• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини до службових авто

Відповідні коди 34321000-3, 34322000-0, 34327000-5. Замовник підтверджує, що є суб’єктом, на якого поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» (надалі - Постанова) та підтверджує, що постачання товарів за цим Договором необхідне Покупцю з метою виконання ним відповідних мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, а також те, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Покупця у рамках виконання умов цього Договору обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.

Завершена

181 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 905.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2023 19:46 - 03.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 1c8b1984fa1f4428be8bada1aefe46bc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-24-010781-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2023 16:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2023 15:15
Автор: ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА, САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА +380684641658 annasavro.avtochop@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c283a4238b804e34adf77cf69579c583
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-24-010781-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, У зв'язку з проведенням тендеру на закупівлю товарів/послуг, ми б хотіли внести вимогу щодо уникнення дискримінації вимог щодо наявності складського або торгівельного приміщення Учасника (в т.ч. партнера) в м. Рівне/Рівненському районі або м.Дубно/Дубенському районі, де можливий відпуск, або заміна товару Замовнику, із зазначенням його адреси, форми власності, інформації щодо партнерського договору, контактну інформацію партнерів; в разі надання інформації про партнерські відносини надати копію такого договору; Умова про те, що місцезнаходження складу Постачальника повинна знаходитись в в м. Рівне/Рівненському районі або м.Дубно/Дубенському районі, може призвести до обмеження конкуренції та виключення з участі у тендері потенційних учасників, які не мають представництва у зазначеному місті, тим самим порушуючи принципи вільної та рівної конкуренції. Тому, просимо виключити з вимог до учасників тендеру умову щодо місцезнаходження складу Постачальника в в м. Рівне/Рівненському районі або м.Дубно/Дубенському районі, та дозволити всім потенційним учасникам мати можливість брати участь у тендері незалежно від місцезнаходження їх підприємства. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922. Дякую за увагу до мого запиту. Я сподіваюся на конструктивну відповідь та на підтримку рівних можливостей учасників тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни в тендерну документацію будуть опубліковані встановленим порядком. Строк для подання тендерних пропозицій буде продовжено
Статус вимоги: Задоволено