff2a8cedbc204b488e0e4a4a9459f04b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-011415-a.c2
Назва: Оскарження дискримінаційних умов
Вимога:
Деталі у тексті скарги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний потенційний учасник ! Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6291-р/пк-пз від 10.05.2023 року було встановлено наступне: «Скаржник просить розділити предмет закупівлі на окремі лоти відповідно до кількості заявлених МНН, зокрема, виділити в окремий лот наступне найменування: МНН "Albumin", Торгівельна назва – "АЛЬБУНОРМ 5 % розчин для інфузій, 50 г/л по 100 мл розчину у флаконі, по 1 флакону в картонній коробці" (а саме: № п/п 55 згідно додатку № 1 Документації).» «Замовник, визначивши предмет закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону та Особливостей. Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином формування Замовником предмета закупівлі у наведений вище спосіб порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою Пропозицію через наявну умову Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» «Разом з тим, враховуючи наведене, в Державному реєстрі лікарських засобів України за МНН "albumin" (Альбунорм 5%) з дозуванням та формою випуску, передбаченими Документацією, міститься інформація про продукцію одного виробника. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника (зокрема, за позицією 55 додатку 3 Документації), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації.» З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, нами було внесено відповідні зміни, а саме : У Додаток 1 до тендерної документації , що містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) Замовником прибрано посилання на певну торговельну марку або виробника, та викладено згідно з умовами закупівлі медичних послуг за пакетом медичних гарантій «ГОТОВНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ДО НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» встановленого вимоги до медичного кошика. Зокрема, Міжнародне непатентоване найменування Форма випуску Дозування Незнижувальний запас albumin флакони 5%, 100 мл 5 Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради, як Замовник, ні в якій мірі не перешкоджає жодному учаснику в отриманні дозволів, ліцензій або інших необхідних документів, якщо їх наявність необхідна для прийняття участі в відкритих торгах. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискримінаційних умов

Номер: 7985b2ab80464cfd9fe0cd069c21795e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-011415-a.c1
Назва: Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
Деталі у тексті скарги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2023 19:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2023 18:13
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2023 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації 24 травня 2023 року
Автор: ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА", Олена Берлюк +380685927707 o.berliuk@biopharma.ua