• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продуктові набори

Торги не відбулися

52 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 525.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2023 16:37 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: af2182189da7405b9e0b7d7530bdec75
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-011119-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) В ТД Замовника п.п 2.1 пункту 2 Додатку №2 ТД, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ вимагається: Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність виконання аналогічних договорів про здійснення закупівлі товарів, аналогічних предмету закупівлі за 2018-2022 роки. Аналогічний договір – договір поставки продуктових наборів або продуктів харчування. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в повному обсязі: скан-копії договорів, зазначених в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які здійснювали свою господарську діяльність у вказаний в ТД Замовника період. Якщо ж Учасник не проводив господарську діяльність у даний період, або суб’єкт господарювання був створений у 2023 році і відповідно почав свою господарську діяльність у 2023 році, то такий учасник фізично не може виконати дану вимогу ТД. А, отже, дана умова є дискримінаційною по відношенню до таких суб’єктів господарювання та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі. Хочемо звернути Вашу увагу на Рекомендації №13-рк від 31.03.2020 року Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції». Вказані рекомендації надавалися з метою формування конкурентного середовища на ринку послуг їдалень, кейтерингових послуг та постачання продуктів харчування під час проведення публічних закупівель. У підпункту 2 пункту 53 Рекомендацій №13-рк (сторінка 10) вказується наступне: «2) Наявність досвіду виконання аналогічного договору. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням замовника. Однак для Замовника важливо переконатися у тому, що учасник має досвід поставки аналогічного товару, тобто має об’єктивну можливість виконати договір. Разом із тим встановлення вимоги щодо наявності досвіду виконання договорів за конкурентний період або в кількості більше двох, або вимога, що аналогічний вважається договір на поставку саме конкретного продукту харчування, що є предметом закупівлі, можна вважати НАДЛИШКОВИМ. Через встановлену дискримінаційну вимогу у тендерній документації, маючи об’єктивну можливість виконати договір, ми не можемо взяти участь у закупівлі, оскільки такі договори не укладені «за 2018-2022 рр. Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо Замовника торгів привести вимоги щодо кваліфікаційного критерію ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, які зазначені у підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №2 ТД, у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити наступну вимогу: «про наявність виконання аналогічних договорів про здійснення закупівлі товарів, аналогічних предмету закупівлі за за 2018-2022 роки»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником уважно розглянуто Вашу вимогу. Зазначаємо, що замовник здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1078 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Закупівля продуктових наборів здійснюється замовником на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 р. № 2726/2767, а саме для забезпечення продуктовими наборами малозабезпечених мешканців Спеціалізованого будинку. Варто зазначити, що люди, які забезпечуються продуктами харчування за цією програмою, є соціально вразливою категорією населення. Наявність в переліку документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, довідки про виконання аналогічних договорів зумовлена наявністю досвіду роботи замовника з ненадійними та недобросовісними постачальниками, які відмовлялись виконувати умови укладених договорів, що було причиною несвоєчасного забезпечення мешканців продуктами харчування, які є для них необхідними. Оскільки соціально вразливі категорії населення потребують особливого соціального захисту, Замовник має намір співпрацювати з постачальниками, які мають досвід роботи. Зменшення ризиків поставки неякісного товару, порушень строків поставки є метою встановлення вимоги надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Проаналізувавши рекомендації Антимонопольного комітету України, вважаємо, що в даному випадку замовник не встановлює надлишкових та дискримінаційних вимог, тому що не обмежує період набуття досвіду малим проміжком часу, не встановлює обмежень щодо наявності досвіду з певним типом установ (наприклад, бюджетними установами), не встановлює обмежень щодо суми аналогічних договорів, а лише хоче впевнитись у наявності досвіду роботи за значний проміжок часу. Тому формулювання даної вимоги необхідним. Зважаючи на вищевказане, не маємо змоги задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 1b0a6b2fcf5f4bec9977c093910f0ba2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-011119-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни в Тендерну документацію, а саме в Додаток 4- (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) - «Згущене молоко незбиране з цукром 8,5% жирності» ДСТУ 4274:2003. ДСТУ 4274:2003 на згущене молоко не діюче, дію документу відмінено с 01.11.2020 згідно наказу від 13.11.2019 № 352 «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни до національного стандарту» на заміну йому прийняли ДСТУ 4274:2019.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вашу вимогу розглянуто та задоволено. Зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено