• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Сколівської територіальної громади

Завершена

1 400 597.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 002.99 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 16:23 - 29.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: a34b3ca71b434a72a402baac78e71bbb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010515-a.c4
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику! Звертаємось до вас з вимогою щодо усунення необґрунтованих та дискримінаційних вимог тендерної документації. 1. Відповідно до пп. 3.1. п. 3 Додатку 2 до ТД учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів. Вважаємо вимогу щодо кількості виконаних аналогічних договорів дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі у закупівлі досвідчених учасників. Наявності навіть одного аналогічного договору цілком достатньо для того, щоб підтвердити рівень кваліфікації учасника та наявності в нього аналогічного досвіду. Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше ОДНОГО аналогічного договору. Органом оскарження неодноразово задовольнялися на користь скаржника скарги щодо кількості аналогічних договорів на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Колегією АМКУ визнавалося, що вимоги щодо надання більше 1-го аналогічного договору є необґрунтованими, дискримінаційними та таким, що порушують конкуренцію. Замовників було зобов’язано усунути порушення, викладені у скаргах, та привести тендерну документацію у відповідність до приписів Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, зокрема, на рішення Антимонопольного комітету України за результатами розгляду подібних скарг щодо кількості аналогічних договорів: рішення АМКУ від 14.03.2017 №1207-р/пк-пз, рішення АМКУ від 15.02.2022 №3140-р/пк-пз, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додаються до вимоги). У зв’язку з вищезазначеним, просимо усунути дискримінаційні вимоги, внести зміни і викласти пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до ТД: «3.1. Сканкопiю аналогічного договору (не менше одного) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких та копіями документів, що підтверджують факт його виконання.» 2. Шляхом внесення змін Вами була додана вимога щодо наявності в учасників: «Лідар – не менше 1 (однієї) одиниці». Підкреслюємо, що дане обладнання не використовується в процесі здійснення нормативної грошової оцінки, тому дана вимога Додатку 2 до ТД прямо дискримінує учасників, які відповідного обладнання не мають. Для виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки не здійснюється візуальне обстеження території (в тому числі з повітря), зйомка території, вимірювання тощо. До складу самої технічної документації не входять матеріали топографо-геодезичні вишукувань, зйомок і аналогічних робіт. Чинні нормативно-правові акти у сфері оцінки земель та технічного забезпечення виконавців таких робіт не передбачають наявності лідарів у розробників відповідної документації за предметом закупівлі. Просимо вас необґрунтовано не ускладнювати вимоги до потенційних учасників та не порушувати принцип недискримінації. Вимагаємо дотриматися вимог чинного законодавства та усунути з тендерної документації (Додатку 2 до ТД) вимогу щодо наявності «Лідар – не менше 1 (однієї) одиниці». 3. Погоджуємось з іншими учасниками, які подавали уточнення/вимоги по даній закупівлі, щодо неможливості виконання робіт (надання послуг) у строки, встановлені Замовником, а саме до 30.06.2023 року. Вони були необґрунтовано зменшені Замовником. З урахуванням необхідності збору Виконавцем вихідних даних, затвердження розробленої технічної документації з нормативної грошової оцінки земель та внесення відомостей до Державного земельного кадастру на підставі даної документації, передбачених Додатком 1 до ТД, ЖОДЕН кваліфікований Виконавець не зможе якісно, вчасно та у повному обсязі надати послуги за предметом закупівлі. З урахуванням строків здійснення закупівель, встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, договір за результатами даної закупівлі буде укладений ближче до кінця травня. Тільки етап затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки відповідною радою може зайняти місяць з дня надходження відповідної документації до уповноваженого органу. Таким чином, у Виконавця фактично відсутній час для виготовлення технічної документації. При жодних обставинах виконати даний договорів до 30.06.2023 року НЕМОЖЛИВО. Беручи до уваги вищезазначене, просимо збільшити строк надання послуг до більш реальної дати задля отримання Замовником якісного та повного результату наданих послуг (виконаних робіт).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1.Відповідно до ст. 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох), виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням принципів, закріплених у ст. 5 Закону. Замовник зазначає два аналогічних договори, не порушуючи Закону України, і при цьому хоче отримати якісно та вчасно виконану роботу фахівцями з більшим досвідом, але ніяким чином не дискримінувати учасників. Замовник має бути впевненим у спроможності виконавця та у тому, що відповідні послуги будуть надані у строк, тому вимагає відповідну кількість аналогічних договорів. При цьому, звертаємо увагу, що Замовник не обмежує коло учасників, встановлюючи дискримінаційні вимоги такі як, обмеження в періоді набуття досвіду, набуття досвіду з конкретним типом установ, сумою аналогічних договорів, тощо. 2.Відповідно до статті 16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Визначена тендерною документацією кількість обладнання, зокрема, лідар, обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання, складністю інженерно –геологічних та фізико – географічних територіальних умов (наявність ярів, крутосхилів, підтоплень, тощо ). 3.Повідомляємо, що термін надання послуг обумовлений крайньою необхідністю введення в дію технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок з 01 січня 2024 р., враховуючи вищенаведене у відповідності до ст. 271.2 Податкового кодексу України, замовником визначений крайній термін надання послуги як 30 червня 2023 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про внесення змін

Номер: 7aaca6c54f9c47df835c0884e5264e6f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010515-a.c3
Назва: Про внесення змін
Вимога:
Добрий день! Шановний замовник, чому ви змінили (фактично повернули) строк для надання послуг до 30.06.2023р., після того, хоча раніше ви задовольнили нашу вимогу і продовжували строк до 30.07.2023р.? Ми надавали вам пояснення, що виконати роботи до 30.06.2023 року без вихідних даних, об’єктивно – неможливо. Крім цього, просимо пояснити, для чого ви вимагаєте підтверджувати наявність LIDAR'у, якщо для надання послуг його не потрібно. Цієї вимоги в первісній редакції тендерної документації не було. Те, що замовник у тендерній документації може встановлювати будь-які вимоги, не змінює той факт, що Lidar в даному випадку потрібен. Здійснення нормативної грошової оцінки регулюється Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок затвердженою постановою КМУ від 03.11.2021 р. № 1147 та ЗУ «Про оцінку земель», у яких чітко вказано, що, для виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки не здійснюється візуальне обстеження території , зйомка території і до складу самої технічної документації не входять матеріали топографо-геодезичні вишукувань, зйомок і аналогічних робіт. Тому вимога щодо наявності безпілотного авіаційного комплексу та Lidary жодним чином не обґрунтована, оскільки воно не потрібне для надання послуг за предметом закупівлі. Просимо внести зміни у тендерну документацію і продовжити термін надання послуг до 30.07.2023 року та забрати із необхідного переліку обладнання для надання послуг - Lidar.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Визначена тендерною документацією кількість обладнання, зокрема, лідар, обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання, складністю інженерно –геологічних та фізико – географічних територіальних умов (наявність ярів, крутосхилів, підтоплень, тощо ). Крім того, повідомляємо, що термін надання послуг обумовлений крайньою необхідністю введення в дію технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок з 01 січня 2024 р., враховуючи вищенаведене у відповідності до ст. 271.2 Податкового кодексу України, замовником визначений крайній термін надання послуги як 30 червня 2023 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Положення тендерної документації

Номер: d5e460cb9f2b45f5887f3b2ad2206de9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010515-a.c2
Назва: Положення тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, щодо змісту розміщеної тендерної документації просимо надати наступні уточнення та усунути наступні дискримінаційні положення: 1. У абз.1 п.1 Частини 1 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога щодо документального підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (геоінформаційна система), функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних, функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет Просимо уточнити, яке програмне забезпечення мається на увазі Замовником? Чи достатньо учаснику для виконання даної вимоги ТД підтвердити наявність ліцензійного програмного забезпечення Digitals, яке має весь необхідний та достатній функціонал для розроблення технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок (надання послуг за предметом даної закупівлі). 2. У абз. 7 п.1 Частини 1 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності в учасника Безпілотного авіаційного комплексу – не менше 1 (однієї) одиниці. Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на таке. Здійснення нормативної грошової оцінки регулюється Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок затвердженою постановою КМУ від 03.11.2021 р. № 1147 (далі – Методика) та ЗУ «Про оцінку земель». Відповідно до п. 2 Методики «Межі території територіальної громади, а також межі населених пунктів (сіл, селищ, міст), що входять до складу територій територіальних громад, використовуються на підставі відомостей Державного земельного кадастру, а у разі, коли відомості про такі межі не внесені до Державного земельного кадастру, - на підставі проектів формування території і встановлення меж сільських, селищних рад або інших матеріалів, за якими відповідно до законодавства, яке діяло на момент їх затвердження, здійснювалося встановлення (зміна) їх меж. У разі відсутності таких матеріалів і до моменту внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі сіл, селищ, міст відомостями про такі межі, а також межі території територіальної громади (сільської, селищної, міської) ради вважаються дані, що збігаються з межами, відображеними на індексних кадастрових картах (планах) сіл, селищ, міст, районів згідно з відомостями Державного земельного кадастру, а межами територіальної громади вважаються дані згідно із зовнішніми межами юрисдикції ради територіальної громади (населених пунктів), що увійшли до її складу». Відповідно до абз. 3 п. 19 Методики «Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок включає: рішення про проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок; завдання на виконання робіт; пояснювальну записку, що містить відомості про місце розташування території територіальної громади, чисельність населення територіальної громади, її адміністративного центру та інших населених пунктів, обґрунтування оціночного зонування території територіальної громади та визначення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); відомості про величину нормативів капіталізованого рентного доходу; схему оціночних районів; таблицю із зазначенням для кожного оціночного району коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зони впливу великих міст (Км1), коефіцієнта, який враховує курортно-рекреаційне значення населених пунктів (Км2), коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зон радіаційного забруднення (Км3), коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); схему природно-сільськогосподарських районів на територію територіальної громади; картограму агровиробничих груп ґрунтів на територію територіальної громади; таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп ґрунтів та їх балів бонітету за сільськогосподарськими угіддями; таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують цільове призначення земельної ділянки (Кцп); таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують особливості використання земельної ділянки в межах категорії земель за основним цільовим призначенням (Кмц); розрахунок добутку коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за період від затвердження нормативу капіталізованого рентного доходу до дати проведення оцінки (Кні)». Отже, для виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки не здійснюється візуальне обстеження території (в тому числі з повітря), зйомка території тощо. До складу самої технічної документації не входять матеріали топографо-геодезичні вишукувань, зйомок і аналогічних робіт. Вимога щодо наявності безпілотного авіаційного комплексу жодним чином не обґрунтована, оскільки дане обладнання не потребується для надання послуг за предметом закупівлі. З огляду на зазначене, просимо виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності Безпілотного авіаційного комплексу – не менше 1 (однієї) одиниці. 3. У п.3 Частини 1 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасники документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). * В розумінні Замовника Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись виконаний (завершений) договір на закупівлю, яка відповідає запропонованому за видом та предметом закупівлі (Розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель) або кодом ДК021:2015. Просимо надати уточнення, чи може Учасник на підтвердження наявності аналогічного досвіду надати два договори: 1) договір, предметом якого є розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель з зазначенням іншого коду ДК ніж по даній закупівлі, ТА 2) договір, який відповідає предмету закупівлі за кодом ДК, проте його предметом є не розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель, а розроблення іншої документація із землеустрою/оцінки земель тощо? Чи будуть у даному випадку (надання двох зазначених вище договорів) вимоги тендерної документації виконаними та дотриманими? Просимо надати відповідь на зазначені питання та усунути усі відображені у зверненні дискримінуючи вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Щодо ліцензійного програмного забезпечення Ліцензійне програмне забезпечення Digitals буде достатнім для виконання даної вимоги. 2.Щодо безпілотного авіаційного комплексу Замовником внесені зміни . 3.Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись виконаний (завершений) договір на закупівлю, яка відповідає запропонованому за видом та предметом закупівлі або кодом ДК021:2015., а саме Розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель. Тобто вимога Замовника буде вважатися виконана , якщо учасник надасть договір за іншим ДК, але за предметом - Розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про усунення порушень вимог законодавства

Номер: 75fb12613ba34e0b8ff45f5a68ebb5a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-010515-a.a1
Назва: Про усунення порушень вимог законодавства
Вимога:
Шановний замовник! Ваша тендерна документація складена із порушенням вимог законодавства: 1. Згідно із ч.7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям та інформацію щодо відсутності підстав, визначених у пункті 44 Особливостей. Дані документи та інформацію включено у перелік Додатку 2 цієї тендерної документації. Частина 2 додатку 2 містить вимоги про надання документів, які підтверджують відсутність підстав для відмови, які передбачені с.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а не п.44 Особливостей в редакції від 25.02.2023 року. просимо внести зміни до тендерної документації. 2. Згідно із ч.6 розділу VI тендерної документації ви вимагаєте забезпечення виконання договору від учасника переможця та встановили, що його розмір складає 5% загальної вартості договору, що становить 70030.00 грн. (сімдесят тисяч тридцять грнивень). Але на даному етапі закупівлі ви не знаєте якою буде сума договору по закупівлі, оскільки не можете знати наперед вартість тендерної пропозиції учасника, який стане переможцем. Закон не зобов’язує замовника зазначати розмір забезпечення виконання договору про закупівлю у грошовому еквіваленті. Тому просимо усунути невідповідність, бо якщо учасник, якого буде визнано переможцем, запропонує нижчу ціну, ніж очікувана вартість, то такий учасник-переможець надасть забезпечення виконання договору , але воно буде більшим, ніж 5% від вартості договору. 3. Крім цього, ви вимагаєте, щоб Забезпечення виконання договору відповідало Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Але забезпечення виконання договору і забезпечення тендерної пропозиції – це різні речі. Банківській установі, яка видаватиме забезпечення виконання договору, доведеться змінювати текст більшої частини форми, яка встановлена Наказом №2628. Тому в результаті не можна буде стверджувати, що надане учасником-переможцем забезпечення виконання договору буде відповідати вимогам Наказу .№2628. 4. Згідно із ч.3 розділу ІІІ тендерної документації ви вимагаєте забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або … банком, довгостроковий кредитний рейтинг якого за Національною рейтинговою шкалою не нижче «uaAA». Встановлення вимог до рейтингу банку неодноразово визнавалося Антимонопольним комітетом, як дискримінаційна вимога. Просимо усунути цю вимогу. У невнесення змін в цій частині – ми будемо звертатися за захистом своїх інтересів до АМКУ, що зумовить збільшення часу тривалості тендеру. 5. Згідно пунктом 1 із додатку №2 (частина 1) вимагається, щоб «Учасник в складі пропозиції повинен також надати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Зазначене свідоцтво повинно надаватись на GPS приймач чи GPS приймачі, які учасник зазначить в Довідці про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повірка GPS приймача повинна діяти як мінімум до 2 кварталу 2023 року». До 2 кварталу 2023 року означає до його початку чи завершення? Просимо усунути цей момент, щоб не виникало різних трактувань цієї вимоги. 6. Згідно із п.3 ч.2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації замовник повинен зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно із п.5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Збір вихідних даних для розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Сколівської територіальної громади ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКОНАВЦЕМ робіт, співпрацюючи із службами, організаціями та установами, які зберігають документи та матеріали, що є вихідними даними. Виглядає так, що замовником недопрацьоване технічне завдання, оскільки для того, аби надати послуги, які є предметом закупівлі, сам замовник не має необхідних вихідних даних. Такі обставини унеможливлюють виконання робіт до 15.06.2023 р. Оскільки учаснику потрібно надати запити у відповідні служби для отримання вихідних даних, розгляд яких триває приблизно 1 місяць. Додатково також потрібно замовити довідку із Головного Управління Статистики у Львівській області, щодо відомостей про чисельність наявного населення за даними (довідниками) Держстату станом на 1 січня року, що передує року проведення оцінки, дане управління надає довідку протягом 30 днів з дня отримання клопотання. Тільки після отримання вихідних даних товариство зможе перейти до аналізу отриманих даних та розроблення відповідної документації, що потребує не менше як 2 місяці часу. Також додатково повідомляємо, якщо межа території Сколівської територіальної громади не внесена до бази даних Національної кадастрової системи, це збільшує терміни виконання робіт. Вищенаведене дозволяє припустити, що послуги, які є предметом закупівлі, замовнику вже надані або виготовлення технічної документації вже в процесі. Просимо бути добросовісними та збільшити термін надання послуг до 30.07.2023 року.
Вирішення: Внесено зміни до Тендерної документації та проекту Договору ( додається)
Статус вимоги: Задоволено