• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія, код за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (відповідний код - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Завершена

4 292 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 460.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2023 16:02 - 19.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1d61fc4072d3435bb9c3b1a12e841894
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-24-008915-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2023 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2023 15:45
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2023 19:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На рішення №6285-р/пк-пз від 10.05.2023 Комісії АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внесла зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Електрична енергія, код за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (відповідний код - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-24-008915-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Перелік змін які були внесені в тендерну документацію. В Додаток 2 до тендерної документації було видалено таку інформацію яку замовник вимагав раніше: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про створення Учасником на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1: Довідка (форма 1) про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) 1. Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 2. Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер) 4. Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 5. Графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів) Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів. Уповноважена особа( або керівник Учасника) ___________ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 1) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей ; 1.2. Довідку/акт/інший документ, виданий НКРЕКП чи її територіальними підрозділами, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Харківської області або суміжних областей, створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами). 1.3. Наявність Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей має бути підтверджено зазначенням такої інформації на власному офіційному сайті відповідно до пп.8 п.2.2 Постанови НКРЕКП №1469 від 27.12.2017 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу". 2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей або посадової особи, з робочим місцем на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою 2: Довідка(форма 2) про наявність власного структурного підрозділу Учасника 1. Назва та юридична адреса власного структурного підрозділу Учасника (або посада, прізвище ім‘я по батькові посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця ) 2. Фактична адреса та телефон власного структурного підрозділу Учасника (або фактична адреса та контактний телефон посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника або розташоване робоче місце посадової особи учасника. 4. Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному підрозділі (зазначеною посадовою особою) щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів. Уповноважена особа (або керівник) Учасника __________ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей; 2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Харківської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей; 2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Харківської області або будь-якої з суміжних областей, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); 3. Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити замовнику можливість комунікації, надання споживачу інформаційних послуг, шляхом прийняття та обробки його звернень через засоби телекомунікації. Для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у складі пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., за формою: ДОВІДКА про наявність кол-центру Цією довідкою ______________________________ (найменування Учасника), підтверджує, що для забезпечення комунікації із споживачами нашим підприємством створено кол-центр, який повністю відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (із змінами) (далі – Постанова). У кол-центрі _______________ (найменування Учасника) забезпечена наявність: - функцій утримання в черзі та розподілу телефонних дзвінків між операторами; - автоматичного визначника номера телефону; - функцій аудіозапису розмов та збереження їх протягом двох років. У кол-центрі ________________(найменування Учасника) забезпечено ведення електронної бази даних звернень абонентів, отриманих за допомогою засобів телекомунікації із зазначенням таких даних: за всіма опрацьованими зверненнями зазначаються: індивідуальний номер звернення (для звернень, які потребують подальшої реакції компанії); ідентифікаційні дані оператора, що прийняв звернення/надав відповідь на електронний лист; дата та час з'єднання абонента з АТС кол-центру у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss (при телефонних дзвінках); дата та час з'єднання з оператором у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss або отримання електронного повідомлення у форматі YYYY-MM-DDThh:mm; дата та час закінчення розмови по телефону у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss або відправлення зворотного електронного повідомлення у форматі YYYY-MM-DDThh:mm; телефонний номер, визначений автоматичним визначником номера; тема звернення. Бази даних звернень нашого кол-центру зберігаються протягом трьох років. Гарантуємо, що технічне обладнання нашого кол-центру реалізоване у відмовостійкій конфігурації (резервування, дублювання тощо). Вхідні дзвінки, що з’єднані з оператором кол-центру, обробляються шляхом: надання роз’яснень, прийому повідомлень від абонента; реєстрації звернення/скарги/претензії споживача для її розгляду відповідними структурними підрозділами електропостачальника згідно з главою 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ); формування та обробки заявок. Крім того наш кол –центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів. Підтверджуємо, що інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром звернень за тематикою за формою згідно з Додатком 1 до «Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (із змінами), наше підприємство надає до НКРЕКП щокварталу, не пізніше ніж через 30 днів після звітного кварталу, поштою на паперових носіях та в електронному вигляді у форматі «xls» на адресу: sqr@nerc.gov.ua. Графік роботи кол-центру : ______________(зазначається Учасником) Інформація про засоби зв‘язку:______________________ (зазначається Учасником) Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали) Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, визначеній у п. 3, учасник в складі тендерної пропозиції надає: 3.1.1. Положення про кол-центр/контакт-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку; 3.1.2. Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за останній звітний квартал 2022 року., що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. У разі якщо на момент подання пропозиції кінцевий термін для подання звіту за останній звітній квартал не настав, учасники можуть подати у складі тендерної пропозиції звіт за квартал 2022 року, що передує звітному. 3.1.3. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). 4. Відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії», для розв‘язання суперечностей та конфліктних ситуацій в Учасника має бути створений Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) по роботі зі споживачами електричної енергії або призначена уповноважена особа, яка виконує функції Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ). За необхідності начальник ІКЦ/уповноважена особа повинні забезпечити розгляд суперечностей та конфліктних ситуацій між споживачем та учасником, який має здійснюватись на Комісїї ІКЦ за участю представників відповідного територіального представництва НКРЕКП та Держенергонагляду, про що учасник надає гарантійний лист у складі пропозиції та лист-підтвердження хоча б від однієї з цих установ. На підтвердження створення ІКЦ або призначення особи, яка виконує функції ІКЦ, Учасник у складі пропозиції повинен надати: 4.1. Довідку про створення Учасником на території Харківської області або суміжних областей власного структурного підрозділу – Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) за формою 4.1.1.: Довідка форми 4.1.1. 1. Юридична адреса Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) Учасника 2. Фактична адреса ІКЦ 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований ІКЦ або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований ІКЦ (назва документа, дата видачі, номер) 4. Графік роботи ІКЦ 5. Загальна кількість працівників Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) Учасника 6 Інформація про засоби зв’язку ІКЦ Уповноважена особа( або керівник Учасника) ___________ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) Або, у разі якщо ІКЦ не створено, довідку про уповноважену особу учасника, яка виконує функції інформаційно-консультаційного центру на території Харківської області або суміжних областей за формою 4.1.2. Довідка форми 4.1.2. 1. Прізвище ім‘я по батькові уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ 2. Посада уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ 3. Фактична адреса робочого місця уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ 4. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташоване робоче місце уповноваженої особи учасника яка виконує функції ІКЦ або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташоване робоче місце уповноваженої особи учасника яка виконує функції ІКЦ (назва документа, дата видачі, номер) 5. Графік роботи службової особи учасника яка виконує функції ІКЦ 6. Інформація про засоби зв’язку службової особи учасника яка виконує функції ІКЦ Уповноважена особа (або керівник) Учасника __________ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) 4.2. Інформація зазначена в Довідці форми 4.1.1 або 4.1.2 повинна бути підтверджена у наступних документах, які учасник надає у складі пропозиції: 4.2.1. Положення про ІКЦ Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником ІКЦ або у разі відсутності ІКЦ - наказ про призначення уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ або інший документ, який підтверджує наявність відповідних трудових правовідносин пов’язаних із виконанням функцій ІКЦ між Учасником та уповноваженою особою. (У разі наявності у документах інформації про заробітну плату, така інформація може бути прихована). 4.2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію начальника ІКЦ або посадову інструкцію уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ*. * Посадова інструкція начальника ІКЦ та посадова інструкція уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ, може не надаватись у разі якщо всі права та обов’язки, які виконуються начальником ІКЦ учасника або уповноваженою особою Учасника, яка виконує функції ІКЦ, визначаються у Положенні про ІКЦ або у Статуті Учасника або іншому документі учасника, в якому згідно вимог законодавства, можуть визначатись функції, права та обов’язки працівників**. (**- у такому випадку відповідний документ надається у складі пропозиції). 4.3. Учасник надає сертифікат цифрової грамотності начальника ІКЦ/уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ, на підтвердження його цифрової компетентності. 5. Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. 6. Учасник зобов’язаний забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість супутніх послуг, що надаються, надання роз’яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання, а також право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості послуг. Учасник повинен дотримуватись гарантованих стандартів якості електропостачання. З метою отримання Замовником інформації про дотримання учасником загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам, в порядку передбаченому Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» № 375 від 12.06.2018 р. учасники у складі пропозиції надають: 6.1. «ІНФОРМАЦІЮ щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг», за підсумками 2021 року, згідно Додатку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 12.06.2018 № 375 (у редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550) зі змінами, яка була подана до НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів та оприлюднена на сайті Учасника на виконання вказаної постанови НКРЕКП. Ті учасники, що працюють менше одного року, дотримання виконання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг підтверджують довідкою, що надається Учасником у складі пропозиції. 6.2. Звіт за формою 14-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній звітний квартал 2022 року, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів (у випадку наявності у звіті конфіденційної інформації вона можу бути прихована). У разі якщо на момент подання пропозиції кінцевий термін для подання звіту за останній звітній квартал не настав, учасники можуть подати у складі тендерної пропозиції звіт за квартал 2022 року, що передує звітному. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії за останній звітний період. Виконання Учасником цього обов’язку повинно бути підтверджено довідкою, що надається Учасником у складі пропозиції. 7. Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії замовнику, учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансовими, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені Правилами ринку, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168). Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. У разі якщо Замовником буде перевірено та виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтний» або «переддефолтний», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє учасника як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. 8. На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. 9. Учасники повинні надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління (менеджменту) охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:2018) або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу з наданням у складі пропозиції відповідного дійсного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі. 10. Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. 11. Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його тендерна пропозиція буде відхилена. 12. Учасник погоджується, що в разі, якщо товар, який представляється на цю закупівлю, не відповідає технічним вимогам Замовника, Тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена, про що надається ним лист-згода.
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/