• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку №106 по вул. Мечнікова у м. Ірпінь Київської обл., пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України

Торги не відбулися

16 165 037.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 825.19 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 16:31 - 26.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

про порушення законодавства з питань державних закупівель

Номер: af9fc8313f354d4c85b694f56896af2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010600-a.b1
Назва: про порушення законодавства з питань державних закупівель
Вимога:
Згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» п. 5.1 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цінах на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» документація конкурсних торгів повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики. Згідно Технічного завдання на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку №106 по вул. Мечнікова у м. Ірпінь Київської обл., пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України», опублікованого Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, п. 31 та п. 34 (Мурування зовнішніх простих стін із керамічної, силікатної або порожнистої цегли при висоті поверху до 4 м) передбачене Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 25 (п. 32, п, 34), однак не зазначена цегла керамічна одинарна повнотіла , розміром 250×120×65, згідно норми та проєкту. Оскільки, згідно КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм» РЕКН, КНУ РЕКН та Вказівок щодо застосування КНУ РЕКН, норма до зазначеного виду робіт мiстить у собi ресурс - цегла керамічна, селікатна або порожниста "за проектом", який не приймає участi у цiноутвореннi позицiї, норма його витрати повинна бути дотримана у вiдповiднiй додатковiй позицiї кошторису, одже зазначена окремим додатковим пунктом Технічного завдання на закупівлю. Згідно Технічного завдання на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку №106 по вул. Мечнікова у м. Ірпінь Київської обл., пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України», опублікованого у Додатку 2 до тендерної документації, п. 109 та п. 110 (Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій та На кожний наступний шар нанесення вручну покриття з вогнезахисного матеріалу додавати до норми) не зазначений вогнезахисний полімерний матеріал, згідно норм та проєкту. Оскільки, згідно КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм» РЕКН, КНУ РЕКН та Вказівок щодо застосування КНУ РЕКН, норми до зазначеного виду робіт мiстять у собi ресурс - вогнезахисний полімерний матеріал "за проектом", який не приймає участi у цiноутвореннi позицiї, норма його витрати повинна бути дотримана у вiдповiднiй додатковiй позицiї кошторису, одже зазначена окремим додатковим пунктом Технічного завдання на закупівлю. Наприклад, у п. 106 Технічного завдання, опублікованого у Додатку 2 до тендерної документації на предмет закупівлі, зазначені роботи з «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику (мансардні вікна - 8 шт)». Згідно КНУ РЕКН норма до зазначеного виду робіт містить у собі ресурси «за проектом», а саме: дюбель-шурупи 100х10мм, свердла металеві 10мм, герметик силіконовий, піна монтажна, блоки віконні металопластикові, які не приймають участi у цiноутвореннi позицiї. Згідно проектних рішень ресурси «за проектом» до вищезазначеного виду робіт замовником зазначені відповідними додатковими пунктами Технічного завдання, а саме п. 107 (Блоки віконні ПВХ мансардні (комплектна поставка - ізоляція, оклад з утеплювачем, монтажні елементи і т.п.) та п. 108 (Герметик силіконовий водостійкий 280 мл). Водночас, винесення ресурсів «за проектом» додатковими позиціями кошторису у ціні тендерної пропозиції учасника є порушенням умов пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуючи вищезазначене, наголошуємо на помилковому складанні Технічного завдання на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку №106 по вул. Мечнікова у м. Ірпінь Київської обл., пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України», опублікованого у Додатку 2 до тендерної документації, яке у будь якому випадку призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель, а саме: порушення в складанні технічного завдання до предмета закупівлі (Частина 2 статті 22, статтю 23 Закону №922) вважаємо, що Замовник зобов’язаний відмінити такі торги у відповідності до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон №1197- VII). Так як неможливо усунути порушення законодавства, які виникли через те, що після розкриття поданих конкурсних пропозицій замовник не може вносити зміни до умов документації конкурсних торгів, Замовник повинен прийняти рішення про відміну процедури закупівлі на підставі цього пункту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до пункту 51 Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таких звернень до замовника не надходило. Таким чином, відповідно до підпункту 1 пункту 48 Особливостей: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником).
Статус вимоги: Відхилено