• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з медичними відходами. Код ДК 021:2015 -90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними медичними і небезпечними відходами

Завершена

8 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2018 16:02 - 20.02.2018 18:00
Вимога
Вирішена

Порушення Замовником вимог чинного законодавства при здійсненні Закупівлі

Номер: b082b0bdd01a4c9f94859fd30c7fe45b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-000970-a.a1
Назва: Порушення Замовником вимог чинного законодавства при здійсненні Закупівлі
Вимога:
1. Замовник: Київський центр трансплантації кісткового мозку, Код ЄДРПОУ: 30630831 2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218, 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-02-15-000970-a код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та знешкодження відходів медичного походження) 4. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також порушує вимоги Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами». 4. Обґрунтування: Замовник закупівлі, Київський центр трансплантації кісткового мозку, Код ЄДРПОУ: 30630831 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступну кваліфікаційну вимогу до учасників: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужую коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель». Наша позиція щодо дискримінаційності вимоги наявність обладнання та матеріально-технічної бази, прив’язаної до конкретної місцевості, підтверджується на практиці Рішенням Антимонопольного Комітету України № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 року, висновком якого є, що «дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує принципи здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель». Хоча закупівля UA-2018-02-15-000970-a не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі», так як є допороговою, але пунктом 6.2. Наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 передбачено, що Замовник має дотримуватись основних принципів закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно вимог Закону України «Про відходи» та Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Учасник повинен мати Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, перевезення) та відповідне сертифіковане обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг. Враховуючи вищевикладене, вбачається корупційна складова в даній вимозі щодо наявності обладнання та МТБ в м.Києві, яка висунута під конкретного учасника. • Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує вимоги Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та допускає до виконання послуг, що закуповуються Учасників, які можуть не мати всіх дозвільних документів. Предметом закупівлі є послуги з перевезення та знешкодження відходів медичного походження. Тобто, Учасник повинен відповідати предмету закупівлі та мати всі дозвільні документи щодо даного предмету закупівлі, а саме: Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, перевезення) та відповідне сертифіковане обладнання. Дана вимога визначена пунктом 20 Розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено наступне: 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Замовник порушує вимоги Наказу МОЗ №325 та допускає до закупівлі Учасників, які не мають Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), що є предметом закупівлі та повинно бути дозвільним документом для Учасника. В даних діях Замовника також вбачається корупційна складова щодо підготовки документації закупівлі під конкретного учасника, який не має дозвільних документів відповідно предмету закупівлі. Вимагаємо: 1. Керуючись Наказом МОЗ від 08.06.2015 №325 та дотримуючись принципу недискримінації учасників, замінити кваліфікаційну вимогу в оголошенні про проведення закупівлі «наявність обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві» на вимогу «Підтвердження наявності відповідного сертифікованого обладнання та матеріально-технічної бази». 2. Привести кваліфікаційні вимоги до Учасників щодо дозвільних документів для надання послуг по предмету закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства.
Вирішення: Дякуємо за пильність. До кваліфікаційних вимог будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено