• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Торги відмінено

240 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 202.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2023 11:04 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування обрання переможця

Номер: 5141068d2bd3409e80ec69fda13b3a56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-003074-a.a2
Назва: Скасування обрання переможця
Вимога:
Приватне підприємство «Мільйон+» оскаржує рішення уповноваженої особи Воскресенської селищної ради згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a за предметом закупівлі «Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» про визнання переможцем ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни. 11.05.23 року нашим підприємством було подано вимогу №482 від 11.05.2023 року про скасування рішення згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a. Проте Замовником наша вимога була відхилена. Ми не згодні з таким рішенням уповноваженої особи Воскресенської селищної ради з ряду причин: - Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Згідно вимог пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте ФОП Тарасенко Н.В. під час усунення невідповідностей не додавала відсутніх документів до своєї тендерної пропозиції, а замінила вже докладені сертифікати відповідності на інші, а це являється вже порушенням вимог пункту 40 Особливостей. Керуючись вище наведеним рішення про прийняття переможцем ФОП Тарасенко Наталію Вікторівну вважаємо необґрунтованим і таким, що порушує право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Воскресенської селищної ради згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішенням уповноваженої особи від 25.04.2023 №14 оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням селищним головою Воскресенської селищної ради від 16.07.2021 №31-ра, за предметом закупівлі Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-04-25-003074-a (далі — Закупівля). Про отримання вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі UA-2023-04-25-003074-a, що оприлюднено в електронній системі закупівель 15.05.2023. Пунктом 51 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. 15.05.2023 в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу учасника процедури закупівлі UA-2023-04-25-003074-a.a2, щодо усунення порушення під час проведення тендеру наступного змісту: «Приватне підприємство «Мільйон+» оскаржує рішення уповноваженої особи Воскресенської селищної ради згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04- 25-003074-a за предметом закупівлі «Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» про визнання переможцем ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни. 11.05.23 року нашим підприємством було подано вимогу №482 від 11.05.2023 року про скасування рішення згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a. Проте Замовником наша вимога була відхилена. Ми не згодні з таким рішенням уповноваженої особи Воскресенської селищної ради з ряду причин: - Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Згідно вимог пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте ФОП Тарасенко Н.В. під час усунення невідповідностей не додавала відсутніх документів до своєї тендерної пропозиції, а замінила вже докладені сертифікати відповідності на інші, а це являється вже порушенням вимог пункту 40 Особливостей. Керуючись вище наведеним рішення про прийняття переможцем ФОП Тарасенко Наталію Вікторівну вважаємо необґрунтованим і таким, що порушує право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Воскресенської селищної ради згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a.» Згідно з пунктом 51 Особливостей, якщо фізична/юридична особа звернулася через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру не пізніше трьох днів з дати оприлюднення вимоги. На вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру надати відповідь наступного змісту: Рішення уповноваженої особи, щодо процедури відкритих торгів прийнято відповідно положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Так щодо вимоги «Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Згідно вимог пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте ФОП Тарасенко Н.В. під час усунення невідповідностей не додавала відсутніх документів до своєї тендерної пропозиції, а замінила вже докладені сертифікати відповідності на інші, а це являється вже порушенням вимог пункту 40 Особливостей.». Замовник не мав підстав відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, так як невідповідність у інформації та/або документах, могла бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Замовником було розміщено керуючись пунктом 40 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідно до яких Учасник на свій розсуд виправив невідповідність в установленому законодавством порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відміна рішення про обрання переможця

Номер: d5a528df26564857a477314e620b8648
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-25-003074-a.a1
Назва: Відміна рішення про обрання переможця
Вимога:
Приватне підприємство «Мільйон+» оскаржує рішення уповноваженої особи Воскресенської селищної ради згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a за предметом закупівлі «Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» про визнання переможцем ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни. 08.05.2023 року Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції даного учасника, а саме: «Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна у процедурі закупівлі № UA-2023-04-25-003074-a, згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Учасником не надано відповідно підпункт 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ – «Додатком 3 до тендерної документації «Проєкт договору», завіреним підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, як підтвердження згоди учасника з умовами договору». 2. Учасником не надано відповідно підпункт 1.11. пункту 1 Розділу ІІІ - «Інформація, подана учасником у складі його тендерної пропозиції, повинна бути достовірною. На підтвердження зазначеного учасник цієї процедури закупівлі надає інформацію (гарантійний лист, довідку тощо), складену в довільній формі.». 3. Відповідно підпункт 2.1. пункту 2 Розділу V - «2) Учасник цієї процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції Форму «Відомості про учасника», яка повинна містити наступну інформацію: Повна та скорочена назва учасника: Код за ЄДРПОУ (ІПН, якщо учасник ФОП чи ФО): Юридична адреса: Поштова адреса: Реквізити банку/банків (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник.» В формі «Відомості про учасника», яку надав Учасник, не відповідає запропонованій формі Замовника (відсутні інформація, код МФО відповідного банку/банків). 4. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації – «В складі своєї тендерної пропозиції Учаснику на запропонований товар необхідно надати: 1) Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності водопровідних поліетиленових труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018. - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування труб для водопровідних мереж. - Протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого виданий сертифікат відповідності на продукцію. 2) Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності з’єднувальних деталей для водопровідних мереж вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018. - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування деталей з’єднувальних для водопровідних мереж. - Протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого виданий сертифікат відповідності на продукцію Якщо Учасник закупівлі не є виробником товару, який він пропонує, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документ про взаємовідносини з виробником, продукцію якого буде запропоновано (лист або сертифікат дилера/дистриб’ютора /представника/партнера виробника або договір про поставку або дилерський договір, тощо).» Учасником процедури закупівлі ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна, надано в складі тендерної пропозиції «Сертифікат відповідності №UA.P.000421-22 з 13.09.2022 до 24.08.2024 року, виданий ТОВ «ТЕПЛОЇЗОЛ»», та «Протокол сертифікаційних випробувань №20БС-082505 від 25.08.2020 року», який не відповідає протоколу сертифікаційних випробувань на підставі, якого виданий сертифікат відповідності на продукцію. Також Учасником не надано «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування труб для водопровідних мереж» / «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування деталей з’єднувальних для водопровідних мереж». Також Учасником процедури закупівлі ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна, надано Сертифікат відповідності №UA.CRT.00445-22 з 28.12.2022 до 27.12.2023 року, виданий «UNISERA DMLA SULAMA SISTEMLERI A.S.» та Протокол сертифікаційних випробувань №456 від 07.12.2020 року, який не відповідає протоколу сертифікаційних випробувань на підставі, якого виданий сертифікат відповідності на продукцію. Так, як учасник не є виробником товару, який він пропонує, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ про взаємовідносини з виробником «UNISERA DMLA SULAMA SISTEMLERI A.S.», продукцію якого буде запропоновано (лист або сертифікат дилера/дистриб’ютора /представника/партнера виробника або договір про поставку або дилерський договір, тощо).» 08.05.2023 – 09.05.2023 року ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна дозавантажила файли: «Відомості про учасника», «Гарантійний лист», «Проєкт договору, завірений підписом та печаткою», «Довідка не розгл», «Довідка не розгл2», «Фото сертифіката», «Договір з імпортером», «протоколи», «Документи якості фітинги». 10.05.2023 року Замовником в електронній системі було завантажено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Воскресенської селищної ради №26 від 10.05.2023року щодо визнання ФП Тарасенко Наталії Вікторівни переможцем по даній закупівлі. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, закріплених у ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Приватне підприємство «Мільйон+» не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав: - Згідно вимог пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель ФОП Тарасенко Н.В. було виправлено невідповідність, що стосується безпосередньо технічної документації, яка не підлягає виправленню в порядку, передбаченому п.40 Особливостей та ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно ч.16 ст.29 даного Закону усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В жодних інших документах, зокрема технічних специфікаціях, ані в довідках, що не стосуються права підпису чи кваліфікаційних критеріїв, виправляти невідповідності не можна). Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності з’єднувальних деталей для водопровідних мереж вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018; Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування деталей з’єднувальних для водопровідних мереж; Протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого виданий сертифікат відповідності на продукцію, - не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, а відповідно Замовник не мав права звертатися до ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни з вимогою про усунення даної невідповідності, оскільки це стосується безпосередньо технічної документації, а відтак долучені документи не могли братися до уваги при обранні переможця. - Згідно додатку 2 розділу 2 тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним відповідно до вимог пункту 44 Особливостей «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцять пункту 44 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей». Тобто Учасники повинні були надати довідку в довільній формі щодо абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей. ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна не надала даної довідки в період подачі тендерної пропозиції. Керуючись вище наведеним рішення про прийняття переможцем ФОП Тарасенко Наталію Вікторівну вважаємо необґрунтованим і таким, що порушує право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Воскресенської селищної ради згідно протоколу № 26 від 10.05.2023р. по закупівлі UA-2023-04-25-003074-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішенням уповноваженої особи від 25.04.2023 №14 оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням селищним головою Воскресенської селищної ради від 16.07.2021 №31-ра, за предметом закупівлі Труби та муфти для водопровідних мереж, код 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-04-25-003074-a (далі — Закупівля). Пунктом 51 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. 11.05.2023 в електронній системі закупівель після подання тендерних пропозицій було оприлюднено вимогу учасника процедури закупівлі UA-2023-04-25-003074-a.a1. На вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру надати відповідь наступного змісту: «Рішення уповноваженої особи, щодо процедури відкритих торгів прийнято відповідно положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Так відповідно вимоги «Згідно вимог пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель ФОП Тарасенко Н.В. було виправлено невідповідність, що стосується безпосередньо технічної документації, яка не підлягає виправленню в порядку, передбаченому п.40 Особливостей та ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно ч.16 ст.29 даного Закону усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В жодних інших документах, зокрема технічних специфікаціях, ані в довідках, що не стосуються права підпису чи кваліфікаційних критеріїв, виправляти невідповідності не можна). Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності з’єднувальних деталей для водопровідних мереж вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018; Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування деталей з’єднувальних для водопровідних мереж; Протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого виданий сертифікат відповідності на продукцію, - не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, а відповідно Замовник не мав права звертатися до ФОП Тарасенко Наталії Вікторівни з вимогою про усунення даної невідповідності, оскільки це стосується безпосередньо технічної документації, а відтак долучені документи не могли братися до уваги при обранні переможця)». Замовник, керуючись пунктом 40 Особливостей сформовано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідно до якого Замовник може розмістити повідомлення з вимогою усунути невідповідності майже щодо усіх документів та/або інформації, які вимагав від учасника, повідомлення не розміщується у випадках: - відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, - та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. (Виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Отже Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Так щодо вимоги «Згідно додатку 2 розділу 2 тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним відповідно до вимог пункту 44 Особливостей «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцять пункту 44 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей». Тобто Учасники повинні були надати довідку в довільній формі щодо абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей. ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна не надала даної довідки в період подачі тендерної пропозиції.» Так відповідно пункту 44 Особливостей «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей.» По наведеній вище підставі Замовник не вимагав довідку в довільній формі від Учасника на етапі подання тендерних пропозицій. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна відсутні.
Статус вимоги: Відхилено