• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Повнораціонний корм на основі білку тваринного походження з м’ясом ягняти для дорослих собак великих порід EXCLUSION LARGE BREED ADULT LAMB» (або еквівалент)

«Код ДК 021:2015 – 15710000-8 – Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сухий корм для службових собак)»

Торги не відбулися

449 952.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 499.52 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 17:01 - 28.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Виробник співпрацює з Республікою Білорусь

Номер: 4ea47985bf194f1d8c84c4e62dc9065b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010859-a.a2
Назва: Виробник співпрацює з Республікою Білорусь
Вимога:
Провівши аналіз господарської діяльності італійської компанії EXCLUSION вдалося встановити, що ця компанія є учасником господарської діяльності на території Республіки Білорусь. Більше того, вони цього не приховують, вказуючи свого офіційного дистриб'ютора у Мінську на своєму офіційному сайті (скриншот прикладаю). Я не можу зрозуміти, як під час війни компанія продає корм нашим ворогам і водночас хоче постачати корм підрозділам національної поліції України. Хіба це можливо? Враховуючи вищевикладене вимагаю це виправити шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити згадку бренду EXCLUSION з тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: “Доброго дня! Замовником було розглянуто вашу вимогу та за результатом розгляду повідомляємо вам про наступне: Відповідно до норм : - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176): 1) згідно п. 15. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. 2) згідно п. 2. “Установити, що: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; {Абзац другий пункту 2 в редакції Постанови КМ № 157 від 17.02.2023} замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою; {Абзац пункту 2 в редакції Постанови КМ № 157 від 17.02.2023}” - вищезгадана назва торгової марки (далі - ТМ) EXCLUSION на офіційному сайті компанії-виробника (власника ТМ EXCLUSION) зазначеного корму ТМ EXCLUSION ( сайт: www.exclusion.it ) фірма: DORADO S.r.l. адреса: Via Romea, 10 – 30010 Monsole di Cona (VE), Італія - зазначена фірма не внесена в санкційний список (сайт :https://sanctions.nazk.gov.ua/search/ , та не внесена в списки “МІЖНАРОДНІ СПОНСОРИ ВІЙНИ”(сайт: https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/) . Ініціатор закупівлі повідомляє, що при виборі корму саме такого бренду в загальнодоступному інформаційному просторі України не встановлено інформації щодо будь – яких обмежень щодо діяльності Італійської компанії DORADO S.r.l. на території України, обмежень щодо продукції, яка реалізується під брендом «EXCLUSION», в тому числі її ввезення на митну територію України, її реалізації, тощо. Відповідно до наявної інформації ГУНП в Дніпропетровській області в результаті процедури закупівлі ( відкриті торги ) за державні кошти сухого корму в березні – квітні 2023 року придбало корм для тварин саме бренду «EXCLUSION», при цьому будь яких обмежень встановлено не було. (ID закупівлі UA-2023-03-14-011903-a). Відповідно до “Інформація про предмет закупівлі” замовником надано обґрунтування: “Обґрунтування: Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника”. Ініціатор закупівлі повідомляє наступне: “ при відборі корму ініціатор закупівлі керувався вимогами щодо належного утримання службових тварин, для чого провели аналіз наявних пропозицій на ринку України кормів супер – преміум класу, враховуючи такі показники як якість корму, а саме складові корму, добавки до нього та інші показники, які забезпечать повноцінне годування тварин, належний обмін речовин та загальний стан здоров’я тварин для забезпечення виконання службових завдань,  ціну такого корму на ринку України з огляду на розмір бюджетного фінансування, економічну доцільність придбання саме такого корму в необхідній кількості в межах фінансування та інше. Досліджувалось також питання наявності на території України офіційного представника компанії – виробника. За сукупністю таких параметрів був обраний корм, який реалізується, в тому числі і на території України, під брендом «EXCLUSION» Італійської компанії DORADO S.r.l.”. Також, повідомляємо, що в тендерній документації зазначено: п.2 “Інша інформація” пп 12. (“Інші умови тендерної документації:”): “Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує): — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. Замовник самостійно перевіряє інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєструваний на території України свій національний паспорт або • посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України або • військовий квиток, виданий іноземцю чи особі без громадянства, які в установленому порядку уклали контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»). У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь проживає на території України на законних підставах, але у складі тендерної пропозиції не надав відповідні документи, що визначені тендерною документацією або замовником виявлено інформацію у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про те, що учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).” Також, відповідно вимог Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання учасником : “п.8. Якість товару має відповідати загальнообов’язковим вимогам, встановленим державними стандартами та технічними умовами, діючими в Україні для даного виду Товару, а також вимогам і стандартам виробника товару (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо) відповідним документом передбаченим законодавством для товарів даного виду п. “Вимоги” - Наявність: сертифікату відповідності сухого корму. п. “Оцінка якості” - Продукція щодо показників якості повинна відповідати вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, та підтверджуватись реєстраційним посвідченням (з усіма додатками) в складі тендерної пропозиції. Беручі до уваги вищезазначене, замовник відхиляє вимогу (№ вимоги: UA-2023-04-21-010859-a.a2) , дата подання якої 27 квітня 2023 21:58.”
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 62ff326dc5d14df389d962725cd338f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010859-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі, встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин, передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Так, зокрема, загальні положення Тендерної документації визначають, що предметом закупівлі є «Повнораціонний корм на основі білку тваринного походження з м’ясом ягняти для дорослих собак великих порід «EXCLUSION LARGE BREED ADULT LAMB» (або еквівалент, який відповідає або кращий заявленим характеристикам)" У технічних, якісних та кількісних вимогах до предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації) Ви фактично ПОВНІСТТЮ копіюєте технічні характеристики корму, виробленого під брендом «EXCLUSION» і унеможливлюєте, таким чином, участь інших виробників/постачальників, які мають власну рецептуру та власний перелік складових, і корм яких при цьому не є гіршим, ніж продукція саме цього виробника. При цьому в тому ж додатку 2 до тендерної документації ви вказуєте: "п 10. Якщо на закупівлю пропонується еквівалентний Товар іншій ніж визначений у тендерній документації, то якісні характеристики еквівалентного сухого корму для службових собак, який пропонується Учасником на закупівлю, повинні відповідати якісним характеристикам сухого корму, вказаним в тендерній документації або бути кращими. Для підтвердження Учасник торгів повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження цього факту у виді таблиці з порівняльними характеристиками обох кормів." Тобто, з даного формулювання Тендерної документації вбачається, що до еквівалентного товару Замовник відносить товар, повністю ідентичний єдиному корму на ринку «EXCLUSION LARGE BREED ADULT LAMB» Італійского бренда «EXCLUSION» як в частині рецептури (склад), так і в наявності мікроелементів, вітамінів. Це унеможливлює запропонувати корм іншого виробника, тому що рецептура є унікальною для кожного виробника, і не може бути повністю продубльована іншим виробником. Таким чином, можна стверджувати, що Замовником у тендерній документації встановлена вимога до характеристик предмета закупівлі, якої відпадає продукція одного виробника. Учасники не мають можливості запропонувати еквівалент продукції. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, яка порушує вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників", частини 4 статті 22 Закону: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" та основні принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Виходячи з вишевикладеного, вимагаємо усунути порушення Закону шляхом внесення змін до тендерної документаці, а саме внести зміни до Тендерної документації та видалити з тендерної документації технічні характеристики корму (зокрема, у додатку 2 Тендерної документації) притаманні лише виробнику «EXCLUSION» та надати узагальнені показники корму для можливості участі інших учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня! Ініціатором закупівлі було розглянуто вашу вимогу і надано наступну відповідь: Відповідно до “Інформація про предмет закупівлі” замовником надано обґрунтування: “ Обґрунтування: Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника” . Одночасно повідомляємо, що придбання корму саме з такими основними показниками викликано необхідністю належного утримання службових тварин, які несуть значне навантаження, а отже в складі корму має бути саме м»ясо, а не його похідні, наприклад, ягняти, яке, на відміну від курячого м»яса та м»яса інших домашніх птиць, не викликає алергічних реакцій ( наприклад дегідроване м»ясо), корм має бути монопротеїновий, тобто містити м’ясо одного виду, безглютеновий, тобто не містити сою, пшеницю, кукурудзу, елементи яких можуть викликати порушення травлення, і як корм супер преміум класу він повинен містити в своєму складі хондроїтин та глюкоза мін для укріплення та збереження суставів тварин, корм не повинен містити антиоксидантів, фарбників та інших елементів синтетичного походження. Саме за даними основними показниками обирався сухий корм, зазначений у технічній документації до процедури придбання, та з урахуванням досвіду годування службових тварин тривалий час кормом, що містить м’ясо птиці або його похідні. Таким чином посилання на конкретного виробника ( назву виробника), тип та конкретний вид товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника. Тендерна документація розробляється відповідно до п. 28 Особливостей, а саме: “28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.” Пунктом 6 тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” зазначено наступне : “Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.” Відповідно, вирішено задовольнити вашу вимогу та внести зміни до тендерної документації та до технічних вимог Додатку 2 до тендерної документації виклавши тендерну документацію та Додаток 2 в новій редакції. ».
Статус вимоги: Задоволено