• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів

Завершена

253 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 267.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 15:45 - 28.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 81b993ca82f1445597752b7b11317536
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-008725-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №181 ВІД 03 травня 2023 року Замовником торгів 21 квітня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги із збирання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів(відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-21-008725-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції. 02.05.23р. о 12:30 Замовником було виставлено вимогу про усунення порушення. Слід зазначити, що всі документи, на які посилався Замовник, вже раніше були завантажені на портал prozorro.gov.ua при поданні Тендерної Пропозиції. Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» 03.05.2023р. о 09:30-09:40 повторно було завантажено документи, на які посилався Замовник у вимозі про усунення порушення від 02.05.2023р. На нашу думку, Замовник не почав розглядати документи, які завантажив Учасник, а прийняв рішення про відхилення найвигіднішої Пропозиції. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол №181 ВІД 03 травня 2023 року). Учасник хоче роз’яснити, що Учасник підтвердив наявність у нього Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, надавши відповідний документ у складі Пропозиції та посилання на Ліцензію, яку можна перевірити у відкритому доступі. Висновок Державної екологічної експертизи також наявний у складі Пропозиції у вигляді файлу Висновок державної еколог.експертизи.pdf Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу наявне у складі Пропозиції Учасника у вигляді наступного файл - Таврия бел ЗАЗ.pdf. Товариство категорично не погоджується з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується власної Тендерної Документації. Тож, Замовник прописує у протоколі підстави, які він бажає за його думкою та відхиляє найвигідніші Пропозиції за Закупівлею. Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-04-21-008725-a) 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення за протоколом №181 ВІД 03 травня 2023 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858). Додатки: 1. Протокол №181 ВІД 03 травня 2023 року. 2. Наказ про видачу Ліцензії Учаснику. 3. Лист-роз’яснення із посиланням на реєстр Ліцензіатів. 4. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 5. Висновок Державної екологічної експертизи.
Дата розгляду скарги: 17.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2023 15:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.05.2023 17:30
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Учасника

Номер: af98e66edc614638ad5210a07e3137d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-008725-a.b2
Назва: Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Учасника
Вимога:
Учасник не погоджується із неправомірною дискваліфікацією, оскільки всі документи були у складі Пропозиції попередньо. Тож, Замовник на власний розсуд вирішив дискваліфікувати найвигіднішу пропозицію. Вимагаємо неупередженого розгляду нашої пропозиції. У разі відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо подавати скаргу до АМКУ на ваші протиправні дії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: ТОВ "А-ЕНЕРГО" не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надано: - копію Ліцензії на поводження з небезпечними відходами; - висновок Державної екологічної експертизи відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів (не менше двох одиниць); - свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на спецтранспорт. Відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 4 пп. 1 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абз. 4 пп. 1 п. 3 розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 93fce8f060094da6b7d5df43de344597
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-008725-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку 1 до тендерної документації Вами вказано вимогу надання учасниками у складі пропозиції «Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).» Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме - видалення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та виключити з тендерної документації вимогу надання ліцензії саме на видалення та утилізацію відходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу розглянуто. Відповідні зміни внесено.
Статус вимоги: Задоволено