• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Частини гірничо-шахтного обладнання

Завершена

4 830 432.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 153.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2023 11:27 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 7845bb3441d7471f9ef3be777883ebd2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-004036-a.b1
Назва: дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши зміст тендерної документації, було виявлено кілька вимог, які обмежують коло учасників закупівлі та є дискримінаційними, а саме: По-перше, пунктом 1.1 додатку 1 Тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) у сфері вугільної галузі. Під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання частин гірничо-шахтного обладнання. По-друге, пунктом 2.2. Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції: 2.2. Дозвіл Держпраці України на експлуатацію (застосування) гірничошахтного обладнання, виданого на ім’я виробника предмету закупівлі. Стосовно цих пунктів Тендерної документації хочемо зауважити наступне: Статтею 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 пункту 1 цієї статті Закону зазначено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Також пунктом 4 статті 22 Закону зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…». Щодо пункту 1.1 додатку 1 Тендерної документації. В цьому пункті зазначено, що «під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання частин гірничо-шахтного обладнання». Тобто, будь-який договір, де предметом договору зазначено ПОСТАЧАННЯ ЧАСТИН ГІРНИЧО-ШАХТНОГО ОБЛАДНАННЯ. Як Вам відомо, сфера застосування гірничо-шахтного обладнання на цей час є широкою, і в гірничо-добувній промисловості, і в металургії, і в машинобудуванні та інших галузях промисловості. Таким чином, один тип гірничо-шахтного обладнання, може експлуатуватися, як у вугільній шахті, так і в шахті, де добувають руду, так і на підприємствах металургійного комплексу, і потребує запасні частини, які передбачені конструкторською документацією для даного типу обладнання. Тобто, якщо постачальник укладав договори із суб’єктами господарювання, діяльність яких пов’язана із видобуванням руди та, які експлуатують певний тип гірничо-шахтного обладнання, на постачання їм запасних частин, це не буде вважатися за аналогічним договором? Звертаємо увагу, що Тендерна документація не визначає, що ЧАСТИНИ ГІРНИЧО-ШАХТНОГО ОБЛАДНАННЯ, ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, будуть застосовані для гірничо-шахтного обладнання у сфері вугільної галузі. Таким чином це є дискримінаційною вимогою, оскільки звужує коло учасників, які мають певний досвід щодо постачання частин гірничо-шахтного обладнання взагалі. Щодо пункту 2.2. Додатку 5 Тендерної документації. Відповідно до пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою КМУ від 26.11.2011 №1107 (далі – Порядок), Дозвіл видається роботодавцеві - на ЕКСПЛУАТАЦІЮ МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, УСТАТКОВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77; виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на ЗАСТОСУВАННЯ МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, УСТАТКОВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Звертаємо увагу на те, що Переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77, не передбачені ЧАСТИНИ ГІРНИЧО-ШАХТНОГО ОБЛАДНАННЯ, що є предметом цієї закупівлі, тобто згідно з Порядком дозвіл видається на УСТАТКОВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, а не на ЗАПЧАСТИНИ. Таким чином це є вимогою, яка не відповідає чинному законодавству з питань охорони праці щодо отримання дозвільних документів. Враховуючи викладене, з метою усунення дискримінаційних умов та невідповідностей Тендерної документації, вимагаємо Замовника усунути зазначені порушення законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: Пункт 1.1. додатку 1 Тендерної документації викласти у такий спосіб: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів). Під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання частин гірничо-шахтного обладнання. пункт 2.2. Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» вилучити У випадку невиправлення відповідних порушень Законодавства, вимушені будемо оскаржити умови тендерної документації як дискримінаційні до АМКУ та у судовому порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Відсутність потреби
Дата скасування: 29.04.2023 18:40