• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання.

Діагностика, поточний ремонт рентгенологічного та флюорографічного обладнання до кінця 2018 року (згідно заявок)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 11:59 - 23.02.2018 13:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення Замовником порушень чинного Законодавства

Номер: 136fb94a9923435b8358d7e3c17d896a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000510-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення Замовником порушень чинного Законодавства
Вимога:
НЕ ОТРИМАВШИ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГИ (оскільки в переліку рентгенологічного та флюорографічного обладнання, яке підлягає діагностики та поточному ремонту з 9 АПАРАТІВ ЛИШЕ 4 МАЮТЬ ВІДНОШЕННЯ до цифрових приймачів типа «Альфа») тому ПОВТОРНО ПРОСИМО Вас надати роз’яснення та ВНЕСТИ ЗМІНИ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА щодо оголошення (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-000510-b) за кодом ДК 021-2015 (CPV): 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання – 9 шт. Замовник у Додатку №2 вимагає надання сертифікату офіційного дилера на роботу с ци-фровими приймачами типа «Альфа», але у Додатку №1 Технічні (якісні) вимоги до послуг не зазначено обладнання типу «Альфа». ВВАЖАЄМО ДАНУ ВИМОГУ НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки В ПЕРЕЛІКУ рентгенологічного та флюорографічного обладнання, які підлягають діагностики та поточному ремонту, ВІДСУТНІ ЦИФРОВІ ПРИЙМАЧІ ТИПУ «АЛЬФА». Також слід зауважити що самі ЦИФРОВІ ПРИЙМАЧІ ТИПУ «АЛЬФА» НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПО ВИКОРИСТАННЮ ЯКИХ ПІДЛЯГАЄ ЛІЦЕНЗУВАННЮ. Отже ЗАМОВНИК У ПРОТИРІЧ пункту 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для Учасників. Таким чином ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ для учасників. НАПОЛЯГАЄМО ВИДАЛИТИ ВИМОГУ надання ”Сертифікат офіційного дилера на роботу с цифровими приймачами типа «Альфа»” зазначену у Додатку №2, - ОСКІЛЬКИ ВОНА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ ОБМЕЖУЄ УЧАСТЬ ПОДАННІ ПРОПОЗИЦІЙ ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ, ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМЕНШЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА, ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА НЕЦІЛЬОВОГО ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник, дуже дякуємо Вам за надане звернення. В наших закладах більшість цифрових апаратів і флюорографів обладнані цифровими приймачами типу "Альфа" - вітчизняного виробника. Це технологічно та програмно складне обладнання. Використовуване програмне забезпечення потребує певного досвіду і кваліфікації при обслуговуванні. Тому конкурентне середовище на нашу думку існує. Тому вважаємо що ( пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників ) не порушено. Це не дискримінація, а захист від втручання в обладнання некваліфікованих фірм та фізичних осіб. Допускати до обслуговування та ремонту фахівців які не знають як це робити ми вважаємо за недоцільне. Це призведе до більших втрат державних коштів і виходу з ладу складного обладнання та ще гірше до неможливості встановлення вірного діагнозу фахівцями рентген відділення. Ваше посилання на пункт 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надання документів, що не передбачені законодавством для Учасників - є не вірним, оскільки в першому розділі немає статті №16 і він обмежується всього 6-ю статтями.(див. посилання - http://tenderkomitet.com.ua/zakon_1.html). Вважаємо Ваші вимоги відмінити документи, що підтверджують кваліфікацію виконавця - необґрунтованими. Пункт 2 Статті 16 Розділу 3 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє наступне Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: ad41917bf8e741499cc7b979ddda69c8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000510-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Просимо Вас надати роз’яснення та внести зміни згідно чинного Законодавства щодо оголошення (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-000510-b) за кодом ДК 021-2015 (CPV): 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання – 9 шт. Замовник у Додатку №2 вимагає надання сертифікату офіційного дилера на роботу с ци-фровими приймачами типа «Альфа», але у Додатку №1 Технічні (якісні) вимоги до послуг не зазначено обладнання типу «Альфа». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки в переліку рентгенологічного та флюорографічного обладнання, які підлягають діагностики та поточному ремонту, відсутні цифрові приймачі типу «Альфа». Також слід зауважити що самі цифрові приймачі типу «Альфа» не відносяться до джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких підлягає ліцензуванню. Отже Замовник у протиріч пункту 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надання документів, що не передбачені законодавством для Учасників. Таким чином Замовник порушує пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників. Наполягаємо видалити вимогу надання ”Сертифікат офіційного дилера на роботу с циф-ровими приймачами типа «Альфа»” зазначену у Додатку №2, - оскільки вона є дискримінаційною, що в свою чергу обмежує участь поданні пропозицій іншими Учасниками, та призводить до зменшення конкурентного середовища, дискримінації учасників та нецільового використан-ня державних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В наших закладах більшість цифрових апаратів і флюорографів обладнані цифровими приймачами типу "Альфа" - вітчизняного виробника. Це технологічно та програмно складне обладнання. Використовуване програмне забезпечення потребує певного досвіду і кваліфікації при обслуговуванні. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні