-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшоняна, крупа пшенична, крупа ячмінна)
Завершена
37 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 350.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2018 09:24 - 21.02.2018 09:29
Вимога
Залишено без розгляду
причина відхилення
Номер:
69a3c228715b4027ae4ad0bb50275f22
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000066-a.b1
Назва:
причина відхилення
Вимога:
Напевно ,своя рубаха ближче до тіла. Цікаво подивитися як буде виконувати даний тендер по заявленим цінам щасливий переможець.
Пов'язані документи:
Замовник
- рішення засідання робочої групи 01.03.2018 16:01
Дата подачі:
28.02.2018 15:30
Вирішення:
Пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 №35 (зі змінами та доповненнями) визначено: Під час оголошення Закупівлі, Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Пунктом 4. інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовник передбачив, що учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- цінову пропозицію відповідно до технічних вимог;
- учасник зобов’язаний подати лист про те, що він несе персональну відповідальність за надану в електронному вигляді інформацію.
- основні умови договору.
У своїй пропозиції Учасник ФОП Клинчук Сергій Васильович не надав погодження з основними умовами договору та цінову пропозицію відповідно до технічних вимог.
Таким чином, Учасник не дотримався встановлених замовником вимог щодо закупівлі: Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшоняна, крупа пшенична, крупа ячмінна) ДК 021:2015 – 15610000-7.
Скарга є безпідставною та залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено