• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

5 896 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 481.50 UAH
Період оскарження: 24.04.2023 15:47 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність тендерної документації нормам чинного законодавства

Номер: b3d729ff485f4aba94a74ed0460b2d09
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-24-006636-a.b2
Назва: Невідповідність тендерної документації нормам чинного законодавства
Вимога:
Уважно вивчивши умови та вимоги тендерної документації, просимо привести її у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з врахуванням того що з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Шановний учасник конкретизуйте що саме на вашу думку не відповідає нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з врахуванням особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 4c702efe7e224cc391f09fb6b55301d2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-24-006636-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Відповідно до положень пункту 2.1.3 «Вимоги до тендерної пропозиції» розділу 2.1 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - перелік (своїх та/або партнерів) автозаправних станцій у м. Покровськ, із зазначенням їх місцезнаходження. Надати довідку у довільній формі з підтвердженням розташування АЗС. - Копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним в м. Покровськ, видані на ім’я учасника. Дані вимоги є суперечливими та протирічать одна одній, Замовник допускає до участі у процедурі закупівлі учасників на підставі договорів партнерства та при цьому вимагає ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним в м. Покровськ виданої на і’мя учасника, дана вимога замовника є дискримінаційною та такою що не відповідає нормам чинного законодавства, з наступних підстав. Відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у редакції, яка діє з 01.07.2019 р., реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам. Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України: у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками; при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб'єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів” внесено зміни до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі - Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набрали чинності з 01 липня 2019 року. Відповідно до статті 1 Закону № 481 оптова торгівля пальним визначена як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб'єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам. Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій. Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним. Тобто, при здійсненні продажу пального шляхом передачі Замовнику талонів, які є довірчими документами та підтверджують право власності на пальне учаснику достатньо отримати тільки ліцензію - на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. При цьому, відповідно до пп. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб'єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу. Так, під реалізацією пального з 01 липня 2019 року розуміються будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам (пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу). Платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу). Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу. Враховуючи вищенаведені норми, при здійсненні продажу талонів на пальне, учаснику достатньо отримати одну ліцензію - на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Тому, вимога Замовника щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю - є такою, що не відноситься до закупівлі бензину у вигляді талонів на пальне. При цьому зазначаємо, Відповідно до ст. 15 Закону № 481 ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб’єкта господарювання, тобто безпосередньо на АЗС,тому партнер даної АЗС не може мати ліцензію на право роздрібної торгівлі на даній АЗС. Окремо зазначаємо, відповідно до частини 40 ст. 15 Закону № 481 для отримання ліцензії на право, зокрема, роздрібної торгівлі пальним разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: - документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; - акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дані документи можуть мати власники або орендарі АЗС. Отже Учасник який здійснює реалізацію пального через партнерські АЗС не може мати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним для таких АЗС, оскільки він не є власником, орендарем чи користувачем, а відпуск нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС), що призначені для заправки транспортних засобів пальним, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 р. № 1442 (зі змінами та доповненнями) здійснють партнерські АЗС. Зазначаємо, що можливість відпуску пального через партнерські АЗС передбачено цим же пунктом тендерної документації Замовника. Тому, просимо вилучити дискримінаційну вимогу тендерної документації, щодо надання «ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним в м. Покровськ, видані на ім’я учасника» для можливості участі у закупівлі учасників які здійснюють свою діяльність через партнерські АЗС на підставі інших дозвільних документів відповідно до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни було внесено до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено