-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із збирання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів
Завершена
253 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 267.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 267.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2023 15:45 - 28.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
81b993ca82f1445597752b7b11317536
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-008725-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №181 ВІД 03 травня 2023 року
Замовником торгів 21 квітня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги із збирання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів(відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-21-008725-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
02.05.23р. о 12:30 Замовником було виставлено вимогу про усунення порушення. Слід зазначити, що всі документи, на які посилався Замовник, вже раніше були завантажені на портал prozorro.gov.ua при поданні Тендерної Пропозиції.
Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» 03.05.2023р. о 09:30-09:40 повторно було завантажено документи, на які посилався Замовник у вимозі про усунення порушення від 02.05.2023р.
На нашу думку, Замовник не почав розглядати документи, які завантажив Учасник, а прийняв рішення про відхилення найвигіднішої Пропозиції.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол №181 ВІД 03 травня 2023 року).
Учасник хоче роз’яснити, що Учасник підтвердив наявність у нього Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, надавши відповідний документ у складі Пропозиції та посилання на Ліцензію, яку можна перевірити у відкритому доступі.
Висновок Державної екологічної експертизи також наявний у складі Пропозиції у вигляді файлу Висновок державної еколог.експертизи.pdf
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу наявне у складі Пропозиції Учасника у вигляді наступного файл - Таврия бел ЗАЗ.pdf.
Товариство категорично не погоджується з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується власної Тендерної Документації. Тож, Замовник прописує у протоколі підстави, які він бажає за його думкою та відхиляє найвигідніші Пропозиції за Закупівлею.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-04-21-008725-a)
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення за протоколом №181 ВІД 03 травня 2023 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858).
Додатки:
1. Протокол №181 ВІД 03 травня 2023 року.
2. Наказ про видачу Ліцензії Учаснику.
3. Лист-роз’яснення із посиланням на реєстр Ліцензіатів.
4. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
5. Висновок Державної екологічної експертизи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Таврия бел ЗАЗ.pdf 05.05.2023 11:08
- довідка мін.екології.pdf 05.05.2023 11:08
- АМКУ Святий Пантелеймон Суми.pdf 05.05.2023 11:08
- АМКУ Святий Пантелеймон Суми.docx 05.05.2023 11:08
- Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf 05.05.2023 11:08
- p (2).pdf 05.05.2023 11:08
- Висновок державної еколог.експертизи.pdf 05.05.2023 11:08
- СВ. Пантелеймон Заперечення.pdf 11.05.2023 13:18
- СВ. Пантелеймон Заперечення.docx 11.05.2023 13:20
- рішення від 09.05.2023 №6113.pdf 09.05.2023 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2023 № 6750.pdf 17.05.2023 18:34
- рішення від 17.05.2023 № 6750.pdf 19.05.2023 17:29
- Лист на АМКУ.docx 10.05.2023 15:29
- Лист в АМКУ.pdf 10.05.2023 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.05.2023 16:04
Дата розгляду скарги:
17.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2023 15:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.05.2023 17:30
Вимога
Є відповідь
Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Учасника
Номер:
af98e66edc614638ad5210a07e3137d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-008725-a.b2
Назва:
Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Учасника
Вимога:
Учасник не погоджується із неправомірною дискваліфікацією, оскільки всі документи були у складі Пропозиції попередньо. Тож, Замовник на власний розсуд вирішив дискваліфікувати найвигіднішу пропозицію. Вимагаємо неупередженого розгляду нашої пропозиції. У разі відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо подавати скаргу до АМКУ на ваші протиправні дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2023 14:48
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
ТОВ "А-ЕНЕРГО" не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надано:
- копію Ліцензії на поводження з небезпечними відходами;
- висновок Державної екологічної експертизи відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів (не менше двох одиниць);
- свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на спецтранспорт.
Відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 4 пп. 1 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абз. 4 пп. 1 п. 3 розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
93fce8f060094da6b7d5df43de344597
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-008725-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
В Додатку 1 до тендерної документації Вами вказано вимогу надання учасниками у складі пропозиції
«Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме - видалення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та виключити з тендерної документації вимогу надання ліцензії саме на видалення та утилізацію відходів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 14:11
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто. Відповідні зміни внесено.
Статус вимоги:
Задоволено