-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Завершена
6 243 500.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
24.04.2023 18:09 - 16.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
1ecc554d3dd44fa9a1ad26bd17061bbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.a7
Назва:
СКАРГА
Скарга:
щодо рішення, дій та бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних
пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-04-24-010515-a.pdf.asice.zip 25.07.2023 17:04
- рішення від 27.07.2023 № 11503.pdf 27.07.2023 15:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2023 № 12391.pdf 10.08.2023 11:07
- рішення від 09.08.2023 № 12391.pdf 14.08.2023 15:19
- протокол розкриття тендерних пропозицій.pdf 31.07.2023 18:51
- ТД кейтерінг станом на 14.07.23.docx 31.07.2023 18:52
- Пояснення Антимон. харчування.docx 08.08.2023 13:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 18:29
Дата розгляду скарги:
09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.07.2023 15:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.08.2023 15:19
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
b90b0fe12521441aa1a200d843e5bf51
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.b6
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:14
- Додаток 1 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:14
- скарга_Ендо.pdf.asice.zip 10.06.2023 19:14
- Додаток 4 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:15
- Додаток 5 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:15
- Додаток 3 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:16
- Додаток 4 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:16
- Додаток 5 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:16
- Додаток 1 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:16
- скарга_Ендо.pdf.asice.zip 10.06.2023 19:16
- Додаток 2 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:16
- Додаток 2 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:16
- Додаток 2 до Скарги.pdf 10.06.2023 19:17
- Додаткове пояснення до Скарги.pdf.asice.zip 16.06.2023 17:33
- рішення від 13.06.2023 № 8517.pdf 13.06.2023 19:41
- інформація про перенесення від 22.06.2023 № 840 + запит Замовнику!.pdf 22.06.2023 17:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2023 № 9495.pdf 29.06.2023 15:17
- рішення від 28.06.2023 № 9495.pdf 03.07.2023 18:20
- протокол 75 друга скарга Ан зміни до ТД.docx 16.06.2023 12:58
- ТД кейтеринг нова редакція 15.06.23.docx 16.06.2023 12:59
- Відповідь Антимоноп від 16.06. харчування.docx 16.06.2023 13:19
- інформація щодо предмета закупівлі.docx 22.06.2023 12:07
- Інформація Антимон.комітету.docx 26.06.2023 17:09
- протокол 78 зміни до ТД харчування.docx 26.06.2023 17:09
- ТД кейтерінг станом на 26.06.23.docx 26.06.2023 17:11
- ТД кейтерінг станом на 07.07.23.docx 07.07.2023 16:10
- перелік змін до ТД станом 7.07.23.docx 07.07.2023 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2023 19:51
Дата розгляду скарги:
22.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2023 19:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2023 18:21
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2023 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідні зміни до ТД внесені
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
10875bec5d9743a1a8e13268b2527831
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.b5
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 3 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 2 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 1 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 5 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 7 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 10 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 8 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 12 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 9 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 14 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 13 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 11 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 15 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:55
- Додаток 6 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:56
- Додаток 17 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:56
- скарга.pdf 28.04.2023 19:56
- скарга.pdf.asice (3).zip 28.04.2023 19:56
- Додаток 16 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:56
- Додаток 18 до Скарги.pdf 28.04.2023 19:56
- рішення від 02.05.2023 № 5768.pdf 02.05.2023 17:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2023 № 6315.pdf 11.05.2023 12:31
- рішення від 10.05.2023 № 6315.pdf 15.05.2023 16:49
- Відповідь Антимоноп скарга аb5.docx 05.05.2023 11:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 20:18
Дата розгляду скарги:
10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2023 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2023 16:49
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2023 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою прийнято рішення щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.05.2023 року № 6315-р/пк-пз, З цією метою внесені зміни та доповнення до Тендерної документації. (Перелік цих змін додається – Додаток № 1 до протоколу уповноваженої особи.)
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
ac88f3a602574eac97365c834eb86139
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.b4
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скріншот.docx 28.04.2023 18:59
- Договір Нефрологія акти.pdf 28.04.2023 18:59
- Правила охорони праці_55_0-1_02-96.rar 28.04.2023 18:59
- Рішення ВЧ.docx 28.04.2023 18:59
- Аналогічний договір, акти.pdf 28.04.2023 18:59
- Протокол - 8148 тех. огляд.pdf 28.04.2023 18:59
- Тех. паспорт-8148.pdf 28.04.2023 18:59
- Скарга ендокр.docx.asice.zip 28.04.2023 18:59
- рішення від 02.05.2023 № 5750.pdf 02.05.2023 19:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2023 № 6306.pdf 11.05.2023 12:42
- рішення від 10.05.2023 № 6306.pdf 15.05.2023 17:24
- Відповідь Антимоноп скарга аb4.docx 05.05.2023 11:17
- протокол № 74 викон ріш Антимонопол внес змін до ТД.docx 09.06.2023 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 20:12
Дата розгляду скарги:
10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2023 19:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2023 17:25
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2023 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Перелік змін, що вносяться до умов тенденої документації в редакції від 05.05.2023року.
Вимога
Вирішена
Внесення змін
Номер:
264d5cd415ba40ae81da7ddc31ecabfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.b3
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Акролеїн утворюється при смаженні на соняшниковій олії (при високих температурах) на електро або газовій плиті. Вибухонебезпечні речовини не утворюються при смаженні продуктів.
Таким чином, відповідно до НПАОП 55.0-1.02-96 Правил охорони праці для підприємств громадського харчування при виробництві та приготування їжі можливе виділення акролеїну та окису вуглецю, які за своїми фізико-хімічними властивостями не відносяться до вибухонебезпечних речовин.
Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист визначається для об’єктів хімічної, нафтохімічної, гірничої промисловостей, з транспортування, отримання, зберігання та знешкодження високоенергетичних матеріалів (промислова вибухівка, вироби спецхімії тощо). Варто зазначити, що вся темічна обробка і приготування їжї проходить з використанням електроплит та електродуховок.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме: змінити посвідчення з питань вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту на протокол про перевірку знань з питань охорони праці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2023 16:56
Вирішення:
28 квітня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу зареєстровано скарги UA-20230-4-24-010515-a.b4 та UA-20230-4-24-010515-a.b5 до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, які, зокрема, стосуються врегулювання положення зазначеного у вимозі заявника. У разі визначення Колегією обговорюваних пунктів такими, що є дискримінаційними по відношенню до учасників ринку, Замовником будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Посвідчення
Номер:
e8a05bd8d6644908a7e21c8a13edc5b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.a2
Назва:
Посвідчення
Вимога:
Згідно з додатком 2 п. 14 Замовник вимагає «посвідчення, видане на уповноваженого трудового колективу з питань охорони праці, який також включений у Довідку про працівників, яких залучено до виконання предмету закупівлі про те, що він (вона) пройшов навчання та виявив потрібні знання чинного Законодавства України про охорону праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку»
Відповідно до НПАОП 55.0-1.02-96 Правил охорони праці для підприємств громадського харчування при виробництві та приготування їжі можливе виділення акролеїну та окису вуглецю, які за своїми фізико-хімічними властивостями не відносяться до вибухонебезпечних речовин.
Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист визначається для об’єктів хімічної, нафтохімічної, гірничої промисловостей, з транспортування, отримання, зберігання та знешкодження високоенергетичних матеріалів (промислова вибухівка, вироби спецхімії тощо). Варто зазначити, що вся темічна обробка і приготування їжї проходить з використанням електроплит та електродуховок.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме: змінити посвідчення з питань вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту на протокол про перевірку знань з питань охорони праці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 14:55
Вирішення:
Відповідно до змісту зазначеної вимоги щодо усунення порушення заявником робиться посилання на НПАОП 55.0-1.02-96 Правил охорони праці для підприємств громадського харчування, та повідомляється, що при виробництві та приготування їжі можливе виділення акролеїну та окису вуглецю, які за своїми фізико-хімічними властивостями не відносяться до вибухонебезпечних речовин. Зважаючи на це робиться висновок, що вибухонебезпека виробництва не має відношення до процесу приготування їжі, яке здійснюється з використанням електропліт та електродуховок. Вважаю зазначене твердженням хибним припущенням. До того ж тендерна документація не містить положень, що стосуються можливого виділення акролеїну та окису вуглецю при виробництві та приготуванні іжі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.07.2023 13:01
Вимога
Залишено без розгляду
Аналогічні договори
Номер:
8cb5a0dab558490a8514e97e5349b708
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-24-010515-a.b1
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
Згідно п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці, з актами наданих послуг, які (акти) підтверджують виконання договорів у повному обсязі. Строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців). Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців). Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наше Товариство бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі, стрімко розвивається у своїй господарській діяльності, в тому числі і у напрямку організації харчування в закладах охорони здоров’я, але ми не маємо не менше 2 (двох) аналогічних договорів зі строком виконання кожного договору не менше 1 (одного) року (12 місяців). Наше товариство має аналогічний договір строком дії три місяці та аналогічний договір строком дії 10 місяців. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів зі строком дії кожного 1 рік (12 місяців), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нашого Товариства. З огляду на зазначене, вказана умова є дискримінаційною для нашого Товариства та позбавляє нас можливості прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на зазначене вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання у складі тендерної пропозиції не менше 2 (двох) аналогічних договорів зі строком дії кожного 1 рік (12 місяців). Існує стосовно вказаної вимоги практика АМКУ - Рішення АМКУ № 17876-р/пк-пз від 04.08.21р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:27
Вирішення:
Відповідно до абзацу шостого пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень пункту 3 частини другої статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (у множині). Виходячи з положень пункту 28 Постанови, враховуючи роз’яснення надані Мінекономрозвитку (відповідь на запит 587/2019) інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
За таких умов, оскільки Законом передбачено у т.ч досвід виконання саме договорів (у множині), замовник вважає встановлений спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію прямо передбаченим Законом. Крім цього, надання послуги передбачається в закладі охорони здоров’я, яке надає медичні послуги, у тому числі хворим, які мають ендокринологічні захворювання. Підприємство, яке надаватиме кейтерінгові послуги повинно мати відповідний позитивний досвід надання таких послуг саме в лікувальних закладах. Замовник повинен бути впевнений, що послуга надається фахівцями, які виконали у повному обсязі свої договірні зобов’язання протягом бюджетного року (угоди укладаються та виконуються до 31 грудня поточного року). Тобто між сторонами не було дострокового розірвання договорів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.07.2023 13:01