-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Портативна радіостанція)
Портативна радіостанція
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2023 17:12 - 10.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ТТХ
Номер:
a198f5a673b84aa39f689b82d6023a4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-010921-a.b4
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації вказано наступне: «Якщо учасник, не є власником позитивного Експертного висновку на вказану продукцію, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника позитивного Експертного висновку, завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника про передачу повноважень на використання позитивного Експертного висновку.» Звертаємо Вашу увагу, що висновок видається державною установою, підпис та печать на документі належать також державному органу, що видає даний документ. Відповідно власником даного висновку є державна установа, яка несе відповідальність за правильність вказаної інформації згідно проведеної перевірки і своїм підписом засвідчує достовірність зазначених даних у висновку. Учасник, на ім’я якого надається такий висновок, є лише власником партії товару або окремих одиниць обладнання, яке проходить перевірку на правильність реалізації криптографічного захисту.
В тендерній документації ви вимагаєте документ, що засвідчує передачу повноважень на використання висновку, тобто державний орган має надати дозвіл на використання висновку, який був виданий цим самим державним органом?
Просимо надати пояснення.
Дата подачі:
28.04.2023 15:46
Вирішення:
Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100 установлює порядок організації та проведення державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (далі - КЗІ) в Україні.
Вимоги цього Положення поширюються на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, які здійснюють діяльність у галузі КЗІ та є суб'єктами експертизи.
Під експертним висновком слід розуміти документально оформлений результат експертизи, який надається Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України за проведеним аналізом результатів експертних досліджень.
Суб’єктами експертизи є замовники експертизи, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, експертні заклади, спеціалізовані організації.
Об’єктом експертизи, зокрема є криптографічні алгоритми та протоколи у сфері КЗІ.
Обов'язковій експертизі підлягають криптосистеми, засоби й обладнання криптографічного захисту державних інформаційних ресурсів або інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом; криптосистеми, засоби та обладнання КЗІ іноземного виробництва, які підлягають експортному контролю.
Таким чином предмет закупівлі підлягає обов’язковій експертизі та документальному оформлені результатів у формі експертного висновку на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
Між Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України та замовником експертизи укладається договір на проведення експертних досліджень. У договорі обов’язково вказується предмет договору; найменування сторін договору,; мета проведення експертних досліджень відповідно до визначеного в підпункті 2.1.8 цього Положення; умови забезпечення проведення експертних досліджень; найменування об'єкта експертизи та його ідентифікаційні ознаки.
Право власності на експертний висновок належить замовнику, якщо інше не передбачено законодавством України (п.1.14 Положення).
Таким чином, власником експертного висновку є замовник експертизи, а Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України є уповноваженим органом, що оформлює та засвідчує результати такої експертизи.
Під позитивним експертним висновком слід розуміти документ виданий у відповідності до Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100, яким підтверджено правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
У відповідності до вище викладеного, єдиним, належним, законодавчо встановленим підтвердженням реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 в предметі закупівлі або запропонованому учасником еквіваленті – є позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 виданий Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України замовнику експертизи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2023 15:01
Вимога
Залишено без розгляду
ТТХ
Номер:
c270c2f335e14dd6b5edbd97d86627f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-010921-a.a3
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо надати пояснення, що мається на увазі під ПОЗИТИВНИМ експертним висновком? Ознайомтесь, в якості прикладу, будь ласка, з висновком КЗІ, який Учасники надають в тендерній закупівлі UA-2023-03-30-007702-a, що проводиться Департаментом патрульної поліції. В даному висновку ніде не вказано, що висновок ПОЗИТИВНИЙ. В такому випадку, якщо Учасник надасть даний висновок, чи буде він вважатися таким, що задовільняє вимоги тендерної документації? Адже висновок не містить в своїн назві ПОЗИТИВНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК.
Просимо надати пояснення.
Дата подачі:
28.04.2023 15:46
Вирішення:
Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100 установлює порядок організації та проведення державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (далі - КЗІ) в Україні.
Вимоги цього Положення поширюються на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, які здійснюють діяльність у галузі КЗІ та є суб'єктами експертизи.
Під експертним висновком слід розуміти документально оформлений результат експертизи, який надається Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України за проведеним аналізом результатів експертних досліджень.
Суб’єктами експертизи є замовники експертизи, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, експертні заклади, спеціалізовані організації.
Об’єктом експертизи, зокрема є криптографічні алгоритми та протоколи у сфері КЗІ.
Обов'язковій експертизі підлягають криптосистеми, засоби й обладнання криптографічного захисту державних інформаційних ресурсів або інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом; криптосистеми, засоби та обладнання КЗІ іноземного виробництва, які підлягають експортному контролю.
Таким чином предмет закупівлі підлягає обов’язковій експертизі та документальному оформлені результатів у формі експертного висновку на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
Між Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України та замовником експертизи укладається договір на проведення експертних досліджень. У договорі обов’язково вказується предмет договору; найменування сторін договору,; мета проведення експертних досліджень відповідно до визначеного в підпункті 2.1.8 цього Положення; умови забезпечення проведення експертних досліджень; найменування об'єкта експертизи та його ідентифікаційні ознаки.
Право власності на експертний висновок належить замовнику, якщо інше не передбачено законодавством України (п.1.14 Положення).
Таким чином, власником експертного висновку є замовник експертизи, а Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України є уповноваженим органом, що оформлює та засвідчує результати такої експертизи.
Під позитивним експертним висновком слід розуміти документ виданий у відповідності до Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100, яким підтверджено правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
У відповідності до вище викладеного, єдиним, належним, законодавчо встановленим підтвердженням реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 в предметі закупівлі або запропонованому учасником еквіваленті – є позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 виданий Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України замовнику експертизи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2023 15:01
Вимога
Залишено без розгляду
ТТХ
Номер:
e68dff1754804c26b7b91f027edf48b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-010921-a.a2
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Документація до закупівлі не містить вимог з приводу того, на яку партію обладнання чи зразок із серійного виробництва потрібен позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ. Вам потрібен висновок на обладнання, що буде поставлено саме Вам?
Якщо ж ви вимагаєте будь-який висновок (тобто ви розглянете висновок навіть дворічної давнини на партію, що не буде Вам поставлена), то в такому випадку це не гарантує, що обладнання, яке ви отримаєте за результатами закупівлі, буде по факту мати правильно реалізований криптографічний захист інформації.
Просимо надати пояснення та зробити уточнення по Висновку.
Дата подачі:
27.04.2023 18:00
Вирішення:
Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100 установлює порядок організації та проведення державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (далі - КЗІ) в Україні.
Вимоги цього Положення поширюються на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, які здійснюють діяльність у галузі КЗІ та є суб'єктами експертизи.
Під експертним висновком слід розуміти документально оформлений результат експертизи, який надається Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України за проведеним аналізом результатів експертних досліджень.
Суб’єктами експертизи є замовники експертизи, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, експертні заклади, спеціалізовані організації.
Об’єктом експертизи, зокрема є криптографічні алгоритми та протоколи у сфері КЗІ.
Обов'язковій експертизі підлягають криптосистеми, засоби й обладнання криптографічного захисту державних інформаційних ресурсів або інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом; криптосистеми, засоби та обладнання КЗІ іноземного виробництва, які підлягають експортному контролю.
Таким чином предмет закупівлі підлягає обов’язковій експертизі та документальному оформлені результатів у формі експертного висновку на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
Між Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України та замовником експертизи укладається договір на проведення експертних досліджень. У договорі обов’язково вказується предмет договору; найменування сторін договору,; мета проведення експертних досліджень відповідно до визначеного в підпункті 2.1.8 цього Положення; умови забезпечення проведення експертних досліджень; найменування об'єкта експертизи та його ідентифікаційні ознаки.
Право власності на експертний висновок належить замовнику, якщо інше не передбачено законодавством України (п.1.14 Положення).
Таким чином, власником експертного висновку є замовник експертизи, а Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України є уповноваженим органом, що оформлює та засвідчує результати такої експертизи.
Під позитивним експертним висновком слід розуміти документ виданий у відповідності до Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100, яким підтверджено правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
У відповідності до вище викладеного, єдиним, належним, законодавчо встановленим підтвердженням реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 в предметі закупівлі або запропонованому учасником еквіваленті – є позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 виданий Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України замовнику експертизи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2023 15:01
Вимога
Залишено без розгляду
ТТХ
Номер:
876fac43c3564090849be1b60ab7a9be
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-010921-a.a1
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Наказу від 23.06.2008 № 100 Адміністрації ДССЗЗІ «2.3.14. Експертний висновок може бути виданий на один зразок криптографічного засобу, партію засобів, а також засіб, що виробляється серійно, за наявності технічних умов на нього.». Тобто щоб отримати даний висновок на ту кількість обладнання, яка вказана у Вас в документації 275 комплектів, дана партія вже має бути завезена на територію України, адже щоб отримати висновок потрібно надати зразки обладнання на перевірку та надати супутні документи (включаючи митні декларації).
Дана вимога тендерної документації, а саме: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 виданий на замовлення учасника. Експертний висновок повинен відповідати Положенню про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації Затвердженого Наказом від 23.06.2008 № 100 Адміністрації ДССЗЗІ.» є дискримінаційною і обмежує коло Учасників, що будуть поставляти обладнання лише в разі перемоги в закупівлі, адже в такому випадку Учасник зможе надати даний висновок лише при поставці даного обладнання.
Просимо Вас усунути дану невідповідність з метою забезпечення рівних умов для всіх потенційних Учасників, і внести зміни в тендерну документацію, вказавши про надання позитивного Експертного висновку разом із поставкою обладнання.
Дата подачі:
27.04.2023 18:00
Вирішення:
Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100 установлює порядок організації та проведення державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (далі - КЗІ) в Україні.
Вимоги цього Положення поширюються на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, які здійснюють діяльність у галузі КЗІ та є суб'єктами експертизи.
Під експертним висновком слід розуміти документально оформлений результат експертизи, який надається Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України за проведеним аналізом результатів експертних досліджень.
Суб’єктами експертизи є замовники експертизи, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, експертні заклади, спеціалізовані організації.
Об’єктом експертизи, зокрема є криптографічні алгоритми та протоколи у сфері КЗІ.
Обов'язковій експертизі підлягають криптосистеми, засоби й обладнання криптографічного захисту державних інформаційних ресурсів або інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом; криптосистеми, засоби та обладнання КЗІ іноземного виробництва, які підлягають експортному контролю.
Таким чином предмет закупівлі підлягає обов’язковій експертизі та документальному оформлені результатів у формі експертного висновку на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
Між Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України та замовником експертизи укладається договір на проведення експертних досліджень. У договорі обов’язково вказується предмет договору; найменування сторін договору,; мета проведення експертних досліджень відповідно до визначеного в підпункті 2.1.8 цього Положення; умови забезпечення проведення експертних досліджень; найменування об'єкта експертизи та його ідентифікаційні ознаки.
Право власності на експертний висновок належить замовнику, якщо інше не передбачено законодавством України (п.1.14 Положення).
Таким чином, власником експертного висновку є замовник експертизи, а Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України є уповноваженим органом, що оформлює та засвідчує результати такої експертизи.
Під позитивним експертним висновком слід розуміти документ виданий у відповідності до Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 23.06.2008р. №100, яким підтверджено правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256.
У відповідності до вище викладеного, єдиним, належним, законодавчо встановленим підтвердженням реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 в предметі закупівлі або запропонованому учасником еквіваленті – є позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, AES256 виданий Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України замовнику експертизи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2023 15:01