-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання проектної роботи та проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Вільський Шлях, 15 в м. Житомир»
Завершена
230 003.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.02 UAH
Період оскарження:
25.04.2023 11:35 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Номер:
43b2372cc6e54a218239c9703db340bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-004252-a.a4
Назва:
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Вимога:
Шановний Замовник,
прошу Вас аргументувати наведені нижче вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
"11. Для підтвердження своєї кваліфікації та досвіду виконання аналогічних робіт (подібних за складом) Учасник повинен надати не менше 10 (десяти) сканованих копій договорів, протягом останніх трьох років. В складі пропозиції надати довідку в довільній формі з зазначенням договорів, що надає Учасник. З можливістю Замовника, відвідати об’єкти що зазначені у довідці."
Дана вимога, як і переважна більшість вимог зазначених в даній тедерній документації, є дискримінаційними та обмежує потенційне коло учасників.
Дана вимог, є дискримінаційними та обмежує потенційне коло учасників, оскільки прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають саме не менше 10 (десяти) сканованих копій договорів, протягом останніх трьох років.
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупілві" передбачено, що замовник може вимагати підтвердження наявності аналогічного досвіду, при цьому для для підтвердження досвіду достатньо буде надання одного аналогічного договору без урахування дати виконання , оскільки учасник, що має один аналогічний договір та учасник. що має десять аналогічних договорів мають однаковий досвід з виконання аналогічних робіт, так само як і досвід виконання аналогічних робіт що перевищує зазначений термін у три роки.
Виходячи з положень тендерно документації, Замовник порушує вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт та обмежує коло учасників, а саме:
1. кількістю аналогічних договорів;
2. часовим проміжком реалізації аналогічних договорів;
3. формулюванням "подібних за складом", адже аналогічним, згідно умов закупівлі повинен вважатись договір що відповідає коду ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування;
4. можливістю Замовника, відвідати об’єкти що зазначені у довідці, оскільки учасник не несе жодної відповідальності та/або зобов'язань щодо забезпечення доступу до об'єкту третіх осіб. Водночас, нагадую Вам, що предметом закупівлі є "Виконання проектної роботи та проведення експертизи проектно-кошторисної документації", результатом чого є проектна документація та звіт експертної організації, а не "реалізація" об'єкта будівництва. В свою чергу, надання Замовнику проектної документації згідно аналогічного договору можу бути неможливим у зв'язку з рядом причин, в т.ч. умов Договору на виконання (надання) зазначених робіт (послуг).
Наперед зазначу, що дані твердження є актуальними і в ситуації з варістю аналогічних договорів, оскільки їх вартість не впливає на наявність або відсутність досіду виконання аналогічних робіт, а лиш штучно звужує потенційне коло учасників.
Додатково повідомляю, що подібні вимоги до тендерної документації, неодноразово були визначені як дискримінаційні рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема:
- рішення від 09.08.2021 року №18179;
- рішення від 04.05.2022 року №4395.
У разі недостатньої або необгрунтованої аргументації прошу привести дані вимоги у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2023 23:29
Вирішення:
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пункту 11 Замовник просить, що для підтвердження своєї кваліфікації та досвіду виконання аналогічних робіт (подібних за складом) Учасник повинен надати не менше 10 (десяти) сканованих копій договорів, протягом останніх трьох років. В складі пропозиції надати довідку в довільній формі з зазначенням договорів, що надає Учасник. З можливістю Замовника, відвідати об’єкти що зазначені у довідці.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що в статті 16 Закону зазначено про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто для замовника не встановлено обмежень по кількості аналогічних договорів. Замовник може вимагати один або декілька аналогічних договорів для підтвердження досвіду учасника.
Специфіка предмета закупівлі - Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання. Замовник просить підтвердити досвід учасника в цій сфері за останні 3 роки, оскільки резервні джерела електропостачання є сучасними та виконання робіт з проектування потребує сучасного підходу. Замовник не обмежує коло учасників, шляхом встановлення короткого проміжку виконання аналогічних договорів (наприклад - 3 місяці, 1 рік). Три роки – це достатній проміжок для підтвердження учасником своєї кваліфікації. При цьому не порушуються вимоги статті 22 та статті 16 Закону та Особливостей.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, а саме «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання», Замовник просить підтвердити досвід учасника саме в подібних роботах. Тому і вимагає надати копії аналогічних договорів подібних за складом. При цьому не порушуються вимоги статті 22 та статті 16 Закону та Особливостей.
Відповідно до пункту 39 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Використовуючи своє право, Замовник зазначає, що може відвідати об’єкти, що зазначені в довідці, в якій зазначені аналогічних договори, для підтвердження достовірності наданої учасником інформації.
Варто зазначити, Замовник не встановлює вимог щодо вартості аналогічних договорів, оскільки їх вартість не впливає на наявність або відсутність досвіду виконання аналогічних робіт.
З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо відповідность учасника вимогам міжнародних стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи
Номер:
d00fbe498ad54f398ce24e813a106830
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-004252-a.a3
Назва:
Щодо відповідность учасника вимогам міжнародних стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи
Вимога:
Шановний Замовник, прошу Вас аргументувати наведені нижче вимоги до наявність документів, що підтверджують відповідність учасника вимогам міжнародних стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
"9. Учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам міжнародних стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи:
- міжнародного стандарту ІSO 9001:2018 «Системи управління якості. Вимоги»;
- міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»."
Звертаю Вашу увагу що предметом закупівлі є виконання проектної роботи та проведення експертизи проектно-кошторисної документації, а не здійснення електромонтажних робіт.
У разі недостатньої або необгрунтованої аргументації прошу Вас видалити дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2023 22:42
Вирішення:
Відповідно до пункту 9, Замовник просить надати учасником в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам міжнародних стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи: міжнародного стандарту ІSO 9001:2018 «Системи управління якості. Вимоги»; міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»; міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказані сертифікати відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Застосування підходів ISO 9001:2018 у системі управління визначає, що учасник: поліпшує загальну дієвість та забезпечує міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку; покращує якість послуг, тим самим підвищує задоволеність своїх замовників; є конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; забезпечує прозорість та легкість управління діяльністю організації; запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Згідно з наказом ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» були прийняті також у якості Національних стандартів України ДСТУ ISO 14001:2015. Вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій даних сертифікатів є підтвердженням того, що учасник впровадив та застосовує у своїй діяльності систему управління якістю та системи екологічного управління. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості та системи екологічного управління, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання послуг (виконання робіт) якісно, з урахуванням вимог чинного природоохоронного законодавства України. При проєктуванні важливою складовою є оцінка впливів планованої діяльності на навколишнє природне середовище та визначення заходів щодо захисту навколишнього природного середовища у процесі будівництва (реконструкції). Система екологічного управління є інструментом, який дає можливість підприємству визначити екологічні аспекти її діяльності, зокрема розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню, визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги, забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України, визначати та досягати екологічних цілей, поліпшувати екологічні характеристики.
Щодо сертифікату, який підтверджує, що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ІSО 37001:2016, ІDТ), повідомляємо, що метою зазначеного стандарту є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Вимоги стандарту стосуються питань протидії корупції у державних, приватних та неприбуткових секторах, охоплюють корупційні порушення як з боку певної компанії, так і всередині організації: хабарництво із боку працівників організації, хабарництво із боку ділових партнерів, прямий і непрямий підкуп та інші корупційні дії. Тож, вимога щодо наявності сертифікату, який підтверджує впровадження зазначеного стандарту, який описує вимоги щодо впровадження протикорупційних систем управління, має цілком виправдане значення та застосування при проведенні процедур закупівель за державні кошти. Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління, протидії корупції у державних секторах тощо.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) документ, який підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві системи управління якості, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці. Наявність сертифікатів засвідчує, що систему управління якістю, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці, впроваджену на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 45001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг. Наявність в Учасника сертифікату ISO 45001 є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються.
Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту, тому що об’єкт на якому будуть проводитись роботи відноситься до об’єктів з масовим перебуванням людей.
Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію в короткі терміни.
Специфіка предмета закупівлі - Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання. Надання вищезгаданих сертифікатів вимагається у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, оскільки проектування робіт буде здійснюватися саме у цій сфері.
З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо наявність працівників відповідної кваліфікації
Номер:
ff35c86eda1645eb9ea9faa8f791b6c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-004252-a.c2
Назва:
Щодо наявність працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, прошу Вас аргументувати наведені нижче вимоги до наявність працівників відповідної кваліфікації, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: "6. Склад проектної групи у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації має відповідати наступним мінімальним вимогам: - головний інженер проекту – 1 (одна) особа; - інженерно-проектна група – не менше 2 (двох) осіб." Звертаю Вашу увагу на наступне: - згідно статті 7 Закону України "Про архітуектурну діяльність" - проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат; - відповідно до п.12 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого наказом Мінрегіонбуд від 16.05.2011 №45 (у редакції наказу Мінрегіонбуд від 23.03.2012 року № 122) - проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа), які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Тобто, для розроблення проектної документації обов'язкова наявність ГАПа (ГІПа), а кількість відповідальних виконавців (працівників) не нормується та визначається проектувальником самостійно в межах чинного законодавства. Водночас, станом на сьогодні, для розроблення проектної документації із залученням бюджетних коштів, окрім ГІПа, обов'язкова наявність відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат за напрямком: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі недостатньої або необгрунтованої аргументації прошу Вас привести дані вимоги у відповідність до чинного законодавства шляхом внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2023 00:43
Вирішення:
: Відповідно до пункту 5 Замовник просить надати Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, а також скановані копії відповідних сертифікатів та/або дипломів про освіту на цих працівників. Досвід роботи заявлених фахівців має бути не менш ніж 3 роки. В довідці необхідно вказати ПІБ працівників, посаду, освіту, спеціальність та загальний стаж роботи. Вказати інформацію про головного інженера, який повинен мати спеціалізовану освіту за інженерним напрямком енергетика, а також досвід роботи за фахом на посаді учасника не менше ніж 3 роки.
Відповідно до пункту 6, склад проектної групи у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації має відповідати наступним мінімальним вимогам: головний інженер проекту – 1 (одна) особа; інженерно-проектна група – не менше 2 (двох) осіб.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до типу виконання робіт, а саме Реконструкція системи електропостачання, Замовник користується своїм правом вимагати від учасника процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому не порушуючи вимоги статті 22 та статті 16 Закону та Особливостей.
Крім того, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки дану вимогу може виконати не один учасник.
А також, відповідно до статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо досвіду роботи працівників
Номер:
89233a93b81e458f9a1b3927da38314a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-25-004252-a.c1
Назва:
Щодо досвіду роботи працівників
Вимога:
Шановний Замовник, прошу Вас аргументувати наведені нижче вимоги до працівників Учасника, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: "5. Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, а також скановані копії відповідних сертифікатів та/або дипломів про освіту на цих працівників. Досвід роботи заявлених фахівців має бути не менш ніж 3 роки. В довідці необхідно вказати ПІБ працівників, посаду, освіту, спеціальність та загальний стаж роботи. Вказати інформацію про головного інженера, який повинен мати спеціалізовану освіту за інженерним напрямком енергетика, а також досвід роботи за фахом на посаді учасника не менше ніж 3 роки." Особливу увагу прошу звернути на: - необхідність підтвердження 3-и річного досвіду роботи заявлених фахівців; - необхідності наявності "головного інженера"; - необхідності "головному інженеру проекту" спеціалізованої освіти за інженерним напрямком енергетика; - необхідності "головному інженеру проекту" досвіду роботи за фахом на посаді учасника не менше ніж 3 роки. У разі недостатньої або необгрунтованої аргументації прошу Вас видалити дані вимоги шляхом внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2023 00:42
Вирішення:
Відповідно до пункту 5 Замовник просить надати Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, а також скановані копії відповідних сертифікатів та/або дипломів про освіту на цих працівників. Досвід роботи заявлених фахівців має бути не менш ніж 3 роки. В довідці необхідно вказати ПІБ працівників, посаду, освіту, спеціальність та загальний стаж роботи. Вказати інформацію про головного інженера, який повинен мати спеціалізовану освіту за інженерним напрямком енергетика, а також досвід роботи за фахом на посаді учасника не менше ніж 3 роки.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до типу виконання робіт, а саме Реконструкція системи електропостачання, Замовник користується своїм правом вимагати від учасника процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому не порушуючи вимоги статті 22 та статті 16 Закону та Особливостей.
Крім того, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки дану вимогу може виконати не один учасник.
А також, відповідно до статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено