-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Готові корми для домашніх тварин
Завершена
3 489 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 447.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 447.77 UAH
Період оскарження:
25.04.2023 16:18 - 06.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Коливання ціни
Номер:
7b860fa3918f4210927b2210da49afc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.a8
Назва:
Коливання ціни
Вимога:
Відповідно до Проекту договору(Додаток 4 ) п1.3 Істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1.3.1 Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
1.3.2 Зміни ціни за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни Товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.3.4 Покращення якості предмета закупівлі (Товару) за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.3.5 Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання Товару у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
1.3.6 Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Товару).
1.3.7. Зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок.
1.3.8 Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в цьому договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в цьому договорі.
При цьому, відповідно до п 19 Особливостей (Постанова 1178) : 9. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
{Абзац перший пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1482 від 27.12.2022, № 157 від 17.02.2023}
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
{Підпункт 4 пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 157 від 17.02.2023}
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НАПІДПУНКТ 2 ПУНКТУ 19 ОСОБЛИВОСТЕЙ!!!
ДАНИЙ ПУНКТ ГОВОРИТЬ, ЩО Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання.
Тобто ціна може збільшитися більше, чим на 10 % .Під час війни взагалі неможливо спрогнозувати ціну на товар до кінця року, а обмеження в піднятті ціни до 10% є незаконним!
Обмеження в піднятті ціни на товар до 10% було встановлено в Законі про публічні закупівлі. А наразі замовники здійснюють закупівлі за особливостями, що встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Просимо внести зміни до Проекту договору відповідно до діючого законодавства та особливостей!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 22:55
Вирішення:
вносяться зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність Договору постачання а саме пунк 5.1.
Номер:
bb6586a0d68346eead5fc184c3caf10b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.c7
Назва:
Невідповідність Договору постачання а саме пунк 5.1.
Вимога:
Вимагаємо усунути дану невідповідність, корм не є лікарським засобом! 5.1.Якість товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації (Державній фармакопеї, фармакопейним статтям, стандартам, технічним умовам) та бути підтверджена сертифікатом якості заводу виробника або висновком контрольно-аналітичної лабораторії на кожну партію товару, поставленого відповідно до заявки Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 15:54
Вирішення:
вносяться зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність Договору постачання а саме пункт 5.2
Номер:
f2e62ec3f1494ac895bba13a1a5dc48a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.a6
Назва:
Невідповідність Договору постачання а саме пункт 5.2
Вимога:
Шановний Замовник!
Вимагаєсо змінити пункт 5.2. "Постачальник відповідає за якість поставленого Товарів протягом усього терміну його придатності, за умови обов'язкового дотримання Замовником умов зберігання та транспортування, передбачених діючими АНД."
Так як діюче АНД - це речовини (субстанції) та допоміжні речовини, які використовуються під час виробництва зареєстрованих лікарських засобів.
А Ви закупляєте по коду ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин і це не є лікарським засобом!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 15:52
Вирішення:
вносяться зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідполвідність договору постачання до ТД а саме пункт 5.4.
Номер:
63b06c1378534f59b315a2f6d3a09523
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.c5
Назва:
Невідполвідність договору постачання до ТД а саме пункт 5.4.
Вимога:
Шановний замовник!
Згідно розміщеного Вами Додаток 4корма.docx від 28.04.2023р.
Просимо усунути такий пункт 5.4. з договору так як ви закупляєте готові корми для домашніх тварин а не лікарські засоби!
"Замовник зобов'язаний забезпечити проведення вхідного контролю якості лікарських засобів і мати Уповноважену особу. Уповноважена особа Замовника зобов’язана здійснювати перевірку лікарських засобів, які надходять до Замовника, і супровідних документів - накладних, сертифікатів якості, що видані Постачальником, відомостей про державну реєстрацію лікарського засобу; здійснювати оформлення висновку вхідного контролю якості лікарських засобів та інші обов'язки згідно чинного законодавства."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 15:47
Вирішення:
вносяться зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога в Додатку №2 МТБ
Номер:
2f321b3aee054123bf9067562d11c91b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога в Додатку №2 МТБ
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було оголошено закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (готові корми для домашніх тварин). Згідно додатку № 2 до вашої тендерної документації: “Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару. Ця умова суперечить пункту 29 Особливостей. Відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Згідно з частиною 2.ст 16 ЗУ Про Публічні Закупівлі: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:" п1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.” З урахуванням вищевикладеного вимагаємо усунути порушення, а саме виключити Замовником із Тендерної документації такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме “Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару. Звертаємо увагу, що Пункт 29 передбачає саме заборону застосування вищенаведеного під час здійснення закупівлі товарів до учасників процедури закупівлі- кваліфікаційні критерії, визначені п. 1 і 2 частини другої статті 16 Закону а не можливість щодо їх застосування. З цього приводу існує практика АМКУ. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: РІШЕННЯ № 425-р/пк-пз від 12.01.2023 Скаржник зазначає, що в пункті 1 додатку 1 Документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. В додатку 3 в розділі "Iншi дoкумeнти, для пiдтвepджeння тeхнiчнoї cпeцифiкaцiї тa iншим вимoгaм щoдo пpeдмeтa зaкупiвлi" Документації (зокрема, в частині необхідності надання довідки пpo нaявнicть влacнoгo aбo opeндoвaнoгo вaнтaжнoгo тpaнcпopту, щo пpидaтний для пocтaвки тoвapу, копій відповідних договорів, свідоцтв про дepжaвну peєcтpaцiю тpaнcпopтних зacoбів, документів видaних Учacнику, щo пiдтвepджують вiдпoвiднicть мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи вимoгaм зaкoнoдaвcтвa з питaнь oхopoни пpaцi тa дoкумeнтів видaних пpeдcтaвнику Учacникa упoвнoвaжeнoгo пiдпиcувaти дoгoвip, щoдo нaявнocтi пepeвipки знaнь з питaнь oхopoни пpaцi) Замовником також встановлено вимоги та перелік документів (інформації) для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. У відповідності до вимог статті 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі, зокрема, твердого палива положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Скаржник вважає, що встановлення Замовником вищезазначених вимог є дискримінацією учасників та цілком не узгоджується з вимогами законодавства, зокрема, Особливостей, та не дає Учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції і взяти участь у закупівлі. Позиція АМКУ: Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації (в частині застосування кваліфікаційних критерів суперечать пункту 29 Особливостей в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 14:47
Вирішення:
вносяться зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність додатку №3
Номер:
8837a0f93acb41a099f44e862d54d63b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.a3
Назва:
Невідповідність додатку №3
Вимога:
У внесених Вами змінах "Тендерна документація корма 2023 рік.doc" від 28.04.2023року в Додатку №3 невідповідність. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі а саме (паучі) прописано не вірно : М'який корм для собак (в пакуванні паучі) а характеристики для котів (сухий корм для котів відповідно до сертифікатів якості повинен містити: сирий білок 9,0%, сира зола 2,0%, вологість 75%, клітковина 1,0%)
Прошу внести зміни в документацію і виправити невідповідність
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 14:26
Вирішення:
вносяться зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Проект договору (Додаток 4)
Номер:
1b90dff0428a48cebaf3054f8e77c1dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.c2
Назва:
Проект договору (Додаток 4)
Вимога:
У додатку 4 до тендерної документації опубліковано проект договору. У пункті 1.1 Пректу договору серед іншого зазначено: "... Готові корми для домашніх тварин за ДК 021:2015:15710000-8 готові корми для сільськогосподарських та інших тварин, зазначені в специфікації (Додаток № 1), що додається до Договору і є його невід’ємною частиною, ..." Проте сама Специфікація (Додаток № 1) відсутня у проекті договору, опублікованого у тендерній документації. Будь ласка, внесіть зміни до тендерної документації шляхом додавання Специфікації до проекту договору (Додаток 4 до ТД).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2023 14:47
Вирішення:
оприлюднюється відповідний документ
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
632caf3379934ba8bb7746398a4ae42e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-010698-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на умови_корм.docx 26.04.2023 16:12
Дата подачі:
26.04.2023 16:12
Вирішення:
готуються зміни відповідно до чинного законодавства
Статус вимоги:
Задоволено