• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Печиво цукрове

Завершена

241 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 419.20 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 14:10 - 29.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та про визнання переможцем торгів

Номер: 63dc95b5e6ca40858afd8d8a6ecdc8f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-007449-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та про визнання переможцем торгів
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Скаржник: Комунальне підприємство «Володимирський ринок» вул. Антоновича, буд. 115, м. Київ, 03150 код ЄДРПОУ 01565129 ел. пошта: vrtzv@ukr.net Тел. (096) 4604401 Замовник: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) вул. Світла, 6, м. Київ, 02121 код ЄДРПОУ 14321955 e-mail: IHrabovetska@dpsu.gov.ua. Тел. (044) 527-67-32 Інформація про закупівлю: ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-21-007449-a Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, код ДК 021:2015 – 15820000-2 (печиво цукрове)» Процедура закупівлі: відриті торги з особливостями СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та про визнання переможцем торгів Окремою комендатурою охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) 21.04.2023 в електронній системі закупівель Prozorro було оголошено закупівлю UA-2023-04-21-007449-a «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, код ДК 021:2015 – 15820000-2 (печиво цукрове)» з оголошеною вартістю 241 920,00 грн. з ПДВ (надалі також – Закупівля, Торги). Відповідно до тендерної документації у вказаній закупівлі, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи (протокол від 21 квітня 2023 року № 149), процедурою закупівлі є відкриті торги з особливостями. Також, умовами закупівлі передбачалася поставка Печиво цукрове – 4 000 кг з ціною за одиницю не вище 60,48 грн./кг. Місце поставки товарів: м. Київ (пункт 27 Особливостей - несе загрозу безпеці замовника). Відповідно до оголошення про закупівлю, методом оцінки тендерних пропозицій учасників визначено оцінку тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією. Ознайомившись із тендерною документацією у Закупівлі, комунальне підприємство «Володимирський ринок» (надалі – КП «Володимирський ринок» та/або Підприємство») 26.04.2023 було подано свою тендерну пропозицію у вказаній закупівлі, розмір якої склав 220 800,00 грн. з ПДВ, що становить 55,20 грн./кг. Разом із тендерною пропозиціє від 26.04.2023 № 167 Підприємством було подано наступні документи: 1) Статут КП «Володимирський ринок». 2) Розпорядження Київського міського голови від 26.04.2016 № 382 3) Наказ КП «Володимирський ринок» від 29.04.2016 №92-КТР «Про призначення Литвина О.С.». 4) Наказ КП «Володимирський ринок» від 14.04.2023 № 39 «Про надання повноважень посадовій особі на підпис документів тендерної пропозиції». 5) Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи КП «Володимирський ринок» від 09.04.2001 серії А00 №062150. 6) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.02.2020 на КП «Володимирський ринок». 7) Витяг з реєстру платників на додану вартість від 09.01.2019 на КП «Володимирський ринок». 8) Довідку від 26.04.2023 № 169 про відсутність підстав для відмови учаснику КП «Володимирський ринок» в участі у відкритих торгах, встановлених абзацом 14 пункту 44 Особливостей. 9) Договір № 87-Г-22 від 02.08.2022 про надання комплексу послуг з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, укладений між КП «Володимирський ринок» та ТОВ «Алма Фасіліті Груп». 10) Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 103 від 31.03.2023 про надані послуг за Договором № 87-Г-22 від 02.08.2022 за березень 2023 року. 11) Договір № 19-Г-18 від 02.01.2018 про надання послуг з дезінфекції автомобіля, укладений між КП «Володимирський ринок» та ТОВ «Катарос Плюс», з додатковими угодами №1 від 03.12.2018 та № 2 від 02.01.2019. 12) Акт надання послуг № 46 від 31.03.2023 про надання у березні 2023 року послуг за Договором № 19-Г-18 від 02.01.2018. 13) Експлуатаційний дозвіл від 10.01.2017 на виробничі потужності КП «Володимирський ринок». 14) Лист-згода від 26.04.2023 № 170 про згоду КП «Володимирський ринок» з істотними умовами договору про закупівлі та проектом договору, зазначеним у тендерній документації. 15) Лист-згода від 26.04.2023 № 171 про згоду КП «Володимирський ринок» на обробку персональних даних посадових осіб. 16) Медична книжка працівника КП «Володимирський ринок» Громницької С.О. 17) Медична книжка працівника КП «Володимирський ринок» Трухана С.О. 18) Сертифікат виробника (Декларація виробника (якісне посвідчення)№ 9659 від 21.04.2023 на печиво, що пропонувалося до постачання КП «Володимирський ринок». 19) Довідка № 168 від 26.04.2023 щодо відсутності необхідності отримання ліцензії для КП «Володимирський ринок» для провадження статутної діяльності. 20) Технічний паспорт (свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу) на вантажний автомобіль МОКАВТО (спеціалізований вантажний автомобіль-рефрижератор). 21) Накази КП «Володимирський ринок» від 28.09.2021 № 76 та від 05.08.2021 № 63 «Про розробку, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). 02.05.2023 відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників Закупівлі, за результатами якого цінову пропозицію КП «Володимирський ринок» було визначено як найбільш економічно вигідною (найменша за ціною тендерна пропозиція). 04 травня 2023 о 17:55 год. Замовником було опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке мало наступний зміст: Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не надав: - Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Вимога(и) тендерної документації: Відповідно до пп.3 п. 4 Додатку 1 тендерної документації: Інші документи від Учасника: -Відповідну інформацію про право підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідності(ей): Учасник повинен надати: - Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 2) Учасник не надав: 1) Детальний опис основних характеристик товару (технічні характеристики товару) відповідно до Технічного завдання; 3) Гарантійний лист, щодо відповідності якості товару (який пропонується на постачання) вимогам замовника відповідно до Технічного завдання. Вимога(и) тендерної документації: Відповідно до п.1,3 Додатку 2 тендерної документації: 1) Детальний опис основних характеристик товару (технічні характеристики товару) відповідно до Технічного завдання; 3) Гарантійний лист, щодо відповідності якості товару (який пропонується на постачання) вимогам замовника відповідно до Технічного завдання. Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідності(ей): Учасник повинен надати: 1) Детальний опис основних характеристик товару (технічні характеристики товару) відповідно до Технічного завдання; 3) Гарантійний лист, щодо відповідності якості товару (який пропонується на постачання) вимогам замовника відповідно до Технічного завдання. 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не вказав в заповненій формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Торгову назву предмету закупівлі згідно з документами виробника. Вимога(и) тендерної документації: Відповідно до Додатку 4 тендерної документації: заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» з вказанням торгової назви предмету закупівлі згідно з документами виробника. Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідності(ей): Учасник повинен надати: заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» з вказанням торгової назви предмету закупівлі згідно з документами виробника. Відповідно до п. 3 розділу ХХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, визначаються Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) зі змінами та доповненням. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Оскільки Повідомлення Замовника про усунення невідповідностей було опубліковане 04.05.2023 о 17:55 год., то КП «Володимирський ринок» мало право на виправлення невідповідностей до 17:55 год. 05.05.2023. На виконання ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Повідомлення Замовника про усунення невідповідностей від 04.05.2023, КП «Володимирський ринок» 05.05.2023 о 14:46 год. було додатково подано у складі своєї тендерної пропозиції у Закупівлі наступні документи: 1) Оновлену Тендерну пропозицію від 05.05.2023 № 188 із зазначенням торгової назви предмету закупівлі згідно з документами виробника (Лакомка). 2) Довідку № 189 від 05.05.2023 про технічні характеристики товару. 3) Гарантійний лист № 190 від 05.05.2023 про відповідність якості товару, який пропонується на постачання, вимогам замовника відповідно до Технічного завдання. Стосовно нібито ненадання КП «Володимирський ринок» відповідної інформації про право підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю.(вимога відповідно до пп.3 п. 4 Додатку 1 тендерної документації), як зазначено у Повідомленні Замовника від 04.05.2023 про усунення невідповідностей, то таку інформацію Підприємством було надано ще 26.04.2023 при первинному поданні тендерної пропозиції з додатками. Так, КП «Володимирський ринок» 26.04.2023 було долучено до тендерної пропозиції:  статут КП «Володимирський ринок»;  розпорядження Київського міського голови від 26.04.2016 № 382;  наказ КП «Володимирський ринок» від 29.04.2016 №92-КТР «Про призначення Литвина О.С.»;  наказ КП «Володимирський ринок» від 14.04.2023 № 39 «Про надання повноважень посадовій особі на підпис документів тендерної пропозиції». Зазначені вище документи (статут, розпорядження від 26.04.2016 № 382 та наказ від 29.04.2016 №92-КТР) підтверджують право директора Підприємства Литвина О.С. підписувати договір про закупівлю. А наказ КП «Володимирський ринок» від 14.04.2023 № 39 підтверджує повноваження Зарудної Л.О. підписувати тендерну пропозицію Підприємства. Таким чином, Підприємством були виправлені усі невідповідності, що зазначені у Повідомленні Замовника від 04.05.2023 про усунення невідповідностей, і таке виправлення здійснено у строк, встановлений ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, 08.05.2023 о 10:11 год. Замовником було опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro протокол № 170 від 08.05.2023 уповноваженої особи військової частини 1498, яким відхилено тендерну пропозицію КП «Володимирський ринок». Підставами відхилення тендерної пропозиції Підприємства стало наступне: «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в повному обсязі, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: - детальний опис основних характеристик товару (технічні характеристики товару) викладений не повністю, не у відповідності до Технічних вимог викладених у Додатку 2 тендерної документації; - відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю згідно пп.3 п. 4 Додатку 1 тендерної документації. ….. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не надав документів згідно пп.3 п. 4 Додатку 1 тендерної документації та документів згідно п.1 Додатку 2 тендерної документації в повному обсязі.» Цього ж дня, 08.05.2023, Замовником було опубліковано протокол № 180 від 08.05.2023 уповноваженої особи військової частини 1498, згідно якого переможцем у Закупівлі визнано ТОВ «Кермакс» з ціновою пропозицією 228 000,00 грн. з ПДВ. КП «Володимирський ринок» вважає зазначені вище дії та рішення Замовника неправомірними та такими, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону). Замовником було безпідставно відхилено тендерну пропозицію КП «Володимирський ринок», адже Підприємством було надано усі необхідні документи, встановлені тендерною документацією, а також виправлено невідповідності, відображені у Повідомленні Замовника від 04.05.2023 про усунення невідповідностей, а саме надано: 1) детальний опис основних характеристик товару (технічні характеристики товару) відповідно до Технічного завдання (довідка № 189 від 05.05.2023); 2) гарантійний лист, щодо відповідності якості товару (який пропонується на постачання) вимогам замовника відповідно до Технічного завдання (гарантійний лист № 190 від 05.05.2023). 3) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (статут, розпорядження від 26.04.2016 № 382, наказ від 29.04.2016 №92-КТР та наказ» від 14.04.2023 № 39); 4) заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» з вказанням торгової назви предмету закупівлі згідно з документами виробника (оновлена Тендерна пропозиція від 05.05.2023 № 188). Відповідно до п. 53 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Пунктом 56 Особливостей встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Оскільки ця скарга подана КП «Володимирський ринок» через електронну систему закупівель 12.05.2023, то строк на оскарження, встановлений п. 56 Особливостей, не пропущено Підприємством. Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 52-64 Особливостей, ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції КП «Володимирський ринок» у закупівлі UA-2023-04-21-007449-a «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, код ДК 021:2015 – 15820000-2 (печиво цукрове)» з підстав наведених в протоколі уповноваженої особи Замовника № 170 від 08.05.2023. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом уповноваженої особи Замовника № 170 від 08.05.2023 про відхилення тендерної пропозиції комунального підприємства «Володимирський ринок» (код ЄДРПОУ 01565129) у закупівлі UA-2023-04-21-007449-a «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, код ДК 021:2015 – 15820000-2 (печиво цукрове)». 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом уповноваженої особи Замовника № 180 від 08.05.2023 про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «Кермакс» (код ЄДРПОУ 42151955) переможцем у закупівлі UA-2023-04-21-007449-a «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, код ДК 021:2015 – 15820000-2 (печиво цукрове)». 5. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про визнання комунального підприємства «Володимирський ринок» (код ЄДРПОУ 01565129) переможцем у закупівлі UA-2023-04-21-007449-a «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів, код ДК 021:2015 – 15820000-2 (печиво цукрове)». Додатки: 1) Тендерна пропозиція КП «Володимирський ринок» від 26.04.2023 № 167. 2) Статут КП «Володимирський ринок». 3) Розпорядження Київського міського голови від 26.04.2016 № 382 4) Наказ КП «Володимирський ринок» від 29.04.2016 №92-КТР «Про призначення Литвина О.С.». 5) Наказ КП «Володимирський ринок» від 14.04.2023 № 39 «Про надання повноважень посадовій особі на підпис документів тендерної пропозиції». 6) Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи КП «Володимирський ринок» від 09.04.2001 серії А00 №062150. 7) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.02.2020 на КП «Володимирський ринок». 8) Витяг з реєстру платників на додану вартість від 09.01.2019 на КП «Володимирський ринок». 9) Довідку від 26.04.2023 № 169 про відсутність підстав для відмови учаснику КП «Володимирський ринок» в участі у відкритих торгах, встановлених абзацом 14 пункту 44 Особливостей. 10) Договір № 87-Г-22 від 02.08.2022 про надання комплексу послуг з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, укладений між КП «Володимирський ринок» та ТОВ «Алма Фасіліті Груп». 11) Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 103 від 31.03.2023 про надані послуг за Договором № 87-Г-22 від 02.08.2022 за березень 2023 року. 12) Договір № 19-Г-18 від 02.01.2018 про надання послуг з дезінфекції автомобіля, укладений між КП «Володимирський ринок» та ТОВ «Катарос Плюс», з додатковими угодами №1 від 03.12.2018 та № 2 від 02.01.2019. 13) Акт надання послуг № 46 від 31.03.2023 про надання у березні 2023 року послуг за Договором № 19-Г-18 від 02.01.2018. 14) Експлуатаційний дозвіл від 10.01.2017 на виробничі потужності КП «Володимирський ринок». 15) Лист-згода від 26.04.2023 № 170 про згоду КП «Володимирський ринок» з істотними умовами договору про закупівлі та проектом договору, зазначеним у тендерній документації. 16) Лист-згода від 26.04.2023 № 171 про згоду КП «Володимирський ринок» на обробку персональних даних посадових осіб. 17) Медична книжка працівника КП «Володимирський ринок» Громницької С.О. 18) Медична книжка працівника КП «Володимирський ринок» Трухана С.О. 19) Сертифікат виробника (Декларація виробника (якісне посвідчення)№ 9659 від 21.04.2023 на печиво, що пропонувалося до постачання КП «Володимирський ринок». 20) Довідка № 168 від 26.04.2023 щодо відсутності необхідності отримання ліцензії для КП «Володимирський ринок» для провадження статутної діяльності. 21) Технічний паспорт (свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу) на вантажний автомобіль МОКАВТО (спеціалізований вантажний автомобіль-рефрижератор). 22) Накази КП «Володимирський ринок» від 28.09.2021 № 76 та від 05.08.2021 № 63 «Про розробку, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). 23) Оновлена Тендерна пропозицію від 05.05.2023 № 188 із зазначенням торгової назви предмету закупівлі згідно з документами виробника (Лакомка). 24) Довідка № 189 від 05.05.2023 про технічні характеристики товару. 25) Гарантійний лист № 190 від 05.05.2023 про відповідність якості товару, який пропонується на постачання, вимогам замовника відповідно до Технічного завдання. Уповноважена особа КП «Володимирський ринок» Л.О. Зарудна Директор КП «Володимирський ринок» О.С. Литвин
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2023 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2023 17:41
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2023 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідно протоколу від 30.05.2023 №211
Автор: Комунальне підприємство "Володимирський ринок", Зарудна Лариса Олександрівна 380964604401,380676105350 vrtzv@ukr.net http://kpvr.kiev.ua